جاب ب 400 نقطه على المجنون
إفتتح المجنون على سعر 145.91
أي بجاب سفلي قدره 400 نقطه
هل سيتم إغلاقه ؟
سؤال مهم ؟
رد: جاب ب 400 نقطه على المجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alnagaf
إفتتح المجنون على سعر 145.91
أي بجاب سفلي قدره 400 نقطه
هل سيتم إغلاقه ؟
سؤال مهم ؟
بشرة خير إن شاء الله
بارك الله فيك
انا عندي عقود بيع من الاسبوع اللي فات
تقبل تحياتي يا زعيم .. فينك مش موجود ليه
رد: جاب ب 400 نقطه على المجنون
لقد خرجت بـ +360 نقطة من هذا الجاب :0031:
ديمووووووو يا شباب
رد: جاب ب 400 نقطه على المجنون
سنشاهد ان شاء الله أروع سقوط حر للمجنون ...
رد: جاب ب 400 نقطه على المجنون
هل سيصعد مره اخري الي 154 ام سيسقط مباشره ؟؟
رد: جاب ب 400 نقطه على المجنون
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freedomfighter
بارك الله فيك
انا عندي عقود بيع من الاسبوع اللي فات
تقبل تحياتي يا زعيم .. فينك مش موجود ليه
على البركه
و اليورو 50
و الباوند 180