انا مش شايف فيها غير اجاية صحيحة والجايزة ايا كان ماهيتها
شكلى هجيبلك واحد زملكاوى
Printable View
:0010:
ايه ده ؟؟؟؟؟
كل ده عشان زنبتك في الحصة ؟؟؟ :boxing:
طب اعملك ايه مانت بتتكلم وانا بشرح لزمايلك وكمان بتهزر :0023:
ايه ده هو انت من ساعتها واقف ووشك للحيط؟؟ :doh:
((طب كنت رافع ايديك ولا نسيت ؟؟ ))
وبعدين الحصة خلصت وزمايلك روحو من زمــــــــــــــــــــان :0023:
هو انت مسمعتش الجرس ولا ايه ؟؟ :012:
صباح الخيرات على احلى وأجدع الناس :icon26:
همسة : هو مين فيهم اللي كسب المدالية دي واسمه ايه وكانت في ايه ؟ ؟
اكيد لعبة رياضية
وتقبل ودي وتقديري يا أستاذنا
@ @ @ @ @ @ @
انا عاوز الجايزة انا موش ليا دعوة
التوقيع انا لسا مغيرة قبل ما تسال والله
بس فكرته
ان احنا نقدر نتغير ومصيرنا بادينا يا استاذ عزت
وانا تشرفت بيك
عفوا عزيزي المتداول
إعلان هام
تم إلغاء الجائزة بواسطة الإدارة الفلانية
واعطائها لأطفال الانتفاضة الفلانية
تعاطفك مش كفايه اكفل يتيم ..........فريق الفلانية لكرة القدم
للإستفسار من الدولة الفلانية الرجاء الاتصال على الرقم :
صفرين صفر ثلاث اصفار صفر
ومن خارج الدولة الفلانية الاتصال على:
تسعتين تسعة اربع تسعات تسعمية وتسعةوتسعين
أو المراسلة على اميل الادارة الفلانية:
نص كوم.الادارةالفلانية@الدعم
لطفاً: إقرأ الايميل من اليسار لليمين
وشكرا
انا مكنتش شايف المشاركة دي ؟؟؟؟؟
جت امتى و كتبتها امتى؟؟؟؟
جيبلي بتوع البلد كلهم :013:
هخاف مثلا :boxing:
:012:
دا لو لقيت اكتر من 9 :0023:
وكدة ابقى انا عامل معاك واجب :0023:
لأن الباقيين غيروا لفرق تانية :0023:
والباقي بطل يشجع أصلا :0023:
خلاص راحو في الكزوزة :012:
وبعدبن متضيعش فرحتي بــ عبد الرحمن :icon26:
صباحو زي العسل
@ @ @ @
تهدئة للاوضاع الساخنة .. اليكم هذا اللغز
غير مرغوبة من الجميع و يهتم بقيمتها الكثير اذا ارتفعت فقصيرة واذا انخفضت فطويلة
فائق تحياتي
السلام عليكم مجددا
محاولة جديدة لحل لغز الأخ عزت
ممكن يكون الجواب
موجود بالسماء : نجم
نضيف له حرف فيصبح بالأرض : منجم (ولا تقولي المنجم مش بالأرض مثل السحلب:CEDP_Stealer_Animat)
علاقته بالفوركس والأنعكاس هو وجود نوع من الشموع اليابنية التي تفيد الأنعكاس وهي نجمة المساء Evening Star
والنجوم كل وحدة بحالها وما لها علاقة بالأخرى كما ذكر بالقرأن الكريم (( كل في فلك يسبحون )) صدق الله العظيم
وش رايك
تحياتي للجميع
أما أنت يا بروتوس :0031:فجوابي لك
هو نسبة المخاطرة بالعقد مقارنة بوضع المارجن الذي نتاجر به وأين هو من نسبة المخاطرة فلو زادت ( أرتفعت)نسبة المخاطرة عن المعقول ستسبب الحرج للمارجن الذي وبأقصر وقت سيبلغك بذلك رسميا وهذا ما يكره رؤيته المتاجر وهو غير مرغوب
ولو أنخفضت نسبة المخاطرة بما لا يحرج المارجن فسينساك ويكون أمامك أوقات طويلة للمتاجرة قبل ما يشرف بزيارة لا سمح الله
وتحياتي لك وللجميع :eh_s(7)::eh_s(7):