طيب ما تقول انت كام دلوقتى على شان نديلك عين حلوه :yikes3:
:0023:
Printable View
انا كنت بهزر معاك وانا لحد الان مقولتش انا كام خالص ولا كنت هقول لانى واثق ان كل شىء ممكن يتغير اخر الشهر , بس على شان خاطرك انت بس :0023:
https://forum.arabictrader.com/uploaded/11709_BAQW.GIF
ربنا يكملها بالستر :hands:
:Emoticon1:
طيب يا محسن
عقابا ليك على كسرك البنود.
و عشان خمست فى وشنا.
http://www.24dash.com/_images/news/13133/m_red_card.jpg
ايه يا جماعه هو مفيش غير محسن كله طلع بره ولا ايه :yikes3:
يعنى المره دى بدل ما يختاروا 10 هيختاروا محسن بس :0023:
القر نازل عليك زى المطر :18: , انا لو جبت زيك هبطل شغل احسنلى :drive1:
ماشاء الله الوضع هذا الشهر غيرعادى
على الرغم من انى وصلت الحمد لله لهذا الرقم الا اننى لااثق فى المجنون لان الشهر الماضى فى منتدى مجاور وصلت 150% فى اسبوعين ومع ذلك جالى المارجن كووووووووووووول
تمنياتى بالتوفيق للجميع بس ياريت تحجزولى المركز العاشر
:015::015::015:
بسم الله ماشاء الله
abosalah شغال استفزاز والنتائج بدأت بالظهور
شكلي حغير رايي بخصوص الاطمئنان على النتيجة :asvc:
الحمد لله ظهر واحد تانى علشان يشيل عنى الار شوية