رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد الامور
انت بتصعبها وانت واحد من المنافسين !!!!!:ohmy:
انت قلتها
منافسين
:0023:
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مافيا الفوركس
بس لازم يتم زيادة المدة المطلوبة
12 ساعة متلا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد الامور
انت بتصعبها وانت واحد من المنافسين !!!!!:ohmy:
بالعكس ياوليد رأى أحمد صح جدا والافضل ان يعمم على مستوى المسابقة مش بس للى يتداول بمفرده أحسنت فعلا،،،،،،،، :eh_s(7):
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
نظرا للاصابات القليلة فى الاسبوع الماضى والاصابات الكثيرة المتوقعة فى هذا الاسبوع
اللى هيكون لوحده فى المركز يشتغل عادى لكن بدون منافس وعليه ان ينهى الاسبوع بربح ليتاهل ايضا
لانه طبيعى لو حد معاه لازم يكسب لكن الفرق هنا انه لو حقق مدة التداول المطلوبة وحافظ على راس ماله هيكسب
انا احجتج وبشدة :0006:
وبعنف:mad_argue:
وبقوة:ohmy::ohmy::ohmy:
وراح اعمل مظاهرات سلميه:0023::0023::0023:
واعتصامات
اول مرة اسمع انو في بطوله الكاس
لو الفريق المنافس مجاش الاستاد
لازم الفريق التاني لازم يلعب لوحدو :0023::0023:
وميجيش فيه كوان كمان
ولازم يكسب 3-1
:0023::0023:
ايه ياعم سمير
والا ليش هي بطولة الكأس:asvc::asvc:
بطولة الحظ
:drive1::drive1::drive1::drive1:
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pharaonyami
الاصابات هتكون مميتة ، مع المجنون مش هتقدر تغمض عينيك :18:
شكل دور ال 128 يا استاذ سمير هيصفصف على 5 أو 6 بالكتير :0023:
انا اعلن خروجى المبكر من هذا الدور كل الصفقات تبقى عاملة اكتر من 100 نقطة ومتجبش الهدف بفارق 10 نقاط واقفلها على خسارة :no3: وحاليا بقى الرصيد بالسالب :doh:
لسه قدامك يومين
توكل على الله و لا تيأس
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مافيا الفوركس
بس لازم يتم زيادة المدة المطلوبة
12 ساعة متلا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد الامور
انت بتصعبها وانت واحد من المنافسين !!!!!:ohmy:
مبدئيا 4 ساعات كويسين
لازم تعمل حساب اللى بيشتغل صفقات سريعة ولا يبيت صفقات
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن غزة هاشم
بس هنا مش حيكون عليه ضغط لانه مالوش منافس
ممكن من صفقة وحدة رابحة يسكر البرنامج ويضمن التـأهل
انا عندي اقتراح انو لو اتنين من الجولة دي كانت نتائجهم ايجابية يتأهلوا الاثنين
ايوه بس لازم يحقق الشروط وهى 4 ساعات تداول او ربح 3%
الفرق انه هيكون من غير ضغط عصبى لو نجح هيصعد
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبده المصرى
بالعكس ياوليد رأى أحمد صح جدا والافضل ان يعمم على مستوى المسابقة مش بس للى يتداول بمفرده أحسنت فعلا،،،،،،،، :eh_s(7):
انا معاك انه لو زاد الساعات افضل لكن لازم نعمل حساب كل اللى بيشتغلوا فى الفوركس يعنى اللى بيشتغل صفقات يومية وبيقفلها او اسكالبنج
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة t.analysis
لسه قدامك يومين
توكل على الله و لا تيأس
شكلك عملتهم :0023:
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alshame123
انا احجتج وبشدة :0006:
وبعنف:mad_argue:
وبقوة:ohmy::ohmy::ohmy:
وراح اعمل مظاهرات سلميه:0023::0023::0023:
واعتصامات
اول مرة اسمع انو في بطوله الكاس
لو الفريق المنافس مجاش الاستاد
لازم الفريق التاني لازم يلعب لوحدو :0023::0023:
وميجيش فيه كوان كمان
ولازم يكسب 3-1
:0023::0023:
ايه ياعم سمير
والا ليش هي بطولة الكأس:asvc::asvc:
بطولة الحظ
:drive1::drive1::drive1::drive1:
ماهو اللى قدامك هيعتبر زى المنسحب ولازم توصل للملعب عشان الحكم يثبت انسحابه :012:
انت عموما لو فى حد امامك هتلعب وتكسب لكن اللى هيفرق انه بدون توتر عصبى او خوف من منافسك يحقق اكتر
وفى حل تانى بفكر فيه بس صعب شويتين :0023:
طبعا الاتنين بيكونوا خسرانين ممكن نؤهل الخسران اقل لكن هنضاعف عليه الشروط فى المرحلة التانية
يعنى واحد خسران الف دولار ورصيده بقى 9000
والمفروض يحقق 10300 اذن هو خسران 1300 دولار
لازم يحققهم فى الاسبوع اللى بعديه على مكسبه للاسبوع عشان يبقى هو المؤهل
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pharaonyami
هما أيه اللي عملتهم ؟ :eh_s(7):
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
ماهو اللى قدامك هيعتبر زى المنسحب ولازم توصل للملعب عشان الحكم يثبت انسحابه :012:
انت عموما لو فى حد امامك هتلعب وتكسب لكن اللى هيفرق انه بدون توتر عصبى او خوف من منافسك يحقق اكتر
وفى حل تانى بفكر فيه بس صعب شويتين :0023:
طبعا الاتنين بيكونوا خسرانين ممكن نؤهل الخسران اقل لكن هنضاعف عليه الشروط فى المرحلة التانية
يعنى واحد خسران الف دولار ورصيده بقى 9000
والمفروض يحقق 10300 اذن هو خسران 1300 دولار
لازم يحققهم فى الاسبوع اللى بعديه على مكسبه للاسبوع عشان يبقى هو المؤهل
عموما راح ندرس اقتراحك في المسابقات الجايه:0023::0023:
مش انت بتجاوب كده على الاقتراحات:012:
يبقى لازم تبقى القوانين الحاليه المعمول بيها:0024:
والنسخة الجايه نعدّل القوانين:0016:
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
انا عندي شوية اقتراحات بسيطة كدا يا استاذ سمير
أولا : يجب ان لا تقل مدة الصفقات مجتمعة خلال الاسبوع عن 24 ساعة فقط
ثانيا : يجب ان لا تقل نسبة الربح عن 80 في المية كحد ادنى
ثالثا : يكون العمل فقط على النيوزيلاندي دولار و خلال الفترة الاسيوية
رابعا : الحد الاقصى للعقود عقد ميني او عشر عقود ميكرو
و خامسا و دا الاهم : لا يحق للمتسابق التاهل اكثر من اسبوعين للاسبوع التالي
ملحوظة صغيرة : في حالة خسارة العضو من المبلغ الاصلي يتحمل الخسارة كاملة و يقوم بارسالها لادارة المنتدى
مبروك عليا الكاس
:0023:الحق اهرب انا بقى :0023:
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brokensoul08
انا عندي شوية اقتراحات بسيطة كدا يا استاذ سمير
أولا : يجب ان لا تقل مدة الصفقات مجتمعة خلال الاسبوع عن 24 ساعة فقط
ثانيا : يجب ان لا تقل نسبة الربح عن 80 في المية كحد ادنى
ثالثا : يكون العمل فقط على النيوزيلاندي دولار و خلال الفترة الاسيوية
رابعا : الحد الاقصى للعقود عقد ميني او عشر عقود ميكرو
و خامسا و دا الاهم : لا يحق للمتسابق التاهل اكثر من اسبوعين للاسبوع التالي
ملحوظة صغيرة : في حالة خسارة العضو من المبلغ الاصلي يتحمل الخسارة كاملة و يقوم بارسالها لادارة المنتدى
مبروك عليا الكاس
:0023:الحق اهرب انا بقى :0023:
:0023: :0023: :0023:
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brokensoul08
انا عندي شوية اقتراحات بسيطة كدا يا استاذ سمير
أولا : يجب ان لا تقل مدة الصفقات مجتمعة خلال الاسبوع عن 24 ساعة فقط
ثانيا : يجب ان لا تقل نسبة الربح عن 80 في المية كحد ادنى
ثالثا : يكون العمل فقط على النيوزيلاندي دولار و خلال الفترة الاسيوية
رابعا : الحد الاقصى للعقود عقد ميني او عشر عقود ميكرو
و خامسا و دا الاهم : لا يحق للمتسابق التاهل اكثر من اسبوعين للاسبوع التالي
ملحوظة صغيرة : في حالة خسارة العضو من المبلغ الاصلي يتحمل الخسارة كاملة و يقوم بارسالها لادارة المنتدى
مبروك عليا الكاس
:0023:الحق اهرب انا بقى :0023:
انت جاى هنا تبع مين :012:
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brokensoul08
انا عندي شوية اقتراحات بسيطة كدا يا استاذ سمير
أولا : يجب ان لا تقل مدة الصفقات مجتمعة خلال الاسبوع عن 24 ساعة فقط
ثانيا : يجب ان لا تقل نسبة الربح عن 80 في المية كحد ادنى
ثالثا : يكون العمل فقط على النيوزيلاندي دولار و خلال الفترة الاسيوية
رابعا : الحد الاقصى للعقود عقد ميني او عشر عقود ميكرو
و خامسا و دا الاهم : لا يحق للمتسابق التاهل اكثر من اسبوعين للاسبوع التالي
ملحوظة صغيرة : في حالة خسارة العضو من المبلغ الاصلي يتحمل الخسارة كاملة و يقوم بارسالها لادارة المنتدى
مبروك عليا الكاس
:0023:الحق اهرب انا بقى :0023:
:0023::0023: