يا هلا ابولين
نعم يا طيب الاوضاع العالمي سلبيه جداً
وكما تلاحظ الان ،، ان العملات تصعد امام الدولار ،، وهذا يحدث مع هدوء الاسهم و توقف الهبوط كما ذكرنا في المشاركات السابقه ،، الاسواق الامريكي تفتح بعد دقائق من الان
نتابع معاً بإذن الله
Printable View
مشاااااااااااااااااهدة
http://fdaei.com/files/8033.gif
هل الاخبار لمجرد تصحيح يا رمضان باشا ام لتغيير إتجاه العملات .. وشكرا لك على الاهتمام يا ريس
ISM Manufacturing PMI
53.5
الذهب ارتفاع قوي الرنج اليومي قريب من 60 دولار !! اكيد بسبب اخبار التوظيف اليوم
الان يقف عند ترند هابط والاختراقات لازم تكون بشموع كبيرة
السلام عليكم
ازيك ياصحبى عامل ايه ياغالى
بيقولك فى اجتماع ميركل مع القاده الاوربيه يوم الاتنين
ياريتهم بيقولو حاجه عدله
هو اخونا محمد فين من اخر مره عرضت عليه موضوع ميركل الراجل هرب ههههههه
يا صديقي ،، هما اوروبا قادرين يعملوا حاجه
زي ما انت شايف ،، بيانات امريكا هي التي اضعفت الدولار كما توقعنا مع بعض ،، واي استمرار في الضعف سوف يكون بسبب امريكا
وبالنسبه لمحمد ،، اعتقد انه ضبط اموره ،، وعايش حياته الان ،، بس ان شاء الله يفتكرنا ويعزمنا نروح المانيا نصيف معه ،،، هههههههههههههههه
:0016::0016::0016::0016:
على فكره ياصحبى اول حديث لبرنانكى هيبقا جامد لانه لو اكد كلامه ولمح المره دى على التيسير اعتقد اليورو هيعمل نفس الفيلم
معقول محمد يعملها من غير مايقول؟ طيب على كدا هفتح التلفزيون اتفرج على الاجتماع يوم الاتنين يمكن اشوفو هناك هههههههههههه
شايف الين عمل ايه فى الاسواق بعد الخبر
استاذ رمضان ممكن سؤال لو سمحت
خلال الاسابيع الماضية الاخبار السلبية (مع انها كانت هامة جدا ايضا) على الدولار لم تكن تضعفه امام العملات ولكن الاخبار الايجابية كانت تزيده قوة. ولكن الذي حدث اليوم هو اخبار سلبية ادت الى اضعاف الدولار على . ورفعت الذهب ايضا. فهل يعني هذا بنظرك بداية ترندات جديدة صعود للعملات وهبوط للدولار؟