رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
عزيزي ماجد
عملت بيع من سعر 6445
والسعر حالياً 6475
أحتاج توجيهاتك الله يحفظك ويرعاك
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fox007
thank u
:ongue:
see and tell me yom al jamah ok
Look Boss
your post seems like as recommendation of selling and this subjuct is belonge to member has Name is Majed and he is only the trust person of giving the recommendition in this pair if you fill that you have the full bowerfull to give recommendition please open a new subject and the members will follow you if your forcasting is all right but please kindlly note that your posting here is not be welcome because it costing to maney members losting there right way.
all the best:eh_s(7):
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 2e2y2e2
دا انجليزى يا مرسى
اه ده انت منين يا نجم
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
me from any one contry in planit
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
لا اعرف كيف ستكون توصية شراء مع ان المؤشرات بدات تقول بالهبوط
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 2e2y2e2
me from any one contry in planit
من خلال تجوالي في المنتدى اصدفك فاتح طوشه مع احد الاعضاء ومسبب زعله !!!
ول شو السيره , احنا اخوان ولينا هدف مشترك !!
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجامعه
من خلال تجوالي في المنتدى اصدفك فاتح طوشه مع احد الاعضاء ومسبب زعله !!!
ول شو السيره , احنا اخوان ولينا هدف مشترك !!
المكان حسب اهله فما يصح فى مكان قد لا يصح فى مكان اخر
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجامعه
من خلال تجوالي في المنتدى اصدفك فاتح طوشه مع احد الاعضاء ومسبب زعله !!!
ول شو السيره , احنا اخوان ولينا هدف مشترك !!
:015: :015: :015:
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المهاجر 55
عزيزي ماجد
عملت بيع من سعر 6445
والسعر حالياً 6475
أحتاج توجيهاتك الله يحفظك ويرعاك
هل من مجيب
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
وصحيح لنا هدف واحد , واتمنى ان نحاول تحقيقه هنا او فى موضوعك , ولكن ليس فى ذلك المكان الاخر لانه موضوع هادى ولا نريد فيه ما قد يعكر مزاجه , انت طبعا فاهم قصدى اخ جامعة
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
استاذ مهاجر السعر نازل لحضرتك لو حابب تقفل
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المهاجر 55
بقدر اقولك شو انا كنت بعمل !! وهاي بس لانك قلت : " هل من مجيب"
انا كنت باسحب المبلغ وبفتح صفقه بيع جديده لانه لازم يكون بعده في الطريق جنوبا
والله اعلم
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
يا اخوة فى حد ربح من الفوركس ومسك الفلوس بيدة انا لى 3 سنوات اخسر او اربح كثيرا ثم اخسر اكثر
رد: @@ توصيــــــــــات يوميــــــــــــه على الباونـــد / دولار @@
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة account manager
استاذ مهاجر السعر نازل لحضرتك لو حابب تقفل
لازلت خسران 20 نقطه ياعزيزي
هل تنصحني اقفلها بخساره
ولك كل الشكر