رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatem_lhse
الحمد لله الى الان حققت من
النيوزلندي 35
والاسترالي 25
والكندي 25
الحمد لله ومبروك عليك يا بطل
ياريت تقفل الكندي ريسك عالي جدا
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hima1212
بص ياكيمو هنفرض حساب 1000 دولار ورافعه 1-400
وهنشتغل عقد نقطته بدولار
نظامي أنا
بفتح عقد واحد ميني فقط واعمل منه 40 نقطه ×20 عمليه=800$
وبكده أكون عملت 80% من رأسمالي خلال 20 عمليه
ولكن طبعا مش هتلاقي 20 جوله ناجحه ورا بعض فساعات بقطعها 10-10 من كذا عمله
المهم أجمع 40 نق
وبكده حليت مشكلة التدبيل وكده
لو بقي الرصيد 100
هفتح عقد 1000 دولار ×40 نقطه ×20 عمليه =80$ بردو 80% من رأس المال
شفت ان الاتنين واحد؟
كيمو أنا منتظرك لو في حاجه عاوز توضيح وتحت أمرك ياحبي
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريم الاسكندرانى
انا حدخل لكن لما ينزل شوية
تحت 227.80
لو سمحت ندخل شورت ؟ وما هو التارجت ؟؟:Emoticon1:
أرجو الإفادة مع الشكر
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
هيما
كلامك صح لكن لا يصلح مع كل العملات
يعنى مثلا انا شغال على المجنون ينفع ادخل براس مال 10 دولار ....مثلا
ولو نفع حدخل بصفقات صغيرة جدا ومكسبها طبعا صغير ..
يبقى تدبيل الحساب حياخد وقت اكبر بكتير من حساب بالف دولار
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريم الاسكندرانى
هيما
كلامك صح لكن لا يصلح مع كل العملات
يعنى مثلا انا شغال على المجنون ينفع ادخل براس مال 10 دولار ....مثلا
ولو نفع حدخل بصفقات صغيرة جدا ومكسبها طبعا صغير ..
يبقى تدبيل الحساب حياخد وقت اكبر بكتير من حساب بالف دولار
لاء بص ياكيمو
المهم انت هتدخل بكام من رأس مالك
في الحساب أبو 1000 دولار بيخصم منك مقابل عقد واحد باوند ين حوالي 51 دولار في حاله رافعه 1-400
هتلاقي برده في حساب 100 دولار هيخصم منك 5 دولار مثلا وفي هذه الحاله
المطلوب منك تحقيق .0.04% من قيمة حسابك
ليكون عملك = 0.04×20=80% من قيمة حسابك
لو عاوز تقابل الحسابين ببعض
هتشوف 51÷1000=0.051 حوالي 0.05 % من رصيدك
وبردو شوف 5÷100=0.05 يبقي كده العمليه نسبه وتناسب مش رصيد كبير ورصيد صغير
1 مرفق
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
دة الى مانعنى من الدخول شورت الان
ار اس اى فوق الخمسين
adx لم يتقاطع
الماكد فوق الصفر
موفيننج يرتد منة السعر باستمرار بالون الرمادى
خط ترند صاعد
واذ ا هبط فسيصل الى 225.70
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hima1212
الحمد لله ومبروك عليك يا بطل
ياريت تقفل الكندي ريسك عالي جدا
والله لسة ما قفلتش معلش اخر الاسبوع
وبنغامر شوية بس لو كسر الترند هخرج فورا
الاسترالي والنيولندي ما زالو في هبوط والله اعلم
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
تم الخروج من الكندي +20 والحمد لله
لازم اسمع كلامك بعدين اخي ابراهيم وما انشفش دماغي
الان بالفعل ستنقلب احوال الكندي
جزاك الله عنا كل خير
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatem_lhse
تم الخروج من الكندي +20 والحمد لله
لازم اسمع كلامك بعدين اخي ابراهيم وما انشفش دماغي
الان بالفعل ستنقلب احوال الكندي
جزاك الله عنا كل خير
بص ياباشا اولاً ده رزق والحمد لله علي كده
تاني حاجه الإفضل تحط هدف ليك من الدخول مش معقول هنفضل طول اليوم
شغالين في صفقه واحده
وبعدين ياسيدي متنساش أنا قلتلك الموجه تقريبا حوالي 5 شمعات صعود
بعدها كان متوقع التصحيح
عموما حصل خير وان شاء الله بعد كده تتعوض وربنا يوسع عليك وعلينا
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
الحمد لله رب العالمين بفضل الله ثم بتوجيهك اخي ابراهيم ارباح اليوم بالنسبة لي
20 كندي
60 نيوزلندي
42 استرالي
المجموع 122 نقطة
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatem_lhse
الحمد لله رب العالمين بفضل الله ثم بتوجيهك اخي ابراهيم ارباح اليوم بالنسبة لي
20 كندي
60 نيوزلندي
42 استرالي
المجموع 122 نقطة
ألف مبروك وعقبال 1000.000 نقطه
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
منتظريييييييييييييييييييييييييييييييييين يا هيما باشا
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
رد: توصيات قويه جدا احكم بنفسك
صباح الفل ياجماعه
معلش النت كان فاصل عندي اليومين اللي فاتو