رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tato4all
مش مشكلة يا ماك المفروض المنافسة تبقى باينه للكل مش العكس يعنى المتنافسين كلهم يبقو مبينين كشوفات حسابهم عشان المسابقة تبقى نشطة واكتر حيويه
المشكلة ان اللى قدامك هيكون شايف كل اوامرك المفعلة والمعلقة وممكن كمان يدخل نفس صفقاتك وكمان لحظيا هيكون عارف انت كسبان كام بالضبط ومش مطلوب منه غير انه يزيد عنك بكام نقطه فقط عشان يصعد
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tato4all
الحمد لله على مكسبك
وياريتك كنت معانا يا وليد انت من الأشخاص الخبرة اللى الواحد بيحاول يبقى زيهم
ربنا يعزك يا باشا:eh_s(7):
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
:18:15 %:18:
:0023: اشمعنا انا ماعملش حرب نفسية على كل المتسابقين يعني :0023:
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brokensoul08
15 % :18::18:
:0023: اشمعنا انا ماعملش حرب نفسية على كل المتسابقين يعني :0023:
:0023::0023::0023:
شكلك ناوى على تدبيله على نهايه الاسبوع
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mac
:0023::0023::0023:
شكلك ناوى على تدبيله على نهايه الاسبوع
طبعا طبعا طموحي اعلى من كدا بكتير :013:
مش طول مالرقم بتاع الربح بالسالب يبقا كسبان ولا ايه هما علمونا كدا في كلية تجارة :0023::0023:
بالسالب عشان الضرايب :0021:
ربنا يوفقكوا جميعا يارب :eh_s(7):
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brokensoul08
طبعا طبعا طموحي اعلى من كدا بكتير :013:
مش طول مالرقم بتاع الربح بالسالب يبقا كسبان ولا ايه هما علمونا كدا في كلية تجارة :0023::0023:
بالسالب عشان الضرايب :0021:
ربنا يوفقكوا جميعا يارب :eh_s(7):
اخي الكريم كيف يمكن اني ادقن المؤشر الياباني اشيموكو يبدولي انه قوي في اوقات التذبذوب
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medinfo
اخي الكريم كيف يمكن اني ادقن المؤشر الياباني اشيموكو يبدولي انه قوي في اوقات التذبذوب
اخي الكريم هناك شروحات عديدة للمؤشر و اذا وجدت نقطة ما غامضة فانا تحت امرك في اي وقت و ساشرحها لك بالتفصيل الممل باذن الله :eh_s(7):
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brokensoul08
اخي الكريم هناك شروحات عديدة للمؤشر و اذا وجدت نقطة ما غامضة فانا تحت امرك في اي وقت و ساشرحها لك بالتفصيل الممل باذن الله :eh_s(7):
الف شكر اخي العزيز انا رايح ابحث في المنتدي و اجعلوا حساب خاص و اجرب :016:و بعدين اراسلك
تقبل مني الف شكر
:AA::eh_s(7):
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medinfo
الف شكر اخي العزيز انا رايح ابحث في المنتدي و اجعلوا حساب خاص و اجرب :016:و بعدين اراسلك
تقبل مني الف شكر
:AA::eh_s(7):
انتظر
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brokensoul08
:18:15 %:18:
:0023: اشمعنا انا ماعملش حرب نفسية على كل المتسابقين يعني :0023:
رامي انت عامل مارجن,,,
و بتشتغل على ميتا الفلبين:0023:
:icon26:
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
هدية مني الى جميع المشاركين في كاس المتداول
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
[quote=brokensoul08;1387713]هدية مني الى جميع المشاركين في كاس المتداول
[/qu
choukrane lake akhi al karim:eh_s(7):
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
choukrane lake akhi al karim:eh_s(7):
الشكر لله اخي الكريم بارك الله فيك و اتمنى ان ينال رضاك ولاي استفسار او اي نقطة غامضة في الشرح تحت امرك و ساشرحها بالتفصيل مرة و اثنين و مليون مرة :eh_s(7):
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brokensoul08
الشكر لله اخي الكريم بارك الله فيك و اتمنى ان ينال رضاك ولاي استفسار او اي نقطة غامضة في الشرح تحت امرك و ساشرحها بالتفصيل مرة و اثنين و مليون مرة :eh_s(7):
اكرمك الله اخي الكريم و بارك الله فيك
رد: استراحه نجوم كاس المتداول (الجديده )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mokhtar
اكرمك الله اخي الكريم و بارك الله فيك
و بارك الله فيك و عاجز عن شكركعلى كلماتك الرقيقة ان دلت على شيء تدل على اصلك الطيب الكريم :eh_s(7):