رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الفل ياميزو ويوم مكاسب لينا كلنا انشاء الله
وصبح وصبح ياباشا
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الفل عليك يا مصطفى باشا ويوم فل ان شاء الله وخد بالك من ولاد ابو اسماعيل وصبح صبح يا عم الحج
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الخير يا شباب
انا جديد على الاستراتجية دي ... ممكن اجربها معاكم اليوم ده ؟
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الخير ياجمال باشا اهلا بيك معانا
وانشاء الله معانا علطول
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جمال
صباح الخير يا شباب
انا جديد على الاستراتجية دي ... ممكن اجربها معاكم اليوم ده ؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ
اهلا بيك
ايوه يا باشا ان شاء الله تجربها ويكون فيه فرص كويسه واتمنى ان ربنا يوفقك ويوفق كل من ساهم فى هذه الاسترتيجيه
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جمال
صباح الخير يا شباب
انا جديد على الاستراتجية دي ... ممكن اجربها معاكم اليوم ده ؟
صباح النور
ويا هلا بيك
لكن نصيحتي تجربها ديمو وليس حقيقي
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود ميز
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ
اهلا بيك
ايوه يا باشا ان شاء الله تجربها ويكون فيه فرص كويسه واتمنى ان ربنا يوفقك ويوفق كل من ساهم فى هذه الاسترتيجيه
اهلا بيك يا محمود
طلعت اشارات بيع ولاشراء .. ولا لسه ؟؟
الله يوفق الجميع
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جمال
اهلا بيك يا محمود
طلعت اشارات بيع ولاشراء .. ولا لسه ؟؟
الله يوفق الجميع
اخ جمال اقري الاستراتيجيه كويس واتدرب عليها ديمو عشان تعرف اشارات الشرا والبيع وتعرف تفرق مابينهم كويس ولو احتاجت اي حاجه مش فاهمها كل المعلمين موجودين للرد
هتلاقي الشرح في رد الاستاذ ابومعاذ الثاني
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الخير لكل أعضاء صبح وللمعلمين شايف السعر رجع يختبر الموفنج 15 الأخضر والمؤشرات تؤيد الشراء أيه رأيكم نشتري من السعر الحالي .
https://forum.arabictrader.com/uploa...sabah_9234.gif
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
السعر الحالي فوق 213.60 وأذا أغلق شمعة الساعة فوق هذا السعر فسيكون أستمرار للصعود إن شاء الله .
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abo Ali
السعر الحالي فوق 213.60 وأذا أغلق شمعة الساعة فوق هذا السعر فسيكون أستمرار للصعود إن شاء الله .
نظرة موفقة يا كبير :0031:
و قد تكلمنا كثيرا عن المجنون يا غالى
و قلنا مكانه فوق إن شاء الله
ننتظره عند 214
ثم 215.60
ثم 217.5
ثم 226
و بالتالى الدخول شراء ممتاز إن شاء الله
و إن كنت أحبذ يكون من مستويات أقل من هذا
و الله أعلم
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طاهرالمصرى
نظرة موفقة يا كبير :0031:
و قد تكلمنا كثيرا عن المجنون يا غالى
و قلنا مكانه فوق إن شاء الله
ننتظره عند 214
ثم 215.60
ثم 217.5
ثم 226
و بالتالى الدخول شراء ممتاز إن شاء الله
و إن كنت أحبذ يكون من مستويات أقل من هذا
و الله أعلم
أيه كبير دي ياطاهر باشا دا أنا لسه بتدرب ديمو على الأستراتيجية ربنا يكرمك .
قول لي رأيك في الشارت ده أنا شايف معجنة مقاومات قيعان وقمم يمكن نحتاج المعلمين يشيلوها عشان نعدي بالتوفيق
https://forum.arabictrader.com/uploa...sabah_9235.gif
1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abo Ali
سؤال لو سمحت
مؤشر rsi
عندى فى بعض المناطق تجاوز مستوى ال 60
ولكن عندما نظرت الى الشارت المرفق من الاخ فى مشاركته وجدته تحت هذا المستوى!!!!
فهل هو نفس المستوى 60 ام اكثر
على فكرة الموفينج الى شغال بيه غير طريقة صبح بس حبيت اسأل عن المؤشر
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abo Ali
أنت طبعا كبير
و هذا شئ معروف ما نقدر نخفيه :eh_s(7):
أما بمناسبة غابة الدعوم و المقاومات فهى حقيقة
مستوى المقاومة كبير نسبيا
يمتد من 213.20 إلى 204.5
و بالتالى الارتداد من هذه المناطق بيع و لكن بأهداف صغيرة
لأنه حاليا تصحيح لتكملة الصعود
حتى و إن هبط إلى 208
و لنمضى مع الاستراتيجية حسب المعطيات إن شاء الله
و على العموم الرجالة فى المدبح جاهزين لأى خناقة
و لا يهمك أى مقاومة
طالما كان الدخول صحيحا مع الاستراتيجية
امضى فى طريقك على بركة الله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كريم الاسكندرانى
سؤال لو سمحت
مؤشر rsi
عندى فى بعض المناطق تجاوز مستوى ال 60
ولكن عندما نظرت الى الشارت المرفق من الاخ فى مشاركته وجدته تحت هذا المستوى!!!!
فهل هو نفس المستوى 60 ام اكثر
على فكرة الموفينج الى شغال بيه غير طريقة صبح بس حبيت اسأل عن المؤشر
أستاذ كريم بتسألني عن المؤشرات دا كل اللي بتعلمه في المؤشرات هو منك وبشتغل بمؤشر RID دعوم ومقاومات عسل ،، عموما شارتي هو بنفس مؤشرات التراد بدون أي تعديلات زي التمبلت في توقيع كبيرنا أبومعاذ .