معلش يا اخوان الجو عنا في الاردن ثلوج وشكلو مؤثير على الشبكه الاتصلات بشان هيك في تاخير.....:doh:
Printable View
معلش يا اخوان الجو عنا في الاردن ثلوج وشكلو مؤثير على الشبكه الاتصلات بشان هيك في تاخير.....:doh:
:18:يا شباب القنابل اشتغلت(()))))))))))))احذرو:18:
الباوند ين الان ضرب لحد 213.60 كدا فعلا اصبح 214 وبعدها 215 الهدف القادم باذن الله
يا اخواني يمر اليوم على خير وبعدين رابك يفرجها:hands:
صبح صبح ياعم المعلمين ومساء الفل لعيون الكل .. أقترح البقاء في المدرجات خصوصا التوقعات بالفايدة على اليورو بكرة مش واضحة بعد خفض فايدة الدولار .. دي نصيحة للي بيشتغل على حساب حقيقي .. حبايبنا على الديمو براحته .. وربنا يرزق الجميع
السلام عليكم
فرصة بيع من 211.80
ايش رائيكم
مبروك لمن دخل معنا 75 نقطة
صبح صبح
صباح الهنا علي كل الموجودين هنا
صباح النور والسعادة .. ع السكر الزيادة .. واللي يشربها سادة .. ملوش مكان هنا :0023:
الله يسعد صباحكم أجمعين وإن شاء الله يوم سعيد علينا جميعا ملئ بالأرباح والأفراح
عندنا فرصة شورت وفقا للاستراتيجية والدخول مع اعادة اختبار الموفينجات
موضحة بالشارت وتمنياتي للجميع بالتوفيق إن شاء الله وصبح صبح
الدخول من فين ياعم بوحه
أوباااااااااا
معلش انا نسيت ارفق الشارت والله بس النت النهاردا اصلا حاجة فظيعة :0006:
الله يعطيك الخير اخي بوحة
ويوفقك دنيا وآخرة والجميع
اخي الاستاذ بوحه انا عجزت اطبق استراتيجيه صبح صبح او ص. ب . بوحه ياليت تساعدني في تطبيقها وتكون مشرف علي تطبيقها وشاكر ومقدر وانشالله ما اكون ثقلت عليك بطلبي وشكرا
اخي العزيز بوحه انا عجزت اطبق استراتيجيه صبح صبح ولا قدر اطبق الا عمل الكابتشينو بس ونفسي اتواصل معك واطبقها تحت اشرافك اذا امكن وشكرا بـــــــــــوحه :no3: