رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
مجنون حسب الثوره الان 20 نقطه من سعر العرض ،، يتم الخروج منه لاقتراب انتهاء الشمعه
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
ياكابتن لاتنسانا من التوصيات غير الإستراتيجيات
تقريبا انا بشتغل على استراتيجية الثورة بالإضافة الى التوصيات اللي منك
اما استراتيجية مكة شغال فيها على الديمو حتى اتقانها بإذن الله
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد ،،،،
تم وضع توصية اليوم الاعتياديه في الحساب للباوند شراء منتظر من 6295 وهدف 6347 واستوب 6264
يعطيك العافية اخوي .. على ما اظن ضرب ستوب لهذه التوصية ام اني غلطان؟
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
انا داخل صفقة شراء usd/cad حسب مكه .......تمام ؟؟؟
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد ،،،،
مجنون حسب الثوره الان 20 نقطه من سعر العرض ،، يتم الخروج منه لاقتراب انتهاء الشمعه
تم الخروج من قبل يا بروف على +10 على اساس تنويه منك
1 مرفق
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد ،،،،
بالنسبه للمحور هدفه فقط 20 نقطه لان له تعامل خااص ،،
هو شراء الان ارتد منه والان محقق 10 نقاط وبقي 10 نقاط ،،،
طبعا حسب مكه
لو سمحت ممكن تشرحلنا كيف ارتد 10؟ حسب ما فهمت من طريقة المحور :
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
السلام عليكم اخى ماجد لو سمحت سؤال محيرنى هو انا لية الصفقة بتتفعل عندى قبل السعر ما يوصل للى انا حاطة . ولو السبب هو فرق الاسبريد معنى ذلك انى اشوف فرق الاسبريد حتى واذا كان 5 نقاط واعمل حسابهم فى اوامرى المعلقة
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abomoh
سؤال في استراتيجة الثوره
الآن حضرتك كاتب , حالة الشراء , وحالة البيع !
طيب كمان نص ساعه هتبدأ شمعة الساعه 4 , اعمل بيع ولا شرا , وعلى اي اساس ؟!!
انا هعمل زي مهوا مكتوب , وهعمل صفقه معلقه تمام , لكن على اي اساس بيع او شراء ؟!!!
حد يرد لو سمحتوا يجماعه الشمعه بدأت
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اخ ماجد تحليلك لليورو دولار الفتره هذي ارجووك
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اوامر استراتجية الثورة للباوند شراء 1.6275 سعر العرض المعتمد بيع 1.6235 استب وهدف 20 والله الموفق
يورو 1.4024 شراء وبيع 1.3984 واستب وهدف 20 للجميع والله الموفق
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
معلش ولو عايز اعمل امر شراء لكن معلق , اختار كلمة ايه !!!
يعني سؤال كدا
يعني ايه
buy limit
sell limit
buy stop
sell stop
?!
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abomoh
معلش ولو عايز اعمل امر شراء لكن معلق , اختار كلمة ايه !!!
يعني سؤال كدا
يعني ايه
buy limit
sell limit
buy stop
sell stop
?!
buy stop
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abomoh
معلش ولو عايز اعمل امر شراء لكن معلق , اختار كلمة ايه !!!
يعني سؤال كدا
يعني ايه
buy limit شراء معلق بمركز افضل
sell limitبيع معلق بمركز افضل
buy stop شراء معلق بمركز اسوأ
sell stop بيع معلق بمركز اسوأ
?!
فهمت اخوي واذا احتجت اي شيء اسأل
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
ما هي افضل خمس ازواج لطريقة الثورة
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@