رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
فعلاً انه الثعلب رغم اغلاقه فوق 1.5815 (ساعة) الا انه لم يدهب لهدفه بل اخد المشتريين معه برحلة قصيرة وجهتها 1.5580 /1.5613 انت يالباوند ما يروضك الا شخص واحد اسمه ماجد :boxing::boxing::boxing:
:013::013::013:
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sazmoh
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اسمحوا لي ابداء وجهة نظري
ارى والله اعلم اغلاق ساعة فوق 1.5815 سيقود السعر الى 1.5970\80 اما اذا اغلق تحت 1.5714 فلا بد له من اكمال النموذج وبالتالي الوصول للسعر 1.5580 --- 1.5613 ومنها العودة بقوة الى حدود 1.5970 \80 كاقصى حد ......
ارجو تقبل وجهة نظري ..... لا ننسى بانه الثعلب
هده مشاركة سابقة https://forum.arabictrader.com/t4931...ml#post1945673
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اخ ماجد هل ما زال الباوند هبوط
وشكرا
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
مبرووووك وصل الباوند لي الهدف 1.5666 رقم ذهبي
:icon26::AA::AA::AA::AA:
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
استاذ ماجد
كده الذهب المفروض يطلع 1411
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
شي غريب الدولار ينزل والثعلب ينزل معاه !!
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
شي غريب كل شوي بنسمع ضرب الهدف
وين هاي الاهداف اللي كاعد تنضرب بقندهار ولا تورا بورا
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
ياشباب لو حد ربنا يعزة ويقلنا فى نزول اكتر للبوندد ولا لا انا شارى من 1.5820 بدولارين للنقطة وخصران جدا لو حد يفدنى وربنا يجزية خير
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
مروض الباوند
الاستــــاذ مــــــــــاجد
الى متى تتوقع نزول الباوند
وهل تتوقع اختلاف فى الهدف الاسبوعى أو الشهرى الان ؟؟
:016::016::016:
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
يشباب حد يرد على سوئلى والله حسابى هيصفر انا صرت من الصبح للن خصران 800 دولار من كتر النزول وانا مش عاوز اقفل
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kem50
السلام عليكم هذة هى اول مشركاتى فى هذا المنتدى الطيب وارجو من الله ان يجعل منه افادة للجميع استاذى الفاضل انا شريت الباوند دولار من النقطة 1.580 دخلت عقد النقطة ب2 دولار وانا كل رصيدى الف دولار طبعا الخصارة كبيرة ارجو منك اخبارى بالنصيحة الجيدة الان
وليش ياخي 2 دولار وفي صفقه واحده وزوج واحد؟؟؟
خسارتك 800 دولار ؟؟؟
400 نقطه؟؟؟
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kem50
يشباب حد يرد على سوئلى والله حسابى هيصفر انا صرت من الصبح للن خصران 800 دولار من كتر النزول وانا مش عاوز اقفل
والله ما اقولك الا خير
اعرف ناس ارصدتهم من 100 الف وفوق ما يدخلون بأكثر من 10% من رصيد الحسااب واكثرهم في عدة صفقات وليس في زوج واحد!
انت حرقت حسابك بيدك
لا تلوم الا نفسك
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
الاستاذ ماجد ممكن نظرتك لليورو والكيبل ولك جزيل الشكر والتقدير
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنغلادش
شي غريب كل شوي بنسمع ضرب الهدف
وين هاي الاهداف اللي كاعد تنضرب بقندهار ولا تورا بورا
ضرب اهداف موجود
وضرب استوبات كذلك ممكن
راجع حاسبة النقاط للموضوع وتجد ضرب الأهداف في نيويورك وليس قندهار.
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
الله يجزية اللى شار عليا بالصفقات دى