مبروك للى مخرجش من البوند واللى عاوز يخرج عشان محدش يرجع يعيط هههههه
مبروك للى مخرجش من البوند واللى عاوز يخرج عشان محدش يرجع يعيط هههههه
اد*كما*قلنا*اليورو*للاسفل*بما*انه*اخترق*3740*..
بجد والله يشباب انا مبسوط جدا لكم ومتابع من البح رغم انى خسرت ال 800 دولار بسبب البوند عشان اطمن عليكم والله بس انا عارف ان دة غلطتى لانى بخش بلوطات كبيرة ديما بس دة طبعى من زمان ههههههه
الحمدلله بعد التوكل على الله والدخول والإلتمام بكلام الاستاذ ماجد ادخل الصفقة واغلق المنصة وارجع اشوف ايش صار ولله الحمد .
صحيح انو لسه ماخرجت من الصفقه لكن ان شاء الله يرجع يهبط ولو ضرب الستوب مو مشكلة يعوض الله هذي صفقة من صفقات ولو حققنا ارباح الحمدلله
أشكرك أبو محمد من صميم قلبي لك ودي وكان الله في عونك والله ييسر أمورك في غيابك .
يا جماعه كل الدلائل بتقول ان الباوند فى هبوط كسر الترند الصاعد على الاربع ساعات وظهور شمعه الديلى شمعه ابتلاع بيعى ليه الاغلاق الان
مشكوووووووور استاذ ماجد على الجهود الكبيرة
المحطة القادمة للباوند في مستويات 1.5676 وهي مستويات دعم قوية على الاربع ساعات ، من بعدها اتوقع الارتفاع مرة اخرى ، اشكركم على هذا الموضوع المفيد ، اتمنى ان يتيح لي الوقت دوام المتابعة ان شاء الله .
:asvc:صباح الخير و يوم موفق للجميع:asvc:
السلام عليكم ،،
شي جيد عاد الباوند الى تحت منطقة الدخول وانا افضل ان يتم الخروج بالربح الحالي واعذروني لم اتابع كثيرا بس مشغول جدا وايضا اعذروني السوق شد اعصابكم واعصابي اليوم ولك الحمد لله انه عاد لمنطقة الدخول وتحتها ايضا فانا ارى ان يتم الخروج بالربح الحالي او حتى على منطقة الدخول لاباس المهم انه لم يصل الاستوب ،،،
ايضا مبروك اليورو وصل منطقة الامان وكذلك المجنون ،، يعني اليوم اليورو حقق منطقة الامان والمجنون حقق منطقة الامان والباوند خرجنا على الدخول لكي نكون منصفين ،،،
تم الخروج على منطقة الدخول فى الباوند وبربح فى اليورو دى محصلة اليوم الحمد لله بارك الله للاخ ماجد
ونصيحة للجميع
نقطة دخول جيدة + ستوب لوس + تارجت = امان
بلاش شدة الاعصاب الفوركس مش ربح على طول ومش خسارة مادام فية تخطيط كويس واختيار نقاط بحرفية
ومش انا اللى لسا هايقول كدا فية ناس اقدم منى كتير فى الباب هنا
تحياتى للجميع وان شاء الله ارباح وفيرة فى الصفقات الللى جاية
يسعد صباحك ياابو محمد اليوم لم ادخل اي صفقة وكنت بانتظار المراكز الأسبوعيه