رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fohame
وهل هده الفرصة بيع على الزوج nzd/usd
المقاومة الاسبوعية والشهرية التشبع الستوكاستيك
اهلا بك اخ فوهامي معنا ,
حاول ان لا يكون المستوى مستهلك في الفرص التي تتابعها ,
راجع المشاركة رقم 3 لترى بعض الامثلة ,
ونشاطك واضح في الورشة ,
1 مرفق
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الايوبي
للمناقشة
gbp/cad
اعتقد ان الفرصة صارت فرصة كسر مقاومة
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخنساء
ما شاء الله لا قوة الا بالله
تحقق الهدف الاول والثاني وتم اغلاق الثالث يدويا لاننا في يوم الجمعة ,
الهدف الاول 20 نقطة خضراء
الثاني 50 نقطة خضراء
الثالث 50 نقطة خضراء
ما شاء الله
مبروك على الارباح
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الايوبي
للمناقشة
gbp/cad
البرنامج المستخدم هو التريد فقط وانصحك بالتقيد به وحتى لا يحدث تشتيت للمتابيعن للورشة في مكان وجود الخطوط ,
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخنساء
البرنامج المستخدم هو التريد فقط وانصحك بالتقيد به وحتى لا يحدث تشتيت للمتابيعن للورشة في مكان وجود الخطوط ,
هو ذا البرنامج الذي استعمله
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الايوبي
ما شاء الله
مبروك على الارباح
الله يبارك فيك ,
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الايوبي
هو ذا البرنامج الذي استعمله
ممتاز وهذا هو المطلوب
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
لقاؤنا الاثنين باذن الله القادم
واسبوع موفق ان شاء الله
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
الحمد لله رب العالمين تم تحقيق هذا الاسبوع 460 نقطه على استيراتيجية الاستاذ
جمال بسيس رغم اني لا استطيع المتابعه في الصباح بحكم ظروف العمل وقلة متابعتي
ومع هذا احب اقول لمن يدعون ان هذا السوق غير مربح تابع استيراتيجية جمال بسيس
واستمتع مع الارباح فهذا المؤشر كنز ثمين لايقدر بثمن وصلوا على الحبيب المصطفى
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
السلام عليكم
شباب لو ممكن التمبلنت ..لاني سويت فورمات ونسيت لا احفظ المؤشر
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مضارب قوي
السلام عليكم
شباب لو ممكن التمبلنت ..لاني سويت فورمات ونسيت لا احفظ المؤشر
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
موجود باول مشاركة بالموضوع اخى فى الله
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
ياجماعة هل هناك فرق بين الموضوع الى احنا فيبه ده
والموضوع الثاني لاستاذ جمال
مؤشرنا الثاني للقمم والقيعان والدعم والمقاومة
https://forum.arabictrader.com/t91909.html
ومين الافضل نتابع الموضوع هنا ولا هناك؟
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo3ty2002
المؤشران مختلفان اخى فى الله ..
والفرص هنا بالطبع تختلف عن هناك لاختلاف الشروط والية عمل كل مؤشر .. ولذا المتابعه لكل مؤشر فى موضوعه وحسب الشروط به
بالتوفيق
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المتيـم
المؤشران مختلفان اخى فى الله ..
والفرص هنا بالطبع تختلف عن هناك لاختلاف الشروط والية عمل كل مؤشر .. ولذا المتابعه لكل مؤشر فى موضوعه وحسب الشروط به
بالتوفيق
مشكور اخوى المتيم على الرد
طيب دلوقتي مين الى بيحقق نتائج افضل واكثر متابعة من الناس المؤشر هنا ولا فى الموضوع الاخر
انا عايز اتابع واحد فقط عشان اقدر اركز على شئ واحد
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo3ty2002
مشكور اخوى المتيم على الرد
طيب دلوقتي مين الى بيحقق نتائج افضل واكثر متابعة من الناس المؤشر هنا ولا فى الموضوع الاخر
انا عايز اتابع واحد فقط عشان اقدر اركز على شئ واحد
الاول