سارفق الشارت للفائدة
Printable View
سارفق الشارت للفائدة
بارك الله فيك
اخي مروان حياك الله
ما رايك في الملكي
السلام عليك
عيدكم امبارك وكل عام وانتم بالف خير
كل عام و انت بخير يا مروان
انا اعمل علي الاسترايجية علي فريم 5 دقائق
https://forum.arabictrader.com/uploa...rsa gededa.gif
أخي مروان..خلنا نتابع الفرص علي الباوند من الان و حتى الصباح و اى فرصة سارفق لك الشارت حتى أخذ رأيك
هل عندك تمبليت فيه احدث المقاومات و الدعم للباوند؟
توكلنا علي الله...نبدأ علي بركة الله... سأعمل علي فرايم الخمس دقائق للباوند
معي أخي مروان ام ستكون مشغول؟
فرصة بيع ين
هل ظهرت عندكم فرصة البيع للين
مروان
السلام عليكم
كيفك يا زعيم
ظهرت فرصة بيع الين علي فرايم الربع ساعه و الخمس دقائق
انا دخلت معاك