رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
بسم الله توكلنا على الله
دخلنا من 1.2457
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mamadoz
اخ ديلر تفتكر انه بيقدر يكسر الدعم المشؤوم دا ؟ او ما يرتد الا لحد 2515 ؟!!
كيف حالك
جاوبتك يوم السبت الماضي ع الفرنك والباوند فرنك
ان شاء الله استفدت
لانك بعدها ما رجعت
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
صباح الخيرررررررررررررررريا حلوين
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mercury22
بسم الله توكلنا على الله
دخلنا من 1.2457
بالتوفيق حبيبي
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dealer1
ما بدنا نشتت الجميع
واللي مصر
باوند فرنك
بيع امر 1.8110 ستوب 1.8225 هدف 1.7830
ليس القصد التشتيت ولكن قصدي اعرض الفرص التي اشاهدها على الشارت لا اكثر
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منير الخالدي
صباح الخيرررررررررررررررريا حلوين
هلا بالحلو
شو الي مسوي بحالك
اليور ين؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dealer1
هلا بالحلو
شو الي مسوي بحالك
اليور ين؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الحمد لله عزرزته كمان وربحوا الاثنين
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dealer1
وين الشباب مش شايف حركه
موجودين يا عمي
بس صراحه فاقع قلب وجايب ليه المرض هذا اليورو مو قادر ينزل تحت الــ 50
نتابع ونشوف
وبإذن الله يكسرها ويريحنا
علّ كبدي
مودتي
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حائر فوركس
ليس القصد التشتيت ولكن قصدي اعرض الفرص التي اشاهدها على الشارت لا اكثر
حياك الله واي فرصه نبهنا انت والجميع
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منير الخالدي
الحمد لله عزرزته كمان وربحوا الاثنين
الحمد لله
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
حبايبي فرصه الباوند فرنك اللي نبهنا عليها الاخ حاءر الفوركس جيده واللي عنده تاكيد يشاركنا بالراي
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dealer1
كيف حالك
جاوبتك يوم السبت الماضي ع الفرنك والباوند فرنك
ان شاء الله استفدت
لانك بعدها ما رجعت
تمام الحمدلله
مش فاكر الحقيقة يوم السبت اجازة يمكن كان وقت تاني
ولو اني شاكك في امر الاختراق دا الا اني احب اتأكد او اطمن واشوف وجهة نظرك
وتاني حاجه على فكرة انا دائم التردد على مواضيعك لما اشوف فيها فرص تناسبني للاسف و اكون مقتنع بدرجه كافيه ....معناه اني موجود هنا علطوول:asvc:
وشكرا للسؤال
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dealer1
حبايبي فرصه الباوند فرنك اللي نبهنا عليها الاخ حاءر الفوركس جيده واللي عنده تاكيد يشاركنا بالراي
تاكيد
رد: توصيات ديلر 1 (1000) نقطة كل اسبوع - إن شاء الله -
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mamadoz
تمام الحمدلله
مش فاكر الحقيقة يوم السبت اجازة يمكن كان وقت تاني
ولو اني شاكك في امر الاختراق دا الا اني احب اتأكد او اطمن واشوف وجهة نظرك
وتاني حاجه على فكرة انا دائم التردد على مواضيعك لما اشوف فيها فرص تناسبني للاسف و اكون مقتنع بدرجه كافيه ....معناه اني موجود هنا علطوول:asvc:
وشكرا للسؤال
اول حاجز 1.2493