رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
في الصفحة الاولى وضعتم مؤشرات كثيرة
يعني ايهما اعتمد بالضبط
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
أود تقديم شكري على جهودكم في هذا الموضوع وماتقدموه من فرص جميله وحقيقية ورائعة ،،،
جزاكم الله خير
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
ياجماعه انا ليا سؤال ..... هل إنتم حاليا شغالين على المؤشر لاست دريم وإعتمدتم صفقاته اللتى يعرضها على الشارت أم تعتمدوا عليه مع الشغل اليدوى يعنى ممكن الاست دريم مايعطيش فرصه من الفرص ولكن الشغل اليدوى يظهر هذه الفرص ؟؟؟
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد سيد فرغلى
أم تعتمدوا عليه مع الشغل اليدوى يعنى ممكن الاست دريم مايعطيش فرصه من الفرص ولكن الشغل اليدوى يظهر هذه الفرص ؟؟؟
اصبت :015::015::015:
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة diamond_fx
هو والله امر محير لاني لم اجربه الفترة الكافية بس انا شايف انه كويس انت ممكن تستعمله في انه ينبهك لحاجات متكمش واخد بالك منها, انا عن نفسي بستعين بيه + الشغل اليدوي لانه كمان مفيهوش نماذج AB=CD ويعيبه كمان انك لو عملت اوامر معلقة على حسب النموذج تبقى صح والنموذج يتكون بس قبل ما يوصل للنقطة C اللي هو محددها فانت برده لازم يكون ليك نظرة وتكون مرن , هو بيعتمد انه يخلي الستوب اصغر مل يكون بس ممكن برده تكون فرصة كويسة والستوب اكبر 5 10 نقط مش قصة يعني وتبقى راحت عليك
وفي ناس كتير بسألأ عن دقة المؤشر وماشاء الله محدش بيرود عليهم مع اني شايف ان الناس بتضع الفرص عالشارت باستخدام المؤشر
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
احتمال نموذجين اهوم علي يورو دولار 4 ساعات ايه رايك يا برنس
مفيش ولا واحدة تفعلت والحمد لله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
فرصة قوية على الباوند دولار على الاربع ساعات وكمان زيها عالدايلي
مازالت الفرصة قائمة باذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
يورو ين 4 ساعات وساعة
الفرصة تفعلت وفي طريقها للهدف
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
حد يعبرنا باي حاجة
على فكرة النموذج ده كمان عالساعة
ضرب الستوب والحمد لله
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
Dr.SeMSeM ياريت الله يكرمك تدينا البروفايلات اللى شغال عليها على طول يعنى متنظمه البروفايل اللى بيبقى فى الميتا ترايدر لو مفيهاش تعب
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
قصدك يعني التمبلت
انا بشتغل بمؤشر ال zup60 وبحدد النموذج وبشوف الترند العام معانا ولا لأ وبعدين ساعات اضيف المؤشر last dream للتاكيد مش اكتر وبعدين بشيله تاني
لو عايزني ارفعهوملك مفيش مشاكل
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
قصدك يعني التمبلت
انا بشتغل بمؤشر ال zup60 وبحدد النموذج وبشوف الترند العام معانا ولا لأ وبعدين ساعات اضيف المؤشر last dream للتاكيد مش اكتر وبعدين بشيله تاني
لو عايزني ارفعهوملك مفيش مشاكل
لا قصدى البروفايل اللى بيبقى فى إمتداد الميتاترايدر يعنى
c:\metrader\profiles
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
البروفايل default عادي يعني مش حيفرق ولو عايز ارفعهولك ارفهعولك برضه
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
البروفايل default عادي يعني مش حيفرق ولو عايز ارفعهولك ارفهعولك برضه
لا خلاص تمام إفتكرتك منظم بروفايلات لكل فريم مثلا
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
السلام عليكم ما في فرص اليوم
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد سيد فرغلى
لا خلاص تمام إفتكرتك منظم بروفايلات لكل فريم مثلا
اي خدمة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة howari
السلام عليكم ما في فرص اليوم
افتكر ان انهاردة اكتمال لفرص سابقة وانتظار الاهداف لكن ان شاء الله بكرة ولا بعده نلاقي حاجة قول يا رب
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله
السلام عليكم ورحمة الله
في فرصة للمراقبة USD/JPY
على فريم الساعة
وكذلك USD/CHf
ارجو التصحيح من اهل الخبرة
رد: الهارمونيك طريقك للمليون بإذن الله