رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
مساء الخير و الفل و اليسميين
انا كنت نايم و باين فى احداث كتير فاتتنى .........
يا ريت حديقولى الحالة اية دلوقتى؟
زى ما انا شايف احنا مستنين لما يرتدد الى 231.50 علشان ندخل صح يا جماعة و لا اية
ولا هو ارتد خلاص و الموضوع خلص؟
و لو كان لسة هل يمكن استغلال الأرتداد فى البيع الان؟
و صبح صبح على كل الحبايب
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanyassal
مساء الخير و الفل و اليسميين
انا كنت نايم و باين فى احداث كتير فاتتنى .........
يا ريت حديقولى الحالة اية دلوقتى؟
زى ما انا شايف احنا مستنين لما يرتدد الى 231.50 علشان ندخل صح يا جماعة و لا اية
ولا هو ارتد خلاص و الموضوع خلص؟
و لو كان لسة هل يمكن استغلال الأرتداد فى البيع الان؟
و صبح صبح على كل الحبايب
صبح صبح يا هانى باشا ... نوم العوافى :012:
احنا يا كبير مستنيين الارتداد لمستوي 231.50 علشان ناخده لونج من هناك ولو ماوصلش للمستوي ده مش هندخل لأن فيه مخاطرة كبيرة سواء لونج أو شورت .. وإذا وصل للمستوي سندخل مع هدف أول 233 .. إن شاء الله وتابع جديد المعلم بوحة .. وعلي العموم هو قدامه كتير علي ما يوصل للمستوي ده وأنا عن نفسي داخل أنام .. وصبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freedomfighter
صبح صبح يا هانى باشا ... نوم العوافى :012:
احنا يا كبير مستنيين الارتداد لمستوي 231.50 علشان ناخده لونج من هناك ولو ماوصلش للمستوي ده مش هندخل لأن فيه مخاطرة كبيرة سواء لونج أو شورت .. وإذا وصل للمستوي سندخل مع هدف أول 233 .. إن شاء الله وتابع جديد المعلم بوحة .. وعلي العموم هو قدامه كتير علي ما يوصل للمستوي ده وأنا عن نفسي داخل أنام .. وصبح صبح
الله يكرمك ايها المقاتل الحر:thumb:
طيب ما دام الموضوع لسة بدرى علية و محدش دخل لسة ادينا متبعين و التوفيق من عند الله للجميع ان شاء الله
يا معلم بوحة انت لسة صاحى و لا نمت من غير سحور:012:
انت يا عم ناشئ و لا انا بس اللى صاحى:yawn:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Naceredine
دروس في فن المتاجرة معطرة بدروس في التواضع و طيب الاخلاق
الله يبارك لك في عمرك و اهلك و مالك و يخليك نبع خير[/center]
والله دا من زوقك وطيب أصلك يا استاذنا .. ربنا يبارك فيك ويوفقك يا زعيمنا
تحياتي لك وصبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة officerq80
وحدووووووووووووه
لا اله الا انت سبحانك
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanyassal
مساء الخير و الفل و اليسميين
انا كنت نايم و باين فى احداث كتير فاتتنى .........
يا ريت حديقولى الحالة اية دلوقتى؟
زى ما انا شايف احنا مستنين لما يرتدد الى 231.50 علشان ندخل صح يا جماعة و لا اية
ولا هو ارتد خلاص و الموضوع خلص؟
و لو كان لسة هل يمكن استغلال الأرتداد فى البيع الان؟
و صبح صبح على كل الحبايب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freedomfighter
صبح صبح يا هانى باشا ... نوم العوافى :012:
احنا يا كبير مستنيين الارتداد لمستوي 231.50 علشان ناخده لونج من هناك ولو ماوصلش للمستوي ده مش هندخل لأن فيه مخاطرة كبيرة سواء لونج أو شورت .. وإذا وصل للمستوي سندخل مع هدف أول 233 .. إن شاء الله وتابع جديد المعلم بوحة .. وعلي العموم هو قدامه كتير علي ما يوصل للمستوي ده وأنا عن نفسي داخل أنام .. وصبح صبح
الله يبارك فيك يا ابو حميد .. رد شافي ووافي
صباحك سكر يا هاني باشا .. مستنيين الفرج . عاوزين دعوة حلوة كدا ربنا يرزقنا ويفتحها علينا
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صبح صبح علي كل الناس الحلوة اللي موجودة في المنطقة .. المعلم بوحة ... المعلم ناشئ ... المعلم هاني ......... المعلم شارت يومي .......... وكل المعلمين الكبار ... يا تري يا جماعة لو وصل لمستوي 231.50 هيكمل نزول ولا هيصعد لأني اعتقد ان هذا المستوي سيتزامن مع تواجد فرصة عكسية ووجود RSI تحت 40 ... وهل لو هندخل لونج ينفع يكون RSI تحت 40..
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الفل علي عيون الكل
في السريع : ان شاء الله الفرصة الكبيرة لازلنا فيها والسعر وصل تقريبا لمستويات الدخول الحمد لله
الدخول من 231.50 : 232.00 . أي مستوي فيهم كويس وحط هدف أول 150 نقطة والتاني 150 نقطة برده
وبالتوفيق للجميع ان شاء الله وصبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الفل يادكترة سامحتى على السؤال الدخول الان بيع او شراء؟
وصبح صبح على الحلوين
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fofo
صباح الفل يادكترة سامحتى على السؤال الدخول الان بيع او شراء؟
وصبح صبح على الحلوين
فين الدكترة .. الدكترة يرد يا جدعان :doh:
صباحك سكر يا سكر
ان شاء الله شراء بس بلاش تهور . احنا بنجرب طريقة وخليك معانا بالديمو أحسن
وصبح صبح يا قمر
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
فين الدكترة .. الدكترة يرد يا جدعان :doh:
صباحك سكر يا سكر
ان شاء الله شراء بس بلاش تهور . احنا بنجرب طريقة وخليك معانا بالديمو أحسن
وصبح صبح يا قمر
ابصط يا عم بوحه
ادي المجنون يتطاوح لحد البايفت الاسبوعي 231.50
وحنشتريه من هناك
متابع معاك يا زعيم
وصبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الملوك
ابصط يا عم بوحه
ادي المجنون يتطاوح لحد البايفت الاسبوعي 231.50
وحنشتريه من هناك
متابع معاك يا زعيم
وصبح صبح
الحمد لله يا زعيم
أنا أخدت الأمور بالوسط ودخلت من 231.75 واتفعلت العقود علي بركة الله
والله الموفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
بينلكم ماشيين مع المعلم زي السكينة في الحلاوة ... العين عليكم باردة..
حبيت اسلم على كبير الحتة... باقالي زمان ما شوفتوش... كنت في رحلة عمل..
وانشالله بالتوفيق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
والله يا معلم ما يجيبها الا رجالها
ارسل لي العنوان علشان ارسل لك خروف
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الخير على كل الموجيدين و سلام كبير لمعلم الحته
بس سؤال للمعلم ليش دخلنا شورت مع انه كان هنالك احتمال تكون فرصه صغيره بيع
هل انه الشروط كانت غير كامله للفرصه او لانه الاتجاه العام للسعر صعود