رد: المجنون على طبق من ذهب
ايه رايك اخى البيع من 145.30
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ABHAFXS
ابو شهد وجميع الاخوة هذة نظرتى والله اعلم
:015::015:
نظرة موفقة أن شاء الله أخي أبها
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة harnkish
ايه رايك اخى البيع من 145.30
لاأنصح بالبيع بالوقت الحالي
لحد الأن مافية أي أشارة للهبوط
الأن مقبل على الترند الهابط
لانعلم هل يستطيع كسرة أو لا
:eh_s(7):
1 مرفق
رد: المجنون على طبق من ذهب
فية أحتمال 60 ألى 70 % أنة أنهى التصحيح فعلا
ننتظر كسر الترند للتأكد 100 %
:eh_s(7)::eh_s(7):
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaGiC eYeS
الحمد لله خرجت من البيع عند 143.80 ودلوقتى المجنون بأذن الله رايح ل 145.70 بفكر اشترى بس هو طلع ساعة الصلاة لو نزل هشترى ان شاء الله
:inlove:ايدى كانت بتاكلنى مقدرتش استحمل قمت داخل وخرجت من 145.40 والحمد لله
احتمال دلوقتى يرتد تانى لتحت او اخره 145.80 والله اعلم :Emoticon1:
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaGiC eYeS
:inlove:ايدى كانت بتاكلنى مقدرتش استحمل قمت داخل وخرجت من 145.40 والحمد لله
احتمال دلوقتى يرتد تانى لتحت او اخره 145.80 والله اعلم :Emoticon1:
:ongue::ongue::ongue:
رد: المجنون على طبق من ذهب
الله يخربيت ده مجنون ابقى حاطط امر معلق من تحت شراء الاقيه صعد قبل الامر بخمس نقط:doh: ابن المجنونه:eek:
حسبى الله ونعم الوكيل فى ابن المجنونه ده
والله ماسايبه:0006:
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
فية أحتمال 60 ألى 70 % أنة أنهى التصحيح فعلا
ننتظر كسر الترند للتأكد 100 %
:eh_s(7)::eh_s(7):
ابو شهد كيفك يا الغالي
خللي بالك من الرابعة تكون فلات :0023:
:0031:
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدول-متميز
ابو شهد كيفك يا الغالي
خللي بالك من الرابعة تكون فلات :0023:
:0031:
:inlove: والفلات دى بتودى لتحت ولا فوق مش تعرفونا برده ولا انتو بتتكلمو بأسرار عشان احنا منفهمش :0023::0023:
انا بحلل كلاسيكى وادخل هنا عشان اشوف وجهات النظر متوافقة معايا ولا لا
حاليا شايفه عند 145.80 ثم نزول ل 144.70 ومعتش هيتحرك تانى النهاردة بعد كده :boxing:
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة am_2777
الله يخربيت ده مجنون ابقى حاطط امر معلق من تحت شراء الاقيه صعد قبل الامر بخمس نقط:doh: ابن المجنونه:eek:
حسبى الله ونعم الوكيل فى ابن المجنونه ده
والله ماسايبه:0006:
:0023::0023::0023:
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaGiC eYeS
:inlove: والفلات دى بتودى لتحت ولا فوق مش تعرفونا برده ولا انتو بتتكلمو بأسرار عشان احنا منفهمش :0023::0023:
انا بحلل كلاسيكى وادخل هنا عشان اشوف وجهات النظر متوافقة معايا ولا لا
حاليا شايفه عند 145.80 ثم نزول ل 144.70 ومعتش هيتحرك تانى النهاردة بعد كده :boxing:
وصلها ابن المجنونة وانا بكتب الرد
بس لحقته ودخلت من هناك بيع ربنا يستر اصله طلعته لفوق شكلها يخوف :hands:
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوشـهـد
اهههههههههههه ااااه يابو شهد ياعسل والله مقلب صاروخ من المجنون
ارزاق بقى ربنا يرزقنا يارب مش مكتوبالى
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدول-متميز
ابو شهد كيفك يا الغالي
خللي بالك من الرابعة تكون فلات :0023:
:0031:
ياهلا والله بأخي الغالي متدول-متميز
أشتقنا لك ياأخي
احتمال كبير انها تكون ZIGZAG
لان الموجة الثانية كانت فلات صغيرة
:eh_s(7)::eh_s(7):
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة am_2777
اهههههههههههه ااااه يابو شهد ياعسل والله مقلب صاروخ من المجنون
ارزاق بقى ربنا يرزقنا يارب مش مكتوبالى
فعلا ارزاق اليوم كنت شارية على 143.80
ضرب الستوب عند 143.60
ونزل لل 143.50 وعينك ماتشوف الا النور
:0023::0023:
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaGiC eYeS
وصلها ابن المجنونة وانا بكتب الرد
بس لحقته ودخلت من هناك بيع ربنا يستر اصله طلعته لفوق شكلها يخوف :hands:
اخطف واهرب
حاسب لاتتقفش
المجنون كسر الترند
:0023::0023: