أريد منكم المساعدة فى أقوى توليفة للموفينج أفريج للعمل
أحبائى فى الله بعد التحية أريد منكم المساعدة فى أقوى توليفة للموفينج أفريج للعمل على الفريمات الصغيرة الربع والنصف ساعة وان تكون عن تجربة لفترة ليست بقصيرة ومحققة نتائج ولله الحمد جزاكم الله كل خير
رد: طلب مساعدة أخوانى الكرام
الاخ العزيز هذه التوليفه لفريم اربع ساعات ربما تناسبك رغم ان طلب للفريمات الصغيره:
شارت اربع ساعات وشارت الديلي في نفس الوقت:
موفينج افريج 3 و 5 exp
وباينقولار باند على الاربع ساعات
الطريقه: انتظر حتى السعر يخترق الباينقولار باند على شارت الاربع ساعات من اعلى للبيع ومن اسفل للشراء
والدخول عندما يقطع الموفنج افرج 3 الموفنج افرج 5 في شارت الاربع ساعات والديلي
جربها او اعمل لها باك تست فربما تعجبك
تقبل تحياتي
رد: طلب مساعدة أخوانى الكرام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khalid2000
الاخ العزيز هذه التوليفه لفريم اربع ساعات ربما تناسبك رغم ان طلب للفريمات الصغيره:
شارت اربع ساعات وشارت الديلي في نفس الوقت:
موفينج افريج 3 و 5 exp
وباينقولار باند على الاربع ساعات
الطريقه: انتظر حتى السعر يخترق الباينقولار باند على شارت الاربع ساعات من اعلى للبيع ومن اسفل للشراء
والدخول عندما يقطع الموفنج افرج 3 الموفنج افرج 5 في شارت الاربع ساعات والديلي
جربها او اعمل لها باك تست فربما تعجبك
تقبل تحياتي
الف شكر أستاذ خالد على الأهتمام والرد وجارى التجربة بأذن الله
رد: طلب مساعدة أخوانى الكرام
السلام عليكم
اخى الكريم
انا كتبت موضوع اسمه اعمل فنجان قهوة وادخل هنا
الموضوع ده عن الطريقه دى وانا مجربها انا وكمان ناس من هنا من المنتدى ادخل وشوف المشاركات وهتلاقى شرح وافى وكمان نتايج مرضيه وياريت لو تنضم لينا احنا بنبدا سوا من الساعه 9 صباحا كل يوم
اخوك عمرو
رد: طلب مساعدة أخوانى الكرام
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي العزيز جرب هذي و ادعيلي
https://forum.arabictrader.com/t49049.html
رد: طلب مساعدة أخوانى الكرام
اخي الكريم ابحث في مواضيع المهندس وليد الحلو تجد موضوعين عن أقوى توليفات الموفنج
وهي دراسة جميلة تجد فيها الخير ان شاء الله تعالى
رد: طلب مساعدة أخوانى الكرام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nevyman99
السلام عليكم
اخى الكريم
انا كتبت موضوع اسمه اعمل فنجان قهوة وادخل هنا
الموضوع ده عن الطريقه دى وانا مجربها انا وكمان ناس من هنا من المنتدى ادخل وشوف المشاركات وهتلاقى شرح وافى وكمان نتايج مرضيه وياريت لو تنضم لينا احنا بنبدا سوا من الساعه 9 صباحا كل يوم
اخوك عمرو
كتر خير عمرو حبيبى ما أن فعلا شركت مشاركة صغيرة فى موضوعك وأن شاء الله سوف اعيد قرأته مرة أخرى ألف شكر على ذوقك وردك
رد: طلب مساعدة أخوانى الكرام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو ابراهيم1
والله يا أخى ابو ابراهيم أن بدعيلك من ساعة مؤشر تنين طوكيو ومش عارف الموضوع نام ليه أن شاء الله أشوف طريقتك فى الموفينج كتر خيرك أخى الحبيب
رد: طلب مساعدة أخوانى الكرام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ma$terMind
اخي الكريم ابحث في مواضيع المهندس وليد الحلو تجد موضوعين عن أقوى توليفات الموفنج
وهي دراسة جميلة تجد فيها الخير ان شاء الله تعالى
أن فعلا بعمل كده دلوقتى أخى الحبيب كتر الف خيرك وشكرا
رد: طلب مساعدة أخوانى الكرام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khalid2000
الاخ العزيز هذه التوليفه لفريم اربع ساعات ربما تناسبك رغم ان طلب للفريمات الصغيره:
شارت اربع ساعات وشارت الديلي في نفس الوقت:
موفينج افريج 3 و 5 exp
وباينقولار باند على الاربع ساعات
الطريقه: انتظر حتى السعر يخترق الباينقولار باند على شارت الاربع ساعات من اعلى للبيع ومن اسفل للشراء
والدخول عندما يقطع الموفنج افرج 3 الموفنج افرج 5 في شارت الاربع ساعات والديلي
جربها او اعمل لها باك تست فربما تعجبك
تقبل تحياتي
تابع الاسترالي دولار حسب الاستراتيجية فربما تكون هنالك فرصه
تحياتي