صباح الفل يا شباب
الدخول بستوب صغير
Printable View
صباح الفل يا شباب
الدخول بستوب صغير
الدولار فرنك كلاكيت 3 مره:0023:
الدخول برضه بستوب صغير
الدخول من السعر الحالى والاستوب كام يا برنس
انتا يا برنس ازاي بيتحدد عنك الفرص بالمؤشر قبل ما cتوصل لل d انا عندي بيرسم الفرص الكاملة بس فتكون فاتت عليا . ارجو الشرح و شكرا :015:
ياريت يا شباب حد يقلي اعدادات مؤشر الزكزاك الي هية زي اعدادات المؤشر الي ابتستعملوة لاني مش عايز استعمل المؤشر دة
للمتابعه باوند استرالى
اخى محمود بارك الله فيك يعنى الدخول للدولار فرنك من السعر 1.1410
ولا اقل شوى
من شروط الهارمونيك ان الاستوب يكون صغير والدكتور ناشىء كان بيقول ان الاستوب ما يزيدش عن 30 نقطه واخونا الاستاذ فيصل كان بيرسم فيبو للضلع AB ويدخل من منطقه 78 الى 88 فيبو
ويا ريت تشوف المشاركه دى
وعشان كده الطريقه ناجحه لان الاستوب صغير وبالتالى ممكن مثلا كذا صفقات يضربوا استوب لوز وصفقه واحده تعوضهم بزياده
اليورو فرنك ونموذج مكتمل على الويكلى
الدخول عند تكون نماذج الشراء على الفريمات الصغيره للاستفاده من الارتداد وايضا عشان يكون عندنا استوب لوز للنموذج المتكون هذا والله اعلم
صباح الخير
فرصه قويه جدا على اليورو شراء من ايه نقطه والهداف ؟:0023::0023:؟ الموشر يتكلم؟.:eh_s(7):
المجنون زحلط :drive1: :yikes3:
السلام عليكم ، فرصة تحققت علي الذهب ولكنها خاطئة حيث C أعلي من A وبالرغم من ذلك تم الارتداد من D مستويات 161.8 الي مستويات 100 فيبو
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
عيد سعيد علي الجميع ان شاء الله
وبدايه جديده للارباح باذن الله
تغيبت عنكم الفترة الماضيه بسبب ظروف خاصه انتم متأكدين انكم كنتم بتدعولي انا مش لحد تاني :0023:
أرجو من يكون متفرغ ولديه الرغبه في مساعده أخوانه في هذا الموضوع
ويرغب في الانضمام لفريق التوصيات ان يضع اسمه باقتباس تحت هذه المشاركه
وبالتوفيق للجميع :eh_s(7):