يبدو ان الاكسبيرت النووي تم حضره خيفين ليتفجر فينا هههههه
Printable View
يبدو ان الاكسبيرت النووي تم حضره خيفين ليتفجر فينا هههههه
الف مبروك قرب قدوم ولي العهد
ويتربى عي عزك ان شاء الله
نقول مقدما يا ابو مين ؟؟؟؟؟
بالتوفيق اخى واحييك على مشاركات كل ما هو جديد ومفيد للاعضاء
كل التقدير
اعجبنى موضوعك رغم عدم تجربتى للاكسبرت من قبل ولكن وجدتك تحب الخير للاخرين كما تحبة لنفسك فقلت لابد ان ارد بموضوعك واقول لك جزاك اللة خيرا وادخلك فسيح جناتة
مبروك المولود ان شاء الله وزمانه بيجرب الاكسبرت عملي الان
ومرفق وصله لتحميل الاكسبريت هدية من شعب مصر
http://www.4shared.com/file/H9fErXht...ter_17209.html
مازلنا محتاجين نعرف أكتر عن الإكسبيرت ...
شكرا لصاحب الفضل بعد الله في إحضار الإكسبيرت لنا يا شباب ، لكن مافي كتاب تعليمات ولا حتى أي موقع بيتكلم عن الإكسبيرت دلوقتي ، و كإنه اختفى من السوق !!!
الحقيقة بعد عمل باك تست ومحاولة تغيير الاعدادات كان اكسبرت خاسر
لذلم نصر على الاعدادات وشرح اكثر