رد: اريد اكسبرت لهذه الاستراتيجيه لربح 200 نقطه يوميا ارجو المساعده
:013::013::013::013::013::013:
:0032:
رد: اريد اكسبرت لهذه الاستراتيجيه لربح 200 نقطه يوميا ارجو المساعده
رد: اريد اكسبرت لهذه الاستراتيجيه لربح 200 نقطه يوميا ارجو المساعده
إنتظروه إخوتي سيأتي بالخيرإن شاء الله
رد: اريد اكسبرت لهذه الاستراتيجيه لربح 200 نقطه يوميا ارجو المساعده
ان هذة الاستراتيجية تعمل على الساعة 11 و 12 am or pm ؟
رد: اريد اكسبرت لهذه الاستراتيجيه لربح 200 نقطه يوميا ارجو المساعده
الاخي العزير يلي فهمت من الاستراتيجية انو المقصود بالساعات هي الساعات التالية
(11:00 PM)
(12:00 AM)
(23:00 AM)
(1:00 PM)
رد: اريد اكسبرت لهذه الاستراتيجيه لربح 200 نقطه يوميا ارجو المساعده
غريبه من الااخ وضاح عدم الرد
رد: اريد اكسبرت لهذه الاستراتيجيه لربح 200 نقطه يوميا ارجو المساعده
يبدو انه ليس هناك تعقيد في عمل الاكسبيرت
فلماذا كل هالتأخير
رد: اريد اكسبرت لهذه الاستراتيجيه لربح 200 نقطه يوميا ارجو المساعده
هل تم تحديث الاكسبيرت بما يتوافق مع اخر تعديلات عليه؟
رد: اريد اكسبرت لهذه الاستراتيجيه لربح 200 نقطه يوميا ارجو المساعده
تحية وشكر لكل من ساهم فى هذا المنتدى وعلى راسهم استاذنا وضاح
بس كنت عايز استفسر عن شمعتى الساعة 11 والساعة 12
الساعة 11 والساعة 12 بأى توقيت ؟
هل تقصد الساعة 11 بتوقيت جرنتش
رد: اريد اكسبرت لهذه الاستراتيجيه لربح 200 نقطه يوميا ارجو المساعده
ملاحظة : ارجو ان تستق الأهتمام
ان التوقيت اللى فى الأكسبيرت هو 11 معايا
والأكسبرت بيعمل 11 مساءا اى 23 بتوقيت السوق
المشكلة عندى تكمن فى
الأكسبرت بالساعة 11 على الباك تست بيشتغل عالساعة 11 صباحا
اجى اظبط الأكسبرت عالساعة 23 مايشتغلش او بمعنى اخر مش بيفتح صفقات عالباك تيست
رد: اريد اكسبرت لهذه الاستراتيجيه لربح 200 نقطه يوميا ارجو المساعده
ملحوظة كمان بس ملحوظة جميلة
بصراحة الأكسبيرت شغال على شمعة الساعة 11 صباحا كويس اوى وبيكسب
وصاحب الأستتراتيجية كان يقصد الساعة 23 اللى هية طبعا 11 مساءا
:016:
ايه رايك يااستاذ وضاح لو نخلى الأكسبيرت يشتغل على كل من الساعة 11 صباحا والساعة 23 (11 مساءا ) يعنى الأكسبيرت بدل مايشتغل مرة واحدة فى اليوم ...نشغله مرتين
اتمنى ان تعجبكم الفكرة