رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alshame123
والله يا استاذ سمير نصيحة مني انك لو ماتابعتش برنامج الداعيه عمرو خالد(قصص القران)ج2 برمضان
تلحق حالك وتشوفو عالنت
ساعتها تعرف ان بلوتك معانا خفيفه :0023::0023:
جنب بلوة موسى عليه السلام مع بني اسرائيل
والله ياغالى مهما عملنا طبعا لايساوى شئ فى ميزان الانبياء والصالحين
لكن الغير مقبول انى اخطا فى اللى قدامى لمجرد تعارض رايه مع رايى او كلام لم يكن على كيفى
الله المستعان
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zero_cool725
انا عاوز اعرف امتى ابدا التداول و على اى برنامج لو سمحتو
اى برنامج من البرامج والتداول بدا مع افتتاح الاسواق
والمفروض انك ارسلت لما بيانات الدخول لحسابك التجريبى
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
يعطيك العافية يا ابو سمرة
ما يحصل حاليا من مد وجزر سببه ان المسابقة مازالت جديدة على الكل
ولكن في المرات القادمة اكيد ستصبح الامور سهلة كدوري ابطال التحليل
:eh_s(7):
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مافيا الفوركس
يعطيك العافية يا ابو سمرة
ما يحصل حاليا من مد وجزر سببه ان المسابقة مازالت جديدة على الكل
ولكن في المرات القادمة اكيد ستصبح الامور سهلة كدوري ابطال التحليل
:eh_s(7):
الله يعافيك اخى احمد
انا مش زعلان من انه حد مش فاهم انا ازعل من انه يكون المقابل سؤء ادب
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
استاذ سمير مرحبا بيك
اسمى مش موجود فى الملف خالص ؟ مع العلم ان مشاركاتى تسمحلى
تقبل تحياتى
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة be_cool
استاذ سمير مرحبا بيك
اسمى مش موجود فى الملف خالص ؟ مع العلم ان مشاركاتى تسمحلى
تقبل تحياتى
اخى الكريم انت لم تسجل فى موضوع التسجيل
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
اخي سمير هلا اسطيع المشركه ام صعبه اذا لا هلا اسططيع شهر قادم وشكرا
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
انا ارسلت رساله الى الايميل وبتاع المسابقه
بيه جميع البيانات وسالت يا استاذ سمير قلتلى الايميل يكفى
تقبل تحياتى
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatem1
اخي سمير هلا اسطيع المشركه ام صعبه اذا لا هلا اسططيع شهر قادم وشكرا
ان شاء الله المرة القادمة
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة be_cool
انا ارسلت رساله الى الايميل وبتاع المسابقه
بيه جميع البيانات وسالت يا استاذ سمير قلتلى الايميل يكفى
تقبل تحياتى
نعم اخى الكريم الايميل لاستلام بيانات التسجيل
لكن مرتبط بالموضوع الاساسى للتسجيل والذى تحدد فيه العملة التى ستعمل عليها والذى تم فتحه واستمر 3 ايام ومثبت
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
يعنى مفيش حل اشترك دلوقتى انا مكنتش اعرف موضوع التسجيل فى الموضوع
وعلى العموم شكرا على مجهودك والشكر للمنتدي على فكره الكاس عقبال ما تعملو كاس القارات كمان اي رايك فى الفكره ديه
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
موجود من شروط المسابقة انى اقصى عدد للعقود هوا 10 عقود
عاوز اعرف اقصى حد للعقد بكام لوت
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
بارك الله فيك أخي سمير على المجهود الكبير المبذول
بالنسبه لجدول التقسيم في نقطه لم أفهمها في خانة دور ال 256 ودور ال 128 حيث يوجد أعضاء تم وضعهم مباشره في دور 128 من غير ماينافسو بإخراج المغلوب من دور ال 256
ياريت توضيح لهذه النقطه
إن شاء الله أشترك معكم في المرات القادمة
بالتوفيق
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لجنة المسابقات
(4)
كنوع من الادارة المالية والتحكم فى العواطف يتم المتاجرة بحد أقصى 10 عقود مفتوحه في نفس الوقت ، ويشمل ذلك عقود الهيدج أيضا ، وذلك تجنبا لضربات الحظ بالإضافة إلى تعويد المتسابقين على ضبط النفس والمتاجرة الآمنة وستكون لجنة المسابقة حازمة في هذا الأمر. ويمكنك معرفة ذلك من خلال مجموع العقود لجميع العقود المفتوحه .
المهم هو عدم تجاوز عدد العقود المفتوحه 10 عقود حتى لو تجاوز المارجن المحجوز 10% من رأس المال فلا إشكال في ذلك.
أنا استخدم المتا تريد
فكيف يمكنني حساب 10عقود
رد: █▓▒░ ;كأس المتداول العربى █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة be_cool
يعنى مفيش حل اشترك دلوقتى انا مكنتش اعرف موضوع التسجيل فى الموضوع
وعلى العموم شكرا على مجهودك والشكر للمنتدي على فكره الكاس عقبال ما تعملو كاس القارات كمان اي رايك فى الفكره ديه
باذن الله ممكن تشترك فى المسابقة القادمة
بالتوفيق
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zero_cool725
موجود من شروط المسابقة انى اقصى عدد للعقود هوا 10 عقود
عاوز اعرف اقصى حد للعقد بكام لوت
ممكن عادى تفتح ال10 لوت فى عقد واحد او تقسمهم على عدة عقود مفيش اى مشكله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تريدر2000
بارك الله فيك أخي سمير على المجهود الكبير المبذول
بالنسبه لجدول التقسيم في نقطه لم أفهمها في خانة دور ال 256 ودور ال 128 حيث يوجد أعضاء تم وضعهم مباشره في دور 128 من غير ماينافسو بإخراج المغلوب من دور ال 256
ياريت توضيح لهذه النقطه
إن شاء الله أشترك معكم في المرات القادمة
بالتوفيق
المتسابقين اللى اتسجلوا كانوا 159 تم اختيار 97 متسابق بطريقه عشوائيه ليصعدوا لدور 128 و ال62 هيتنافسوا فى دور 256 ليصعد منهم 31 وكده يبقى 97+31=128 وكل ده تم بطريقة عشوائيه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hocine1978
[/center]
أنا استخدم المتا تريد
فكيف يمكنني حساب 10عقود
عادى حبيبى هتفتح 10 لوت مينى فقط سواء فتحتهم فى عقد واحد او عدة عقود
بالتوفيق للجميع