رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bonbon11155
القرارات دي بتاعتك انت انا ماقدرش ادخل فيها
بس اقدر اقول وجهه نظر
لاحظ الاستوكاستك ع شارت الساعه والاربع ساعات واليومي
فيه تشبع وبدايه هبوط
اما البيع قولتلك اني واخد شورت بس عامل ستوب 100 نقطه
ولاقدر الله انضرب الاستوب مش هازعل لاني بادخل بناءا ع اقتناعي بالتحليل
والله الموفق
انا كمان مش بزعل ابداً لان بدخل بناءاً على اقتناعى بالتحليل
وصفقه زى العسل زيك يا بون بون 120+ نقطه فى اقل من ساعه :0023: الله يخلى لنا قرارات الفائده
وانا كده اكتفيت الاسبوع ده وهفكر فى الدخول الاسبوع الجاى ان شاء الله :0023:
:015::015::015:
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M-elgendy
انا كمان مش بزعل ابداً لان بدخل بناءاً على اقتناعى بالتحليل
وصفقه زى العسل زيك يا بون بون 120+ نقطه فى اقل من ساعه :0023: الله يخلى لنا قرارات الفائده
وانا كده اكتفيت الاسبوع ده وهفكر فى الدخول الاسبوع الجاى ان شاء الله :0023:
:015::015::015:
مش قولتلك ميغركش الصعود المفاجئ
الف الف مبروك
وافضل حاجه انك بعد متحقق هدفك تبعد عن السوق عشان تحافظ ع ربحك
لو قدرت تعمل ده تبقي انت :0031:
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bonbon11155
مش قولتلك ميغركش الصعود المفاجئ
الف الف مبروك
وافضل حاجه انك بعد متحقق هدفك تبعد عن السوق عشان تحافظ ع ربحك
لو قدرت تعمل ده تبقي انت :0031:
الحمدلله قدرت اعمل كده بعد عناء طووووووويل من الخساره :0023:
ربنا يرزقك انت و الاخوه :asvc:
رد: المجنون على طبق من ذهب
شوفو شارتات الكيبل والساحر ف صفحه 253
الساحر لمس خط مقاومه مكسور وارتد اما الكيبل لمس خط مفتاح الصعود وعاوز يثبت تحته
اظاهر اننا هنشوف تذبذب الفتره الجايه
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TEXXON
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ......
اعتقد سيزور ال149.50 بنسبة كبيرة او فوقها بقليل
بس الاهم هناك احتمالان :
اما سيزورهم الان يعني بعد الارتطام ب 150.75
او انه سيبقى في هذه المناطق ويزور ال151.50 ثم يهبط الى 149.50
ان زار ال149.50 قبل زيارة ال151.50 فهو شراء عندها بهدف ال151.50
اما ان وصل الى 151.50 وعاد اليها فمخاطرة الشراء عند 149.50 تصبح كبيرة.
وجب التنويه ان هذه المستويات مع الاخبار المهمة قد تصبح كالممسحة
اعزنا واعزكم الله.
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ......
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ......
زارها بسرعة البرق لل 149.50
ومن باع من 150.75 حصل على 130 نقطة خطافية....
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ......
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M-elgendy
الحمدلله قدرت اعمل كده بعد عناء طووووووويل من الخساره :0023:
ربنا يرزقك انت و الاخوه :asvc:
:hands:اميييييييييييييييييييييييييييييين:hands:
رد: المجنون على طبق من ذهب
مبروك لمن حصد 100 نقطه
اما انا لن اخرج اما ستوب او الهدف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والمارثون القادم مع اليورو بعد قليل
امنياتي لكم بالتوفيق
على فكره وصل 14929
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TEXXON
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ......
زارها بسرعة البرق لل 149.50
ومن باع من 150.75 حصل على 130 نقطة خطافية....
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ......
السلام عليكم اخي انا دخلت شراء من149ز70 الاستب كم وهل لازلت مصر على الارتفاع الى 151ز46
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوثابت
السلام عليكم اخي انا دخلت شراء من149ز70 الاستب كم وهل لازلت مصر على الارتفاع الى 151ز46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .......
الفيصل هم ال40 دقيقة القادمين يعني اغلاق الاربع الساعات الحالية
لانه للعلم لم تغلق اي شمعة اربع ساعات فوق ال149.50 هذا الاسبوع.
لذلك الافضل الخروج في الانتظار.
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته .......
1 مرفق
رد: المجنون على طبق من ذهب
اكتفي المجنون حاليا بنسبه 38 فيبو كهدف للتصحيح:eh_s(7):
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوثابت
السلام عليكم اخي انا دخلت شراء من149ز70 الاستب كم وهل لازلت مصر على الارتفاع الى 151ز46
دخولك خاطيء بالمنتصف لافوق ولا تحت
ولم يغلق 4 ساعات فوق ال 14980 ارشح النزول
والله هو العالم والرازق
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة demad
كل تحليلاتكم غلط
علمنا انت يا فهامه يا علامه احنا بنحاول و نجتهد لكن انت تبع اي فئه المشاركين ولا المستمعين ولا تبع نشجب و نندد
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوثابت
السلام عليكم اخي انا دخلت شراء من149ز70 الاستب كم وهل لازلت مصر على الارتفاع الى 151ز46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .......
حبيت اقول لك يا غالي
الاغلاق تحديدا فوق ال149.44 كقمة لهذا الاسبوع
اعتقد ستكون اشارة واضحة لاختراق ال151.50
و السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .......
1 مرفق
رد: المجنون على طبق من ذهب
فينك يا ابو شهد
هل نحن في موجه قطريه اماميه من الثالثه للمجنون ؟ افتنا ابو شهد :icon26:
رد: المجنون على طبق من ذهب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alysamir
علمنا انت يا فهامه يا علامه احنا بنحاول و نجتهد لكن انت تبع اي فئه المشاركين ولا المستمعين ولا تبع نشجب و نندد
طول بالك يا اخي والتمس الى اخوك عذرا يمكن ضرب ستوب عنده
همسه : الخطوه الاولى بدت ب 100 نقطه الى 33