رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hait///82
مساء الخير جميعا واسبوع ارباح باذن الله
اخواني في فرصة ان شاء الله جميله ومبرحة جدا بس ياريت القى تفاعل لاني هذي 3 فرصة راح اضعها و الحمد لله السابقات كلها جابت ارباح كويسه وان شاء الله هذي بتجيب فوق 100 نقطه راح اضعها واذا مالقيت تجاوب ترى ما بضع اي فرصه اخرى :0006:
الاسترالي دولار دخول بيع من 8910 نراقب
ماتزعلش ياعم ولاحاجه انا معاك لو قفلت اسفل مستوي 0.8910 بفرق واضح
وان شاء الله تكون فرصه كويسه
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة keeper207
كنت لسه حارفقها
ههههههه
معليش يالله سبتقك خيرها في غيرها ان شاء الله تكون دخلتها
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاب العربي
ماتزعلش ياعم ولاحاجه انا معاك لو قفلت اسفل مستوي 0.8910 بفرق واضح
وان شاء الله تكون فرصه كويسه
:inlove:====>:eh_s(7):====>:18:
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
فرصه الاسترالي دولار والنقاش حولها
دلوقتي لخبراء الترند في ترند هابط وارتكاز علي النقطه الثالثه وجربتها قبل كده وكانت فرصه كويسه + خط القناه العلوي + ان المستوي ده ارتد منه السعر واحترمه كزامره
طب في المقابل يوجد خط ترند صاعد ولسه في نص الترند يعني ماطلعش كتير ونقدرناخد ارتداد قوي
فهل كده نبقي احنا مع الترند ولاعكس الترند :016:
وفي انتظارالاغلاق
https://forum.arabictrader.com/uploaded/18044_rop21.gif
1 مرفق
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
فرصه اخرى يا اخوان على النيوزلندي دولار مع اغلاق الشمعه الاخيره ان شاء الله بتكون اوضح
1 مرفق
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاب العربي
فرصه الاسترالي دولار والنقاش حولها
دلوقتي لخبراء الترند في ترند هابط وارتكاز علي النقطه الثالثه وجربتها قبل كده وكانت فرصه كويسه + خط القناه العلوي + ان المستوي ده ارتد منه السعر واحترمه كزامره
طب في المقابل يوجد خط ترند صاعد ولسه في نص الترند يعني ماطلعش كتير ونقدرناخد ارتداد قوي
فهل كده نبقي احنا مع الترند ولاعكس الترند :016:
وفي انتظارالاغلاق
https://forum.arabictrader.com/uploaded/18044_rop21.gif
وجهة نظرك جدا سليمة يا اخ ايهاب بس لو القيت نظره خاطفة على الشارت اليومي كنت تلاحظ انه السعر الان داخل نطاق قناه هابطة والي ياكد هذا الهبوط اغلاق السعر تحت مستوى 8910 واذا تحقق هذا الشرط ما راح يقف السعر الا عند مستويات 8500 اذا مو اقل وياكد هذا الشئ ايضا فترة الانتعاش الي عايش فيها الدولار الان ودعم الصين للدولار راح ياكد مرحلة الهبوط
== هذه ليست توصيه انما وجهة نظر ==
ارجوا تعليق للاستاذ جمال
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bolbol911
فرصة قوية باذن الله على الباوند دولار
ننتظر الاغلاق ..ويحصل خير
الفرصة حققت معي 41 نقطة وخرجت و الحمد لله
الشكر موصول لكل اعضاء الورشة وخاصة الاستاذ جمال
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
كما قلت سابقاً لقد إعتدنا على الون الاخضر :0023:
تحقق الهدف في البوند دولار بيع 23 نقطة :boxing:
و الدولار كندي شراء 20 نقطة :boxing:
كل هذا بفضل القائمين على هذه الورشة :015:
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bolbol911
الفرصة حققت معي 41 نقطة وخرجت و الحمد لله
الشكر موصول لكل اعضاء الورشة وخاصة الاستاذ جمال
مبررررروكين ان شاء الله
عندي ملاحظة اخي الكريم انا معجب جدا بتوقيعك جدا رائع
الله يوفقك يارب
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhd_fmq
كما قلت سابقاً لقد إعتدنا على الون الاخضر :0023:
تحقق الهدف في البوند دولار بيع 23 نقطة :boxing:
و الدولار كندي شراء 20 نقطة :boxing:
كل هذا بفضل القائمين على هذه الورشة :015:
ان شاء الله خضراء دائما بس ياريت تقول بفضل الله اولا ثم تسمي الشئ الي انت تبغاه
تنبه فيها تراها نقطه مهمه جدا
1 مرفق
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
مبروك عليكم الارباح يا شباب
خضرا خضرا على طول باذن الله
:AA:
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hait///82
مبررررروكين ان شاء الله
عندي ملاحظة اخي الكريم انا معجب جدا بتوقيعك جدا رائع
الله يوفقك يارب
كلك ذوق واحترام
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bolbol911
الفرصة حققت معي 41 نقطة وخرجت و الحمد لله
الشكر موصول لكل اعضاء الورشة وخاصة الاستاذ جمال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhd_fmq
كما قلت سابقاً لقد إعتدنا على الون الاخضر :0023:
تحقق الهدف في البوند دولار بيع 23 نقطة :boxing:
و الدولار كندي شراء 20 نقطة :boxing:
كل هذا بفضل القائمين على هذه الورشة :015:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخنساء
مبروك عليكم الارباح يا شباب
خضرا خضرا على طول باذن الله
:AA:
الف الف مبروك يا شباب ويا صبايا ..
خضراء على طول باذن الله .
بالتوفيق للجميع
رد: ورشة عمل اقوى مؤشر قمم وقيعان ودعم ومقاومة في العالم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخنساء
مبروك عليكم الارباح يا شباب
خضرا خضرا على طول باذن الله
:AA:
ألف مبروك أختى الخنساء :015:
وخضراء على طول ان شاء الله
ولكننى عاتب عليكى لأنك لاتشاركين أعضاء الورشة متابعة الفرص
ولو حتى مجرد اى رد سريع فى الورشة
وبعد أن تنتهى من صفقاتك تبشرينا بها :016:
عامة هذه حرية شخصية لكى :013:
مرة ثانية ألف مبروك يا أختى الخنساء :015: