رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
يعني في اليوم ؟؟ :016:
ام في الصفقات المفتوحة فقط
واسف على الازعاج
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abosalah
ياريت ياشباب الى يعرف
قرأت أن التداول هيفتح فى اف اكس سول يوم الجمعه الساعه2 صباحاً بالتوقيت الشرقى
يعنى كام جرينتش ؟؟ او كام بتوقيت مصر ؟
اخي أبو صلاح
السوق سيفتح ان شاء الله
الساعة 14:00 (2 مساءً) بتوقيت جرينتش
16:00 (4 مساءً) بتوقيت القدس الشريف و القاهرة
17:00 (5 مساءً) بتوقيت مكة المكرمة
(09:00 صباحاً) بالتوقيت الشرقي للولايات المتحدة
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohands_moslim
تم التسجيل والارسال والدخول فى الصفقه كمان :0023:
ازاى ياباشمهندس دا السوق فى اجازة
:016::016::016:
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مفكر
يعني في اليوم ؟؟ :016:
ام في الصفقات المفتوحة فقط
واسف على الازعاج
الصفقات المفتوحة في نفس الوقت لا تتعدى 10 لوت
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
تم إرسال البيـانات
والله الموفق
1 مرفق
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
للمشرفين و للاعضاء الذين ارسلوا بياناتهم !
كيف تفسرون هذه الرسالة ؟
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wajdyss
اخي أبو صلاح
السوق سيفتح ان شاء الله
الساعة 14:00 (2 مساءً) بتوقيت جرينتش
16:00 (4 مساءً) بتوقيت القدس الشريف و القاهرة
17:00 (5 مساءً) بتوقيت مكة المكرمة
(09:00 صباحاً) بالتوقيت الشرقي للولايات المتحدة
تسلم ايدك ياباشا :eh_s(7):
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wajdyss
للمشرفين و للاعضاء الذين ارسلوا بياناتهم !
كيف تفسرون هذه الرسالة ؟
هل كتبت عنوان الرسالة ؟
وما هو المتصفح الذي تستعمله
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wajdyss
للمشرفين و للاعضاء الذين ارسلوا بياناتهم !
كيف تفسرون هذه الرسالة ؟
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
نفس المشكله حدثت معى اخى وجدى :doh:
بس انا عملت refresh للصفحه وادخلت البيانات مره اخرى وتم الارسال بحمد الله :0031:
جرب الطريقه دى وطمنى عليك :eh_s(7):
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توفيق
بالنسبة للموضوع (موضوع الرسالة )
هل سنكتب فيه مثلا
مسابقة دوري ابطال التحليل شهر يناير و نرسل
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة am_2777
او سمحتم من فضلكم اول مره احب اشارك بالمسابقه وقرات ان من شروط المسابق ان يقوم المتسابق بفتح موضوع منفصل ويناقش فيه صفقاته مع الاعضاء داخل المنتدى مع شرح الطريقه المستخدمه فهل ذلك ضرورى
وايضا اذا كنت استخدم طريقه فى التداول وهى اساسا موجوده وبشرح مفصل وانا اقوم بالدخول عليها ولذلك فهل اناقش فرصى بداخل ذلك الموضوع ام يجب ان افتح موضوع خاص منفصل وليكن داخل قسم التوصيات عن فرص للحساب التجريبى الذى استخدمه وشكرا وهل المسابقه المرحله الاولى تبتدى من 1 فى الشهر الى يوم 28 من
نهايه الشهر فعلا
وشكرا ارجو الرد
اخى الكريم
فتح موضوع منفصل خاص بالمرحلة التانية ان شاء الله وتفتح موضوع بالطريقة حتى وان كانت موجودة فى قسم ابطال التحليل
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
جزاكم الله كل خير
لقد جربت متصفح فاير فوكس ولم تُحل المشكلة
ثم جربت انترنت اكسبلورر 7 ، وبعد عدة محاولات تم الارسال والحمد لله
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abosalah
ياريت ياشباب الى يعرف
قرأت أن التداول هيفتح فى اف اكس سول يوم الجمعه الساعه2 صباحاً بالتوقيت الشرقى
يعنى كام جرينتش ؟؟ او كام بتوقيت مصر ؟
بتوقيت مصر هيكون 9 الصبح
مع العلم فى البرنامج كاتبين ان التداول هيبدا 9 ص بتوقيت امريكا الشرقى
رد: إعــــــــلان بــــــــدء : $$$$$ مسابقة دورى ابطال التحليل $$$$$
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
يعنى ياغالى نبعت بيانات التسجيل من الايميل الخاص بينا على الايميل المرفق اعلاة ؟؟
واستفسار صغير عشان نبقى ماشيين صح
الشروط زى ما هيا ولا فى تغير
يعنى المرحلة الاولى 10 عقود حد اقصى ,,,,
والتانية 20 عقد ككل
وبالنسبة لنقطة الجابات تقريبا ,,, فى كلام عليها ولا عادى ؟؟
تحياتى يازعيم