كيف الحال اخي انا متابع معك ولكني وضعت مؤشر زيادة هو Draw gann lines v1 او v2.2 انصحك بوضعه وشوف ازاي بيحترمه السعر ويجنبك الدخول الخاطىء
مع ودي وتقديري
Printable View
كيف الحال اخي انا متابع معك ولكني وضعت مؤشر زيادة هو Draw gann lines v1 او v2.2 انصحك بوضعه وشوف ازاي بيحترمه السعر ويجنبك الدخول الخاطىء
مع ودي وتقديري
المؤشر في استراتيجية المليون للاخ عادل
عفوا ولكن الاعداد يكون يومي 43200
شهر43200 يوم 1440
اهلا بيك اخي الفاضل
الأستراتيجية كما سبق و ارفقنا قابلة للتعديل والزيادة والنقصان بما يتناسب مع كل متاجر بعد التجربة قبل العمل علي الحقيقي و زي ما قلنا الموضوع بالكامل مثال بنضربه لكل واحد حاسس ان الخسارة محوطاه من كل جانب و ان الموضوع اعقد مما كان يتصور و احنا بنقوله الموضوع فعلا صعب و عشان تحله محتاج تعرف الصعوبة فين....و عمر الصعوبة ما كانت في الأستراتيجية او في السوق...الصعوبة دايما كانت في نفسك و عدم قدرتك علي تطويعها و كبح جماحها....معظم الأستراتيجيات كسبانة لكن اللي يعرف يلتزم بيها
متابعة يوم الخميس
الملف المرفق 299930
متابعة يوم الجمعة
الملف المرفق 299927 الملف المرفق 299931
. بذلك يتم غلق الصفقات علي ربح كلي مقداره 75 نقطة لأربع عقود بمحصلة 300 نقطة يخصم منها 228 نقطة السابقة لتكون المحصلة 72 نقطة تضاف الي رصيد البنك ليرتفع الي 388 نقطة
كل عام وانت بخير استاذ infinity80 اتمنا عودتك القريبة الى الورشه
أفضل طريقة لتحويل الخسارة لمكسب
يستمع الخاسر لشخص بيكسب
فيعرف الفرق بين أسباب خسارته وأسباب ربح الآخر
وشكراً
والله فيك الخير يا عم انفنتى
موضع جامد جدا ( رغم ان انا زعلت لما عرفت موضوع الخساره ده)
اول ما ابتديت افكر ادخل الفوركس جيت فى بالى والله وقولت زمانك بتلعب بالفلوس لعب
بس لما قريت الموضوع دا الصراحه اتصدمت ولما جربت على الديمو اتصدمت برضو
لان الموضوع فعلا صعب ومش سهل ابدا
بس الكلام اللى فى الموضوع دا كبدايه لمبتدئ بيخليه يعيد حسباته ويرتب اوراقه ويعرف كويس هو داخل على ايه
ربنا يكرمك ويوفقك وكان الله فى العون وبأذن الله الخسارة تتعوض وتبقى مكسب ومكسب كبير كمان
بعيد عنك الفوركس دا كان بيناخوار فى النفوخ على الاخر وكنت ناوى ادخل بس عملت استوب وقولت ادرس واقرا واتعلم الاول
والموضوع بتاع خبرتى دا اللى انت قولتلى عليه جميل جدا على فكره بس 2180 صفحه مش عارف الواحد هيقراهم ازاى
ربنا معاك وبالتوفيق انشاء الله
بس متقلقش هدخل الفوركس يعنى هدخل الفوركس ( وربنا يستر )
و هو ده كل المطلوب...اعادة ترتيب اوراقك عشان علي الأقل تعرف تستعد صح...و صعوبة الموضوع هو صعوبة الحياة نفسها و تحقيق الأهداف فيها و هو نفسك و ذاتك و ازاي تسيطر عليها اي حاجة بعد كده سهلة جدا والخسارة دي قصتها قديمة اوي و لولاها مكنتش فهمت اللي انا فاهمه دلوقتي و ربك بيسبب الأسباب بس احنا مبنبقاش فاهمين ليه و دايما بنكون مستعجلين علي النتيجة بغض النظر حنوصلها ازاي و ده اللي بيخلينا نتكعبل كتير
مساء الخير علي كل الأخوة و اطيب التمنيات بالرزق الوفير
عودا حميدا يا باشا
ومساء الخير عليك