انا دائما اشتغل على التوصيات والحمد الله اليوم لم اجازف بدون توصيه اقولها لكم دائما لا يمكن العمل بدون توصيات صادره من مراكز ما ليه كبرا ومراكز ماليه تضم خبراء لهم الياتهم بالدخول والخروج الله يعوض على الخسرانين وكل عام وانتم بخير
Printable View
انا دائما اشتغل على التوصيات والحمد الله اليوم لم اجازف بدون توصيه اقولها لكم دائما لا يمكن العمل بدون توصيات صادره من مراكز ما ليه كبرا ومراكز ماليه تضم خبراء لهم الياتهم بالدخول والخروج الله يعوض على الخسرانين وكل عام وانتم بخير
الاخ العزيز
ارجو قراءة مشاركتي الاخيرة واستنباط ما هو متوقع
الرؤية المستقبليه شيئان .
1- قد تكون الموجة 3 قد انتهت بعد ان حققت 100% من الموجة 1 وبعدها ندخل شراء في الموجة 4
2- قد يهبط السعر اكثر من 100% من طول الموجة 1 وستنظر انتهائها وبعدها ستدخل شراء لتعويض ما فاتك- ان شاء الله
وفي الحالتين لن يصل السعر في الموجة 4 كثيرا .. وسيستعد بعدها السعر للموجة 5 وساوافيكم بالجديد ان كنتوا تريدوا وان كان ف العمر بقية
الله الموفق
صبح صبح يا عم بوح يا برنس
كل سنة وانت طيب
وربنا يعطيك وكل الموجودين الصحة والعافية والرزق يا رب
كنوا الشباب تعباني من كثرة الصفقات المربحه اليوم يلا الحمد لله على كل اشي:asvc:
وصبح صبح:asvc:
السلام عليكم ورحمة الله
الحمدلله على كل حال و أهم حاجة عندي انا كنا ربحانين أيام عيد الأضحى ومستحيل طبعا نكون ربحانين على طول
أنا آسف إني مادخلت الصفقة الأخيرة معاكم بسبب الضغط الشديد جدا في العمل بالإضافة إلى إنفلونزا بسيطة (إبعدوا عني علشان ما أعديكم) بس والله متابع معاكم أول بأول لكن إن شالله داخل في كل الصفقات الجاية معاكم الخسرانة (الله يبعدها عنا- لكن لابد منها) قبل الربحانة. يعني مع بعض في الحلوة والمرة
وإن شالله من الإفتتاح الجاي يطلع السعر علشان نطلع بأقل خسارة ويمخمخ لينا المعلم على صفقة جديدة
واللي طلع بخسارة الله يعوض عليه وان شاءالله الجايات لسا كتير
وسلامي الحار للجميع ... وطبعاً صبح صبح
مساء الفل والياسمين علي عيون كل الغاليين
قدر الله وما شاء الله فعل .. خسرنا في أخر فرصة ولله الحمد
وإن شاء الله معوضين خير في الفرص القادمة إن كان لنا عمر
تقلبات السوق وأخر يوم في السنة وكان شئ متوقع يحصل كدا بس مش بالوقاحة دي يا مجنون
بس كان ليا عتاب علي بعض الإخوة اللي ذكروا في الموضوع كلمة " توصية "
وبردد الكلمة دي للمرة الألف . الموضوع ليس توصيات وما نطرحه ليس إلا فرص للإستراتيجية التي نعمل عليها وفرص للنقاش ..
لا نجبر أحداً بالدخول في أي فرصة ولا نتقاضي أجراً من أحد حتي يلقي باللوم علينا
إلي محبي الغمز واللمز . أرجو إلقاء نظرة علي كامل صفحات الموضوع وشوف كم فرصة خسرناها ؟
ولله الحمد لا تعد علي أصابع اليد الواحدة وخسارة 200 أو 300 نقطة ليست النهاية
وما خسرناه في هذه الصفقة فهي خسارة من الأرباح التي حققناها ونعتبر أننا لم ندخل فرصة من الفرص السابقة
والحمد لله المجمل ربح كبير ولكن قد يكون عيباً فينا أننا لم نضع جدول بالأرباح المحققة كل شهر
من يتابع معنا يعلم تماماً أننا حققنا أرباحاً ممتازة من بداية الموضوع وحتي الآن
وعدد الصفقات الخاسرة خلال هذه الفترة كما ذكرت لا تعد علي الأصابع
الطريقة واضحة لمن يعمل بها والفرص التي نطرحها لسنا مجبورين أو ملزمين بطرحها
وماهي إلا نوع من النقاش ومساهمة منا في فعل الخير إن إقتنع أحد بتحليلنا ودخل معنا
أي مشاركة تحمل تريقة أو إستفزاز لا تعنينا بشئ ولكن أرجع وأقول " فلتقل خيراً أو لتصمت "
رحبنا ومازلنا نرحب بأي مشاركة جادة فعالة تخدم الطريقة وأي تطوير لطريقة عملنا نرحب به ونشيل صاحبها فوق راسنا
كل الاعضاء اللي متابعين معانا المشاركين وغير المشاركين نكن لهم كل إحترام حتي ضيوف الشرف لهم كل الود والتقدير
أما من يشاهد من بعيد وينتظر سقطة ليحاسبنا عليها أو يلمز أو يغمز بكلام تافه فلا أهلا ولا سهلا به
وأقولها بكل جرأة وأقسم بالله أن كلامي لا يحمل أي نوع من الكبر أو التعالي ويشهد الله علي ما أقوله
نتائجنا السابقة هي عنوان نجاحنا ولو لم نكن ناجحين لما إستمر الموضوع لهذا اليوم
وصفحات الموضوع تشهد علي صدق كلامي
أسف جدا علي الإطالة وأسف إن كان كلامي حاد شوية أو ضايق حد
بس اللي أنا عارفه تماما إن لو حد اتضايق من كلامي دا يبقي أكيد قلبه مش علينا
إن شاء الله متعوضة والجايات أكتر والحمد لله علي كل حال
تمنياتي بالتوفيق للجميع إن شاء الله وصبح صبح
يسلم بقك يا معلم واحنا معاك على طول الخط ياغالي
ياعم الحاج يا سيد كل المعلمين
لا تزعل نفسك ايش اللي خسرانه اليوم ولا حاجه
وللعلم انا دخلت في الصفقتين على حسابي الحقيقي وصح الضربه قويه اليوم شوي بس المهم انها من الارباح
ولازم نخسر شوي ونحس بطعمه عشان نحس بطعم الربح كمان
وكل عام وانت بخير
كل عام وانتم بخير
وان شاء الله سنة 2008 ( لون $ :0023: ) سنة خير على الجميع
وحرب طاحنه ضد المجنون :boxing::boxing:
:015::015::015::015::015::015::015::015::015::015:
صبح صبح يا معلم بوحة وهدى نفسك على فكرة دى اول مشاركة ليا بس انا متابع الاسترا تيجية من اسبوعين و ما شاء الله استراتيجية ممتازة وربنا يكرمك عليها انا بطبقها وبتحقق معايا نتايج باهرة جدا الحمد لله وما شاء الله بس لازم الناس كلها تتعلم زى ما يتقبلوا الربح يتقبلوا الخسارة وده مبدأ أنا اتعلمتوا من الفوركس واى استراتيجية فى الدنيا زى ما بتصيب لازم تعكس شوية
بس المحصلة مكاسب ده المهم وانت ما شاء الله فى ارباح كتيرة جدا فبلاش تسمع كلام الحاقدين:drive1::drive1::drive1::drive1::drive1::d rive1::drive1::drive1::drive1::drive1:
وسوق بينا يا معلم بوحة وان شاء الله ولاد ابو اسماعيل يتعلموا
وصبح صبح يا عم الحج
وعام سعيد على كل الناس الحلوين دول
بوحة
بوحة
بووووووووووحة
معاك يا معلم .. ميهمكش من أي حد .. اللي بيدخل معاك بيحقق آلاف النقاط شهريا
خسارة فرصة مش قصة
ألف صبح صبح يا كبير
كلام عين العقل يا معلم وكتر الله خيرك ويزيدك من نعيمه وجزاك الله كل خير على كل فرصة طرحتها على صفحات هذه الاستراتيجية وانت هتفضل بعيونا قاهر المجنون بدون منازع والفرص الكتيرة التي حققتها الأستراتيجية خير دليل على كلامي ولا تأبه أبدا لقول الناس الذين يريدون النيل من نجاحك الباهروالذين يراقبون عن بعد لإنتهاز الفرص وأقول لك ولكل أعضاء رابطة صبح صبح كل عام وأنتم بخير وجعل الله عام 2008 عام خير عليكم جميعا وملئ بالأرباح وصبح صبح
ماتزعلش نفسك يا معلم بوحه . واللي عاوزنا اهلا وسهلا واللي مش عاوزنا بردو اهلا وسهلا والباب يفوت .... والعبرة بالنهاية يا مان. وخسارة صفقة مش نهايه المطاف - بس لازم يكون في اراء في الورشه هنا مش كله يمشي وزي ما تيجي وفي الاخر يجوا يحسبونا . طب وهم عملوا ايه من الاول ؟؟ عموما منتظرين اراء الاخوة بعد كده. واسف انا كمان علي كلامي يمكن اكون احتديت ف الكلام - بس حاجه تغيظ
ومش عاوزين نطبق المثل اللي بيقول .. في همكوا مدعي وفي فرحكوا منسي
وسلام مربع بردوو للمعلم بوحه اجدع ناس
انا اضفتك في قائمة الاصدقاء -
تقبل ودي
ماتزعلش يا معلم
ماتزعش علي اللي راح
خيرها ف غيرها