رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
انا دخلت بيع هل دخولي غلط
أرجوكم ردو علي قبل نتورط
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الملك كليب
انا دخلت بيع هل دخولي غلط
أرجوكم ردو علي قبل نتورط
دخلت بيع على أي أساس ؟
الاستراتيجيه بتقول شراء الآن !!
عموما ربنا يوفقك
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الملك كليب
انا دخلت بيع هل دخولي غلط
أرجوكم ردو علي قبل نتورط
يا أخي يجب عليك مراجعة تعليقات الأخوان / بوحة وشارت يومي :0031: ...على الفرص لتعرف فهم وجميع الأخوان في رابطة صبح صبح ثقات
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الملك كليب
انا دخلت بيع هل دخولي غلط
أرجوكم ردو علي قبل نتورط
مفيش داعى للقلق يا ملك بس حط الهدف عند نقطة الدخول او قبل نقطة الدخول بشوية
وحدد لك ستوب لوس يكون مناسب والتزم بالاستوب
وان شاء الله خير
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الملك كليب
انا دخلت بيع هل دخولي غلط
أرجوكم ردو علي قبل نتورط
بيع :doh:
هو كان البيع غلط
بس ان شاء الله هايهبط تاني ماتقلقش قول يا رب :hands:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
مساء الخير للجميع ...........
____________________الهداف الثاني فين ..:0023:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
يا شباب انا شيف الهداف ====>210.75:016:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزلزال
مساء الخير للجميع ...........
____________________الهداف الثاني فين ..:0023:
الهداف الثاني ابوتريكه
قصدك الهدف :0021:
بانتظار فرصة حلوة زيك كده :hands:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
ههههههههههههههههههههههههههه.....قبل قليل اصحيت من النوم اعذرني:boxing:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aboo.Salah
مساء الخير يا أحلى معلم
السعر الآن 211.51
هل ينفع ندخل تاني دلوقت
وشكرا وموفقين ان شاء الله
مساء الهنا يا ابو صلاح يا غالي
شوف يا زعيم .. حسب الطريقة أي هبوط لملامسة الموفينجات هي فرصة للشراء لحين ما يحصل تقاطع عكسي أو إغلاق لا يدعم إتجاه صفقتنا
وموفق بإذن الله ونورت بمداخلتك الجميلة دي يا زعيم
صبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزلزال
مساء الخير للجميع ...........
____________________الهداف الثاني فين ..:0023:
مساء الورد يا باشا
إن شاء الله هدفنا الثاني 212.80 بأمر الله وبالتوفيق يا غالي
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
:0031:دنته معلمه روح الله يفتحا عليك يا شيخ:icon26:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
مساء الورد يا باشا
إن شاء الله هدفنا الثاني 212.80 بأمر الله وبالتوفيق يا غالي
صبح صبح ياعم المعلمين .. في خبر على الين اليوم وإن شاء الله ربنا حايكرمنا ونلمس 214.15 وتصبحوا على خير
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة galal37
هل سيتعدى 212.80
ما اعتقدش والله تعالي اعلم مني ومن الجميع