الله يبارك فيك
يا فيصل
صدقني أنت الاطيب
يعلم الله تعالى معزتك في قلبي
:icon26::icon26::icon26:
ربنا يبارك فيك ويعزك .......... يا رب :hands:
Printable View
سلامة قلبك ......... يا حبيب قلبي
أن شاء الله تعالى لأخر الشهر بس
انت عارف الفوركس يا فادي .... بيشغلك عن واجبات اخرى في الحياة لازم تؤديها ....
واجبات اسرية ...... واجبات مهنية ...... الخ
طالما الواحد وضع لنفسه هدف شهري ......... ولله الحمد حققه .... يبقى يتفرغ قليلا لباقي تبعاته
الفوركس مش هو كل الحياة :asvc:
وبعدين الواحد ميقدرش يبعد عن الناس الطيبة والخلوقة اللي زيكم ..... فأنتم أسرتي الثانيه
:icon26::icon26::icon26:
اجازة جميلة وممتعة ان شاء الله :0018:
مستنييك يا طيب :love:
السلام عليكم ورحمة الله
والله انك ماقصرت.. والله انك ابدعت.. والله انك روعه.. والله انك طيب يا اخوي يا محمد
روح الله يفتحها عليك دنيا واخره قول امين .
بس اوعه تتأخر ترى احنا في انتظارك اول ابريل :0031:.. .. برعاية الله وتوفيقه.
اخوك ابوعبدالله :eh_s(7):
تروح وترجع بالسلامة أخي الحبيب
ولا تطول الغيبة
نحن في انتظارك
:inlove:
وسلامي للاهل والاصدقاء
يعني بالبلدي
ابقي سلمي على العيال
:0023:
وأنا كذلك حطيت ايدي على قلبي لما قرأت بداية ا لمشاركة ولكن الحمدلله طالما المسألة اجازة :)
دعواتي لك بالتوفيق والسداد
وسوف ننتظرك في آخرة ليلة من مارس :eh_s(7):
اسأل الله لك التوفيق في الدارين أخي العزيز
مودتي لك
:015::015::015::015::015:
:hands::hands::hands::hands:
بارك الله فيك و رزقك بالسعادة و راحة البال و ووفقك لما يحبه و يرضاة
جزاك الله خيرا ،، منتظرينك على نار :)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أخواني الكرام ......... والاعزاء جدا جدا جدا
ليكم وحشة كبيرة بجد
:icon26::icon26::icon26:
موعدنا الاسبوع القادم باذن الله تعالى
وفقكم الله تعالى وسدد خطاكم
حمدا لله عودتك
وبانتظارك الاسبوع القادم
السلام عليكم ورحمة الله
الحمد لله على السلامه ... في انتظارك الأسبوع القادم بأزن الله .
حمدا لله على رجوعك يا بشمهندس محمد :icon26:
هناك نموذجين غير قياسيين يحاولان الحصول على شهادة أيزو مزورة :0023:
باوند فرنك - مثلث هابط
يورو ين - وتد صاعد (ولو ان طبعا اليورو ين كسر مقاومة الدبل بوتوم ومنطلق)
منتظر رأيك .. معلش مفيش هدنة :doh: