رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
فى Forex volatility
لاحظت ان مستوى التغير (يومى) ل
اليورو فرنك = 129 نقطة بقيمة 1041 $ و النسبة هى 0.8%
و
اليورو بوند = 116 نقطة بقيمة 2321$ و النسبة هى 1.4%
و هما اقل قيم للتغير فى النقط
فى الاسترالى بوند بس دى غالى اوى 99 نقطة ب 1979$ نسبة 2.3 % :016:
ما ذا تسنتج من هذا ؟
.............................................
.............................................
.............................................
للاسف الزوج العجيب مش موجود فى وسطهم :0010::0010::0010:
1 مرفق
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
هذا هو الاكسبيرت
باوند دولار 30 دقيقه
العقد الابتدائي 01.
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة at the best
هذا هو الاكسبيرت
باوند دولار 30 دقيقه
العقد الابتدائي 01.
مشكور استاذنا على الاكسبرت الجديد
وللتجربه والتمحيص وعرض نتائجه على الجميع ان شاء الله :)
تحيتي ,,,
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
مشتغلش عندى ب الميكورو لوط
و بيدى رسالة خطاء
ا
2008.11.30 06:45:46 2008.10.06 19:40 Cannot open file 'C:\Program Files\FXDD - MetaTrader 4real account\experts\indicators\#WSS943!INDICATOR-8.ex4' on the GBPUSD,M30
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
انت حاطط الاكسبرت تحت انديكيتور ليه يابيسو
خلليه تحت الاكسبرت على طول انا شغال معايا
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة at the best
هذا هو الاكسبيرت
باوند دولار 30 دقيقه
العقد الابتدائي 01.
مكتوب داخل الباراميترز بتاعته
optimized for eurusd
وحضرتك كاتب باوند دولار ,,
ايهما الادق ,,
شكر الله لك ,,,
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
خليك مع الباوند دولار:eh_s(7):
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة at the best
خليك مع الباوند دولار:eh_s(7):
جزاك الله عن الجنه
اوكي يا زعيم :)
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة at the best
هذا هو الاكسبيرت
باوند دولار 30 دقيقه
العقد الابتدائي 01.
مشكور اخي الكريم
هل هذا هو الاكسبرت اللي حضرتك تكلمت عنه
مجربه على حساب حقيقي؟
كم يجب ان يكون ادنى قيمة للحساب لتجربته؟
تحياتي لك
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
وقت عملت باكتيست
هو يسأل عن مؤشر ثاني لنضعه على الشارت على ما اظن
اخي at the best
هل عندك اي مؤشر اسمه #WSS943!INDICATOR-8.ex4' ؟
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
ما اتوقع انه يحتاجه يالغالي
ولكن جربه اليوم ان شاء الله اذا ما اشتغل اخبرني وابشر بعزك يا ولد الاصول ولا يهونون البقيه
يفضل حسابات كبيره له
عموما جربوه على الديمو بنفس المبالغ اللي موجوده بحساباتكم الحقيقه وشوفو ادائه
والله يكتب لكم اللي فيه الخير
1 مرفق
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
الباك تست بتاعة اشتغل
احتمال فعلا محتاج لمؤشر ما
لانى شغلتة على نسخة خفيفة من الميتا تريد مشتغلش
اية الاكسبرت دة دا بياخد وقت جامد فى الباك تست فى مدة 3 شهور
عموما ال absolute drowdown عالى
بلوط 0.01 عدى ال 5000$
:Emoticon1::Emoticon1::Emoticon1:
فقط احترس منة
اول مرة اشوف الابسليوت درو دون بيساوى الماكس درو دون
يعنى حظك كان وحش فى اول طلعة للاكسبرت
بمعنى اانة خد اكبر خسارة فى بداية الاكسبرت
و الاكسبرت بدا فى شهر 9 يعنى فى فتر الازمة المالية
معلش جت معاك كدة
ههههههههههههههههههههههههه
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة at the best
ما اتوقع انه يحتاجه يالغالي
ولكن جربه اليوم ان شاء الله اذا ما اشتغل اخبرني وابشر بعزك يا ولد الاصول ولا يهونون البقيه
يفضل حسابات كبيره له
عموما جربوه على الديمو بنفس المبالغ اللي موجوده بحساباتكم الحقيقه وشوفو ادائه
والله يكتب لكم اللي فيه الخير
رجاء اخى الحبيب افتحلة موضوع لوحدة انا كدة اتلخبط
:0010::0010::0010::0010::0010::0010:
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
يعنى ندخل بمينى لوط و حساب 5000 دولار ؟؟؟
رد: إكسبيرت FXPROMaker_1.47 مثير للجدل
ممكن شرح يا اخوان
على الابسولوت دروداون و الريلا تيف دروداون
هل هناك طريقة بالباكتيست تقول لنا كم كان اقصى مارجن مستعمل من حسابك؟