اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
هلا فادى باشا
ان شاء الله نظرة موفقة مع انه السوق فى انتظار اخبار الخفض بكره والتى اعتقد انه السوق هيتذبذب قبلها وان شاء الله المجنون حتى لو صحح لفوق فهو فى حالة بيع مالم يثبت العكس والاستفادة من كل طلوع للبيع
وان شاء الله نصحح معاه عشان نعرف نبيعه من تانى
اول حاجة انا بجد مشتاقلك يا احلى سمير في الدنيا :eh_s(7):
وفعلا الشراء في الاوضاع دي خطر , والبيع لا بد منه وان شاء الله نلاقي مكان مناسب نبيع منه وخصوصا انه هدف المثلث اللي تم كسره على الديلي لم يحقق هدفه بعد , باقي له 300 نقطة
فكرة البيع موجودة وقد تتبلور(حلوة تتبلور:0023:) بكسر 193 لنقوم بالبيع دون ان ننتظر التصحيح
وربنا يجيب اللي فيه الخير