السلام عليكم ورحة الله وبركاته
حسب وجهة نظري القاصرة بان المجنون سوف ينطلق الى الاعلى .... والله أعلم
Printable View
السلام عليكم ورحة الله وبركاته
حسب وجهة نظري القاصرة بان المجنون سوف ينطلق الى الاعلى .... والله أعلم
دمت للخير اخى الحبيب
والله انا ما شوفت ردك
عشان كده فكرت انك زعلان ولا حاجه
ولو ما كنت رديت على المشاركه الاخيره لى
كنت هفكر انى اترك الورشه
لانى ما اقدرش اعمل فى مكان صاحبه زعلان منى .
ربنا يديم الخير والمعروف بينا ويبارك فى المبدعين امثالك.
(تحيه من القلب:icon26:الى ارق قلب:icon26: )
الان سننتظر اغلاق هذه الساعة للدخول بيع من 213.83-213.73
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.,
ايه رأيكم؟ فيها مخاطره؟ ولا اصلا تطبيق منى غلط؟ لانى بصراحه راسى بدأ يلف تانى.
لماذا لاندخل شراء.. يعتبر ارتداد؟؟