انا كمان خرجت حتى قبل ما اقرا الردود بتاعة الخروج :0023:هو ناوى ينزل يريح تحت شوية شكله
بس انتظار كسر القاع افضل يافادى ده مجنون انت ناسى
Printable View
انا كمان خرجت حتى قبل ما اقرا الردود بتاعة الخروج :0023:هو ناوى ينزل يريح تحت شوية شكله
بس انتظار كسر القاع افضل يافادى ده مجنون انت ناسى
الحمد لله ضرب الستوب ...
قدر الله وماشاء فعل وان شاء الله مفيش اى حد يزعل وان شاء الله هنعوضها فى الفرصة الجاية وزيادة شوية كمان...
أعتقد ان مع القاعين بتوعنا عندنا دبل توب حلو وكسره هيعطى نتيجة حلوة ان شاء الله تغطى الستوب اللى ضرب ويزيد كمان ...
فلت البرغي الاخير عند المجنون
:yikes3:وهسه ما في حد يوقفه:yikes3:
:doh::drive1::doh:
:eek:
:mad_argue:
في مقاومه شديده عند القاعين
وكنه ناوي يقلبها
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخ فادي ويش رايك بالنقطة 66 تعتبر قاع قوي
وهل ندخل في حالة كسر هذه النقطة رايك يهمني
حسبي الله ونعم الوكيل والحمد الله رحت بس اصلي المغرب وضرب الستوب
لا حول ولا قوة الا بالله
الحمد الله على كل شيء
بس ما حد يقولي ما تزعل
على الديمو دقيقه احمر ودقيقه اخضر
الله يعوض على الجميع
ان شاء الله عند كسر القاع سيكون
هدفنا الاول 212.12 اول قمة في طريقنا ونضع الاستوب على منطقة دخولنا عند وصول السعر لها
والهدف الثاني 210.60
اعتق انه نعمل هدنه مع المجنون
:boxing:ونأجل الحرب للأسبوع الجاي:boxing:
:013::013:
:0031: