رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EgyptionPro
توضيح
عملت شمعتين دوجى بعد هبوط ودا المفروض حسب معلوماتى المتواضعة يعنى تغير اتجاة الى الصعود وطبعا دا فى اتجاة الهدف
كلامك اخي صحيح بس اولا ما كسرش كتير تانيا مفيش جزم 100\100 باي حاجة بهل السوق واللهي كتير زعلت لان هيك صار معك بس يلا معوضة باذن الله
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okno11
هو الباشا بيحلم ولا ايه ياعم الله يكرمك مش ناقصة رعب هى انا حسيت انى دخلت على عملة تانية
الله يكرمك ركز شوية عشان مضعش ولا تتضيعنا معاك
:Emoticon1:
تقريبا المرة ديه انا مبحلمش مبروك
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed.adel
تقريبا المرة ديه انا مبحلمش مبروك
:016::016::016:
:doh::doh::doh::doh:
عليه العَـوَض ومنه العَـوَض
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة md_arr4
:016::016::016:
:doh::doh::doh::doh:
عليه العَـوَض ومنه العَـوَض
شكرا يا باشا بس والله هدف المجنون الكبير تحقق عندي
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed.adel
شكرا يا باشا بس والله هدف المجنون الكبير تحقق عندي
كم الهدف عندك أخي الكريم
كم الهاي عندك ؟
الهاي عندنا على البرنامج اللذي نعمل عليه اللذي هو Altrade
الهاي 213.45
والهدف عنا أخي 213.47
فمعناه أن الهدف لم يتحقق بعد والله أعلم
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة md_arr4
كم الهدف عندك أخي الكريم
كم الهاي عندك ؟
الهاي عندنا على البرنامج اللذي نعمل عليه اللذي هو Altrade
الهاي 213.45
والهدف عنا أخي 213.47
فمعناه أن الهدف لم يتحقق بعد والله أعلم
انا عندي الهدف 213.47وجاب عندي 213.50 ونزل دلوقتي 213.28في هذة اللحظة
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
اقتباس:
انا عندي الهدف 213.47وجاب عندي 213.50 ونزل دلوقتي 213.28في هذة اللحظة
انت شغال على اى برنامج :016:
بتجيب الاسعار الحلوة دى منين بس
انا عندى وصل السعر الى 213.45 على التريد ميتاتريدر دا هاى اعلى شمعة وصلها النهردا
شمعة الساعة 10
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EgyptionPro
انت شغال على اى برنامج :016:
بتجيب الاسعار الحلوة دى منين بس
انا عندى وصل السعر الى 213.45 على التريد ميتاتريدر دا هاى اعلى شمعة وصلها النهردا
شمعة الساعة 10
انا علي شركة ايزي فوركس
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed.adel
انا علي شركة ايزي فوركس
الهاي على الأيزي أخي العزيز 213.41
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
ياإخوان بارك الله فيكم مافي داعي لتشتت اللهدف لسه ماتحقق الهدف وإن شاء الله صفقات موفقه الصبر أعزكم الله:eh_s(7):
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
شركه United Trader
انا عندي وصل 213.47وجاب عندي 213.50
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
اخوانى الاحباب بارك الله فيكم
الأهداف العامه لم تتحقق بعد ولكن
الهدف الرئيسى اليومى بالنسبه لى تحقق ولله الحمد وهو 31 نقطه و أنصح الجميع بإتباع الهدف الرئيسى , وحاليا اقوم بإعداد الجدول العام للهدف الكبير بإذن الله وستعلمون ان من سيكتفى بالهدف الرئيسى بأمرالله تعالى سيلقى الخير الكبير من المولى عز وجل إن شاء الله تعالى .
16 نقطه للمجنون الكبير GBOJPY
15 نقطه للمجنون الصغير GBPCHF
وبإذن الله تعالى الأهداف العامه فى الطريق
جزاكم الله خيراً
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
لا ما جاب الاهداف ابد ابد
انا بس تعبان ومكنتش شايف كويس
اعذوروني شباب
ع ر
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
أخي عمرو ،
الهدف الرئيسي اليومي 15 نقطه . تمام ؟
الهدف الرئيسي العام ( التوصيه على التشارتات حسب نقاط الدخول والخروج ). تمام ؟
الهدف الكبير ؟؟؟؟؟؟
أرجو التصحيح وبارك الله فيك وجزاك كل خير.
رد: هذا من فضل ربى ( افتتاحيه حفلات المجنون وصديقه) ربى اسألك التوفيق يا ارحم الراحمي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abusarah
أخي عمرو ،
الهدف الرئيسي اليومي 15 نقطه . تمام ؟
الهدف الرئيسي العام ( التوصيه على التشارتات حسب نقاط الدخول والخروج ). تمام ؟
الهدف الكبير ؟؟؟؟؟؟
أرجو التصحيح وبارك الله فيك وجزاك كل خير.
اخى الحبيب بارك الله فيك
الهدف الرئيسى ل GBPJPY المجنون الكبير 16 نقطه
الهدف الرئيسى ل GBPCHF المجنون الصغير 15 نقطه
الهدف العام الموجود بالشارت
جزاك الله خيراً