1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexcat
اييه رايكم في دي بس بسرعة
\
AB=CD
ان شاء الله والهدف فيبو 200 والله اعلم وخاصة ان السعر تحت المتوسط 200 للاربع ساعات وهذه اشارة هبوط
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
ابو عبد الله
يعني ممكن ندخل بيع عند 153.12 و الستوب مثلا 153.30
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
هو انت بتستعمل متوسطات متحركة مش كده ؟؟ ايه البارميترز بتاعتها؟؟؟
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexcat
هو انت بتستعمل متوسطات متحركة مش كده ؟؟ ايه البارميترز بتاعتها؟؟؟
EMA 100
EMA200
لتحديد الاتجاه وكمقاومة ودعم للسعر
شفت اغلب الملحللين يستخدمونها وخاصة في شركة FXDD لكنهم يستخدمون البسيط وليس الاسي
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
مبروك لمن دخل اليورو ين 85 نقطه حتى الأن وبأنتظار الزياده إن شاء الله
الحمد لله 150نقطه إلى الأن وكفايه كده بقى ونكتفي بهذا القدر والحمد لله:0031:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامح الجندي
الحمد لله 150نقطه إلى الأن وكفايه كده بقى ونكتفي بهذا القدر والحمد لله:0031:
مبروك ودائما موفق ان شاء الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
[quote=ناشيء الفوركس;1246130]بيع اليورو استرالي بستوب صغير والله الموفق
https://forum.arabictrader.com/uploa...y777777777.gif[/quote
تماااااام علم وينفذ يا د/محمد
والحمد لله على السلامه الأول
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muradkilany
فرصة شراء على
AUD JPY
تمام ان شاء الله وان كنت خايف منها يا ريت تقلل الستوب قد ماتقدر
طبعا نفس الفرصه علي اليورو ين
وبالتوفيق ان شاء الله
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
السلام عليكم اخي ناشيء
هل هذه فرصه صحيحه؟
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alkhoura
السلام عليكم اخي ناشيء
هل هذه فرصه صحيحه؟
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
صحيحه ان شاء الله يا أخي
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
بارك الله فيك
والله انو تشتت كثير لان كل التوقعات تدعم الهبوط
1 مرفق
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
ناشيء باشا ماهو حال المجنون أنا شاريه صح ولا أيه
:016:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
أرجو الرد د/محمد عاكسه معايا 1700$