صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 45 من 50
    الصورة الرمزية islamway
    islamway غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد: استراتيجية مركز الثقل : ألــغـــاااااااااااااااااااااز كثيرة ؟؟؟؟؟؟

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عرابي مشاهدة المشاركة
    لا مافي مشاكل عادي الاخ ابها فتح موضوع باستراتيجية مركز الثقل باعدادات خاصة به ومن حق كل عضو ان يفتح الاستراتيجية التئ يحب لكن اعداداتي هي الاساس وهي الافضل ويستخدمها الجميع بنتائج ممتازة فلا يمكن ان ياتي واحد فقط ليغير ما جرت عليه الجماعة .
    اخلاق عالية والله يا عرابى يا برنس انت صاحب الشرارة الاولى كل التحية والتقدير لك هو الهدف ايه من مؤشرك ولا مؤشر طارق ولا ابها المصلحة العامة

الصورة الرمزية طارق حسين
    طارق حسين غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FX.LOSER مشاهدة المشاركة
    مع احترامي للجميع ولمجهودات الاخوه الكرام

موضوع مركز الثقل ده اساسا أصبح موضوع ممل جدا

مواضيع تظهر من حين لآخر في تمجيد وتعظيم بلخياط ومؤشره
    مع العلم انه مفيش ولا واحد حتى الان معاه المؤشر الأصلي !!

مواضيع بتتكتب على نفس النغمه وكل بطل بيظهر علشان يقول انا وصلت للكود او المعادلات الأصليه
    والموضوع أصلا اصبح ممل فعلا

وموضوع الأخ عرابي أو أبو عون أو معرفش ايه
    لأنه غير اسمه كزا مره في المنتدى

موضوع من أول ما تنزل اول تمبلت فيه عينيك تصاب بحول نصفي من الألوان الفاقعه اللي فيه
    وكانه متعمد انك تدوخ وتفضل محتار

ومفيش الى الان شرح واحد واضح للطريقه
    وده لمزيد من اللخبطه والبلبلة

وفي مناسبه اخرى ذكر انه يحتفظ باعدادات اقوى ولكنه محتفظ بيها لنفسه

ولما جه ينزل تعديل او اضافات
    برضه كالعاده الوان فاقعه ومؤشرات بتهنج الميتاتريدر
    وغموض ووجع بطن

انا عن نفسي مش عايز خلاص افهم الطريقه

واسف اني دخلت وقلت الكلمتين دول
    ولو معجبوش حد ممكن المشرف يحذفهم

وشكرا
    السلام عليكم اخي الكريم
    انا متفق معك في بعض النقاط فعلا لم يتم الشرح الكافي للاستراتيجية وايضا كثرة المؤشرات الواحد راح يدوخ منها وما حدش راح يزعل من كلامك هذا رأيك وانا بحترمه
    بس للاسف الاخوة متوقعين ان السعر مجرد لمسه للخط العلوي منطقة بيع والخط السفلي شراء ومؤشر الزمن يلي في اسفل الشارت بالنسبة لي لا استخدمه وفي استراتيجية مركز الثقل اكثر من مره قولت الانتباه انه السعر وصل مرحلة التشبع عند ملامسته للخطوط العليا او الخطوط السفلى وعلى اكثر من فريم .
    وطبعا البعد عن الطمع ومش ضروري كل يوم تدخل صفقه يعني شوية عوامل نفسيه .
    ولك كل الود

الصورة الرمزية FX.LOSER
    FX.LOSER غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

انظر الئ النصف الملئ من الكوب عزيزي واتمنئ لك التوفيق .

اتمنى انك متزعلش من كلامي
    أنا راجل صريح واللي في قلبي على لساني

واتمنالك التوفيق والنجاح ان شاء الله

الصورة الرمزية FX.LOSER
    FX.LOSER غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق حسين مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم اخي الكريم
    انا متفق معك في بعض النقاط فعلا لم يتم الشرح الكافي للاستراتيجية وايضا كثرة المؤشرات الواحد راح يدوخ منها وما حدش راح يزعل من كلامك هذا رأيك وانا بحترمه
    بس للاسف الاخوة متوقعين ان السعر مجرد لمسه للخط العلوي منطقة بيع والخط السفلي شراء ومؤشر الزمن يلي في اسفل الشارت بالنسبة لي لا استخدمه وفي استراتيجية مركز الثقل اكثر من مره قولت الانتباه انه السعر وصل مرحلة التشبع عند ملامسته للخطوط العليا او الخطوط السفلى وعلى اكثر من فريم .
    وطبعا البعد عن الطمع ومش ضروري كل يوم تدخل صفقه يعني شوية عوامل نفسيه .
    ولك كل الود

لك كل الود والاحترام

الصورة الرمزية abdrehman
    abdrehman غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم جميعا ..

في البداية اود أن أشكر صاحب الموضوع حمداة على طرحه للسؤال الذي كان في بالنا جميعا .. ألا وهو شرح كافي ووافي للاستراتيجية .. وأتمنى أن تكون الان وجدت ما كنت تبحث عنه ..

كلمتي الثانية أوجهها للاخ عرابي وهي كلمة شكر .. فوالله هذا الرجل يستحق منا كل خير وكل احترام وتقدير .. فياجماعة نحن هنا في تجارة ولسنا في ملعب كرة قدم .. والأخ عندما أتى وطرح استراتيجيته وطريقته الجديدة .. أعلم كل العلم أنه طرحها لوجه الله تعالى .. وليس لأي سبب آخر .. وكفى بذلك سببا لينال به منا كل احترام وتقدير ..

همسة للأخ عرابي : يا ريت تتحمل كثرة الأسئلة والازعاج اللي صاير في موضوع الاستراتيجية من الشباب .. فوالله قصدهم التعلم وليس شئ آخر .. وانت أبشر بالخير من الله عزوجل .. باذن الله

للإخوان اللي مشاركين بالإستراتيجية .. واللي يبغون يشاركون في الإستراتيجية .. :

واضح جدا انه شروط الاستراتيجية ومؤشراتها معقدة شوية وصعبة الفهم .. وصدقوني مافي حد أذكى من حد .. الناس كلها لها عقل .. ومافي بيننا مجانين .. الا انه نحن نحتاج شوية تنظيم ..

لذا أقترح عليكم .. طبعا بعد موافقة الأخ أبوعون .. والشباب .. الآتي :

1- نفتح موضوع تعليمي للاستراتيجية .. بحيث تطرح فيه الأسئلة والأجوبة .. وسيرد على الأسئلة بعض من الاخوة اللي فهمو الاستراتيجية صح وطبقوها ويحققون فيها أرباح متازة ..

2- نفتح موضوع آخر لمناقشة الفرص المستجدة في الاستراتيجية ومناقشتها .. ويضع الفرص الاخوة المبتدئين ويصحح عليها المحترفين ..

بهذي الخطوتين نكون نضمن نتعلم مهنة الصيد وفي نفس الوقت نحصل سمك .. شو أحلى من كذا .. !!
    أبغي رايكم يا جماعة الخير .. وأولا الاخ عرابي صاحب الاستراتيجية ..

وسلامتكم أخوكم ( بوخـــ عبدالرحمن ــــالد ) ...

الصورة الرمزية ابو لاما
    ابو لاما غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdrehman مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم جميعا ..

في البداية اود أن أشكر صاحب الموضوع حمداة على طرحه للسؤال الذي كان في بالنا جميعا .. ألا وهو شرح كافي ووافي للاستراتيجية .. وأتمنى أن تكون الان وجدت ما كنت تبحث عنه ..

كلمتي الثانية أوجهها للاخ عرابي وهي كلمة شكر .. فوالله هذا الرجل يستحق منا كل خير وكل احترام وتقدير .. فياجماعة نحن هنا في تجارة ولسنا في ملعب كرة قدم .. والأخ عندما أتى وطرح استراتيجيته وطريقته الجديدة .. أعلم كل العلم أنه طرحها لوجه الله تعالى .. وليس لأي سبب آخر .. وكفى بذلك سببا لينال به منا كل احترام وتقدير ..

همسة للأخ عرابي : يا ريت تتحمل كثرة الأسئلة والازعاج اللي صاير في موضوع الاستراتيجية من الشباب .. فوالله قصدهم التعلم وليس شئ آخر .. وانت أبشر بالخير من الله عزوجل .. باذن الله

للإخوان اللي مشاركين بالإستراتيجية .. واللي يبغون يشاركون في الإستراتيجية .. :

واضح جدا انه شروط الاستراتيجية ومؤشراتها معقدة شوية وصعبة الفهم .. وصدقوني مافي حد أذكى من حد .. الناس كلها لها عقل .. ومافي بيننا مجانين .. الا انه نحن نحتاج شوية تنظيم ..

لذا أقترح عليكم .. طبعا بعد موافقة الأخ أبوعون .. والشباب .. الآتي :

1- نفتح موضوع تعليمي للاستراتيجية .. بحيث تطرح فيه الأسئلة والأجوبة .. وسيرد على الأسئلة بعض من الاخوة اللي فهمو الاستراتيجية صح وطبقوها ويحققون فيها أرباح متازة ..

2- نفتح موضوع آخر لمناقشة الفرص المستجدة في الاستراتيجية ومناقشتها .. ويضع الفرص الاخوة المبتدئين ويصحح عليها المحترفين ..

بهذي الخطوتين نكون نضمن نتعلم مهنة الصيد وفي نفس الوقت نحصل سمك .. شو أحلى من كذا .. !!
    أبغي رايكم يا جماعة الخير .. وأولا الاخ عرابي صاحب الاستراتيجية ..

وسلامتكم أخوكم ( بوخـــ عبدالرحمن ــــالد ) ...
    اخئ العزيز انا الاستراتيجية مهديها لكم كلكم ما اريد شئ من وراءها وباطور فيها مش ممكن يجئ شخص ويشيل مني موضوعي .
    ولا ايش رايكم اذا عنده اعدادات اخرئ وغير خليه يفتح موضوع لوحده ويحط فيها استراتيجيته والاستراتيجية سهل السعر يلمس خط ولونين اصفر واخضر شراء ويلمس الخط الفوق ولون ازرق بيع مش عارف اسهل من كذا تكون كيف .
    انا ما يهمني موضوعي خليه يروح الارشيف او محل ما يروح بس ما يتاخذ مني العنده استراتيجية متفرعة واعدادات متفرعة خليه يفتح له موضوع مثل ما الاخ ابها ما شاء الله عليه انسان مهذب وممتاز مش قال اعدادتي غلط وانا صح حطت اعداداتي لا فتح له موضوع وحط في استراتيجيته واموره ممتازة والحمدلله .
    استراتيجية مركز الثقل هذا الاسم انا اسسته واسست اعدادات المؤشر بتعب وجهد خاص مني ومؤشر الزمن كذلك وفي اخوة شاركوا ما نقصتهم حقهم لكن مش ممكن يتاخذ حقي كذا .
    بعدين انتو الحتخسروا مش انا انا خلاص صرت عالمي حاطلع في كتاب بعد شهر والحمدلله بهذه الاستراتيجية وشغال تطوير يوميا فيها وفي منتدئ اجنبئ مسجل حقوقي في الاستراتيجية دي انتوا حتخسروا تطويري المستمر للاستراتيجية مش انا .
    عاوزين تفتحوا ورشة افتحوها الاستراتيجية ملككم كوسيلة تجارة بس ملك انا كحق معنوي واسمي .
    وربنا يوفقكم ان شاء الله .
    ببساطة اعملوا العاوزين تعملوه بس خليكم بعيد من موضوعي خلوه يروح الارشيف بس مش تاخذوه مني .
    آخر تعديل بواسطة ابو لاما ، 03-12-2008 الساعة 04:01 AM
    توقيع العضو
    2050

الصورة الرمزية طارق حسين

اخئ العزيز انا الاستراتيجية مهديها لكم كلكم ما اريد شئ من وراءها وباطور فيها مش ممكن يجئ شخص ويشيل مني موضوعي .
    ولا ايش رايكم اذا عنده اعدادات اخرئ وغير خليه يفتح موضوع لوحده ويحط فيها استراتيجيته والاستراتيجية سهل السعر يلمس خط ولونين اصفر واخضر شراء ويلمس الخط الفوق ولون ازرق بيع مش عارف اسهل من كذا تكون كيف .
    انا ما يهمني موضوعي خليه يروح الارشيف او محل ما يروح بس ما يتاخذ مني العنده استراتيجية متفرعة واعدادات متفرعة خليه يفتح له موضوع مثل ما الاخ ابها ما شاء الله عليه انسان مهذب وممتاز مش قال اعدادتي غلط وانا صح حطت اعداداتي لا فتح له موضوع وحط في استراتيجيته واموره ممتازة والحمدلله .
    استراتيجية مركز الثقل هذا الاسم انا اسسته واسست اعدادات المؤشر بتعب وجهد خاص مني ومؤشر الزمن كذلك وفي اخوة شاركوا ما نقصتهم حقهم لكن مش ممكن يتاخذ حقي كذا .
    بعدين انتو الحتخسروا مش انا انا خلاص صرت عالمي حاطلع في كتاب بعد شهر والحمدلله بهذه الاستراتيجية وشغال تطوير يوميا فيها وفي منتدئ اجنبئ مسجل حقوقي في الاستراتيجية دي انتوا حتخسروا تطويري المستمر للاستراتيجية مش انا .
    عاوزين تفتحوا ورشة افتحوها الاستراتيجية ملككم كوسيلة تجارة بس ملك انا كحق معنوي واسمي .
    ببساطة اعملوا العاوزين تعملوه بس خليكم بعيد من موضوعي خلوه يروح الارشيف بس مش تاخذوه مني .
    اخي ابو عون الجميع يعلم انه الاستراتيجية انت صاحبها ولا يجوز لاي احد انكار هذا او اخذ مجهودك ولا يجوز ايضا لاي شخص فتح موضوع وينسب العمل له
    وبالعكس انا ذكرت من قبل انت صاحب المجهود.
    وبارك الله فيك ولك كل الاحترام والتقدير

الصورة الرمزية ابو لاما

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FADEL مشاهدة المشاركة
    حضرتك محترم و صبور و محب و أنا بحييك وبرفعلك القبعة و الله إني لم أرى أروع من هذه الأخلاق تحياتي لك ولا ممكن أن يسلب حقك وفضلك و الكثيرين يعرفون من أنت و ماذا فعلت من أجل هذا المنتدى و الحق ليس عليك بل على من لا يتعب و يقدم لغيره من تعبه و يشعر كم هذه الخطوة صعبة أهديك وردة مع دعاء في هذا العيد الميارك وشكر من الأعماق
    الله يخليك اخئ الكريم وانا ان شاء سوف اظل اساعد فيكم باذن الله لانه لا يؤمن احدكم حتئ يحب لنفسه ما يحب لاخيه .
    وانا اريد الجزاء من رب العالمين وانا مش عاوز منكم جزاء بالعكس انا عاوزكم تربحوا وما تخسروا لان امركم يهمني وصاحب الموضوع شوفه الان بيستهزئ في ازاي مع اني كتبت له صفحة كلها شرح اهتماما به وبعد دا كله انا مش زعلان منه مهما حصل لاني مؤمن ان ربنا في ومش ممكن حق يضيع معه .
    وانا اعتبرالاخ مش فاهمني صح وبس وربنا يهديناويهدي الجميع ان شاء الله .
    وشكرا علئ التمرين دا .
    توقيع العضو
    2050

الصورة الرمزية ysewellam
    ysewellam غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخى ابو عون انا لا اعتقد ان احد ممكن يقتبس حقك فى هذه الاستراتيجيه ...وكلنا عارفين انت تعبت قد ايه فى وضع الاستراتيجيه دى وطبعا اى حد حاول تطويرها معاك يشكر على مجهوده ..بس يا جماعه الخير اعطوا كل ذى حق حقه ومتنسوش ان لولا ابو عون مكان هيكون فيه التطوير ده للاستراتيجيته ..وبعدين اللى شايف ان فيه كذا واحده معقده فيه كتير بردو اسهل وكل واحد يختار الى تريحه...والله ياجماعه كلهم ناجحين جدا بس المهم انت تكون مرتاح مع اى واحده...ابو عون انا بشكرك بجد على مجهودك الرائع وتحملك لكثره الاسئله واحترم فيك انك بتساعد الناس لوجه الله وانشاالله ربنا هيجزيك خير على مجهودك

الصورة الرمزية طارق حسين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ysewellam مشاهدة المشاركة
    اخى ابو عون انا لا اعتقد ان احد ممكن يقتبس حقك فى هذه الاستراتيجيه ...وكلنا عارفين انت تعبت قد ايه فى وضع الاستراتيجيه دى وطبعا اى حد حاول تطويرها معاك يشكر على مجهوده ..بس يا جماعه الخير اعطوا كل ذى حق حقه ومتنسوش ان لولا ابو عون مكان هيكون فيه التطوير ده للاستراتيجيته ..وبعدين اللى شايف ان فيه كذا واحده معقده فيه كتير بردو اسهل وكل واحد يختار الى تريحه...والله ياجماعه كلهم ناجحين جدا بس المهم انت تكون مرتاح مع اى واحده...ابو عون انا بشكرك بجد على مجهودك الرائع وتحملك لكثره الاسئله واحترم فيك انك بتساعد الناس لوجه الله وانشاالله ربنا هيجزيك خير على مجهودك
    كلامك سليم وانا لم ادرج اي مؤشر هنا احتراما للاخ ابوعون وقولت ارجعو للصفحة في استراتيجية مركز الثقل وهذا تأكيد انه صاحب الاستراتيجية هو ابوعون
    والله اعلم له معزة في قلبي خاصة ولم اقصد ان اعيب اي عضو في هذا المنتدى.

الصورة الرمزية ysewellam

كلامك سليم وانا لم ادرج اي مؤشر هنا احتراما للاخ ابوعون وقولت ارجعو للصفحة في استراتيجية مركز الثقل وهذا تأكيد انه صاحب الاستراتيجية هو ابوعون
    والله اعلم له معزة في قلبي خاصة ولم اقصد ان اعيب اي عضو في هذا المنتدى.

انا عارف ده والله يا طارق وانت من الناس الى فعلان محترمه جدا ومعروف مجهودك ومشكور عليه وكثير من الاخوه الى شاركوا فى هذه الاستراتيجيه..يا شباب احنا كلنا هنا اخوه واحلى حاجه المنتدى ده ان الكل بيساعد من قلبه ...ومااجمل ان كل العرب والمسلمين يكونو متحدين وناجحين.

الصورة الرمزية ابو لاما

اخي ابو عون الجميع يعلم انه الاستراتيجية انت صاحبها ولا يجوز لاي احد انكار هذا او اخذ مجهودك ولا يجوز ايضا لاي شخص فتح موضوع وينسب العمل له
    وبالعكس انا ذكرت من قبل انت صاحب المجهود.
    وبارك الله فيك ولك كل الاحترام والتقدير
    اخ طارق انت قلت الشرح غير كافي ومفايش حاجة محتاجة شرحة اصلا ونفس الكلام بنعيد فيه وبنزيد فيه السعر يلمس الخط ومؤشر الزمن اعمدة صفراء وخضراء شراء واعمدة صفراء وزرقاء بيع دا الموضوع كله وبعد كدا انا بصر اشرح ازاي تتاجر بها في الفريم الاقل من الاربعة ساعات مع انها مخصصة للاربعة ساعات بشهادة بلخياط ذات نفسه .
    انت اعدادتك تفرق في رقم واحد فقط صح وهو الميل وانت وجزء من الاخوة شائفين انها اصح وانكم مفايش مشكلة افتح موضوع خاص بك قول فيه ان هذه اعداداتك والاسم انا اخذته الاول واذا عاوزه خذه انا مش عاوزه والله ممكن المشرف يغير الاستراتيجية لاسمي وانت خذ الاسم وافتح استراتيجيتك وسميها استراتيجية مركز الثقل بس مش ممكن تاخذوا موضوعي واستؤراتيجية وتلغوها صح ولا لا .

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ysewellam مشاهدة المشاركة
    اخي الكريم يعلم الله اتها اخذت معي خمسة دقائق وفقط فمعدل ذكائي 144 والحمدلله وفي ناس ساهمت فيها واعطيتهم حقهم من الشكر والتنبيه لدورهم .
    في اخوة دمجو الاستراتيجية واستخدموها بعدة اوجه عندك الاخ كوبرا الاخ ديدسول الاخ طارق حسين كل واحد ما شاء الله علم علئ نار اذا عاوزين الاسم خذوه غيروا اسم الاستراتيجية باسمئ وهخلوني اتفلق بيه بس مش تاخذوا موضوعي لانه ناجح ووصل 170 صفحة والناس صوتت فيه .
    دا اسمه ظلم كبير ونتائجه وخيمة خصوصا عليكم انتم .
    توقيع العضو
    2050

الصورة الرمزية ابو لاما

انا الان حاطلب من المشرف الان انه يغير اسم الاستراتيجية والعاوز ياخذ الاسم ياخذه اوكي كذا اريحكم واريح نفسي .
    توقيع العضو
    2050

الصورة الرمزية ysewellam

اخ طارق انت قلت الشرح غير كافي ومفايش حاجة محتاجة شرحة اصلا ونفس الكلام بنعيد فيه وبنزيد فيه السعر يلمس الخط ومؤشر الزمن اعمدة صفراء وخضراء شراء واعمدة صفراء وزرقاء بيع دا الموضوع كله وبعد كدا انا بصر اشرح ازاي تتاجر بها في الفريم الاقل من الاربعة ساعات مع انها مخصصة للاربعة ساعات بشهادة بلخياط ذات نفسه .
    انت اعدادتك تفرق في رقم واحد فقط صح وهو الميل وانت وجزء من الاخوة شائفين انها اصح وانكم مفايش مشكلة افتح موضوع خاص بك قول فيه ان هذه اعداداتك والاسم انا اخذته الاول واذا عاوزه خذه انا مش عاوزه والله ممكن المشرف يغير الاستراتيجية لاسمي وانت خذ الاسم وافتح استراتيجيتك وسميها استراتيجية مركز الثقل بس مش ممكن تاخذوا موضوعي واستؤراتيجية وتلغوها صح ولا لا .

[color=blue]
    اخي الكريم يعلم الله اتها اخذت معي خمسة دقائق وفقط فمعدل ذكائي 144 والحمدلله وفي ناس ساهمت فيها واعطيتهم حقهم من الشكر والتنبيه لدورهم .
    في اخوة دمجو الاستراتيجية واستخدموها بعدة اوجه عندك الاخ كوبرا الاخ ديدسول الاخ طارق حسين كل واحد ما شاء الله علم علئ نار اذا عاوزين الاسم خذوه غيروا اسم الاستراتيجية باسمئ وهخلوني اتفلق بيه بس مش تاخذوا موضوعي لانه ناجح ووصل 170 صفحة والناس صوتت فيه .
    دا اسمه ظلم كبير ونتائجه وخيمة خصوصا عليكم انتم .
    اخى ابوعون انا لااعتقد ابدان ان فيه حد ممكن حتى يفكر انه ياخد الموضوع باسمه وينسى صاحب الفضل فيه...يا باشا ولا تشغل بالك...احنا كلنا عارفين انت مين وصدقنى ابوعون لا تشغل بالك...والله يا باشا ان الله لايضيع اجر من احسن عمله...وربنا يوفقك اكثر يارب..والله انا بدعيلك من قلبى وبشكرك على فعل الخير

الصورة الرمزية طارق حسين

انا الان حاطلب من المشرف الان انه يغير اسم الاستراتيجية والعاوز ياخذ الاسم ياخذه اوكي كذا اريحكم واريح نفسي .

اخي ابوعون انا قولت الشرح غير كافي لانه ليس جميع الاعضاء نفس مستوى الاستيعاب
    ولم اعيب اعداداتك او حتى قلت عنها غلط وفي نفس الوقت لم اقول اعداداتي هي الادق وهي الاصح .
    ارجو ان تكون الامور واضحة لك الان
    واذا انت معتبر انه انا اعيب على استراتيجيتك فحقك على رأسى لم اقصد هذا
    ولك كل الود والاحترام

صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة