1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
:0031:هناك ارتداد واضح على شارت الساعة والاربع ساعات
والاهداف اعلى الشارت:016:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
احذرو هناك اخبار على الباوند شد الاحذمة الان ربنا يستر
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mamy2006
احذرو هناك اخبار على الباوند شد الاحذمة الان ربنا يستر
صبح صبح يادكتور وجمعة مباركة تحية وأعجاب على المتابعة والمجهود كفاية بأه سيبوه شوية دا أنتم شرحتوه .. ومبروك ليك ولفريق صبح هذا الأرباح .
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
صبح صبح يادكتور وجمعة مباركة تحية وأعجاب على المتابعة والمجهود كفاية بأه سيبوه شوية دا أنتم شرحتوه .. ومبروك ليك ولفريق صبح هذا الأرباح .
بصراحة كانت فرص واضحة ولو اغلقت هذه شمعة الاربع ساعات فوق 112.85 تبقى هناك فرصة ارتداد قوية انتظرو جنب الجهاز
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اجازةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة ةةةةةةةةةةةةةةةةةة
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mamy2006
اجازةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة ةةةةةةةةةةةةةةةةةة
ياهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووو
باين الناس لسه نايمه:0032::0032::0032:
على عالموم اجازة سعيدة......
اما اروح الحق الكام ساعة دول واجز انا كمان:0023::0023::0023:
وصبح صبح:013:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mamy2006
:0031:هناك ارتداد واضح على شارت الساعة والاربع ساعات
والاهداف اعلى الشارت:016:
السلام عليكم ورحمة الله
بارك الله فيكم وفي جهودكم
وحسب الشارت السابق والشارت اليوم هناك احتمال تكون سارية
بارك الله في الجميع
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
مرحبا شباب ان شاء الله اسبوع جديد ملىء بالارباح زى الاسبوع اللى فات
ومسى على الاخوة والاخوات السهرنين معا ويطمنا على المعلم بوحه اللى اليومين دول مش فى المدبح
وسمعت ان البقر هرب
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله قائد
السلام عليكم ورحمة الله
بارك الله فيكم وفي جهودكم
وحسب الشارت السابق والشارت اليوم هناك احتمال تكون سارية
بارك الله في الجميع
والله ياخى راى الخبراء عكسى ولكن ننتظر افتتاح السوق علما باننى وضعت اوردر شراء من
112.70
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
مسا الخير
ويارب ان شاء الله اسبوع ملئ بالأرباح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الفل والياسمين علي عيون كل حبايبنا الغاليين
أسعد الله صباحكم جميعا وأسبوع ملئ بالأرباح والأفراح بإذن الله
تحياتي لكل حبايب قلبي الغاليين اللي منورين الموضوع وتمنياتي بالتوفيق للجميع إن شاء الله
صبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
صباح الفل والياسمين علي عيون كل حبايبنا الغاليين
أسعد الله صباحكم جميعا وأسبوع ملئ بالأرباح والأفراح بإذن الله
تحياتي لكل حبايب قلبي الغاليين اللي منورين الموضوع وتمنياتي بالتوفيق للجميع إن شاء الله
صبح صبح
منور (( يا قمر :0023: ))
صبح صبح :ongue:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الجمال يا احلى بوحة فى الدنيا
طالب استفسار صغير منك
انا رصيدى 250 دولار فهل استطيع المشاركة معكم
1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صباح الفل يارجاله
:0023:
..
الحبيب بوحه
..
وجهة نظر قاصره في سيد الحبايب
..
تعليقك ياكبير
:ongue:
اخوكـ
محمد
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
صباح الفل والياسمين علي عيون كل حبايبنا الغاليين
أسعد الله صباحكم جميعا وأسبوع ملئ بالأرباح والأفراح بإذن الله
تحياتي لكل حبايب قلبي الغاليين اللي منورين الموضوع وتمنياتي بالتوفيق للجميع إن شاء الله
صبح صبح
:icon26: