رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوثابت
معليش تحملني شوي اريد المؤشر الذي فيه نقطة البايفوت الاسبوعي
مش حايشين حاجة عنكم كل المؤشرات والتمبلت في توقيعي .. نزلها ولاتنسانا من الدعاء وربنا يوفقك ..
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
لو كلن الاقفال تحت 224.27 ان شاء الله هدخل معاكم
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
وضع اخواتوا كلهم محصورين بين ترندين زي ما عامل المجنون بالضبط ,
اخوان محدش يقلق كل المعلمين عملوا اللي عليهم وزياده لاكن في وضع ثاني لازم نتقدره وهو الاخبار وهدا خارج عن ارادت اي احد لايمكن السيطره عليه وما تنسو انكم تتعاملو مع مجنون
لا ومش مجنون وبس انا شايفه انه مريض كمان والله لو تشوفو اللي عملو معي مبارح بالليل
لتبكو على حالي :0010: لاكن الحمد لله وضع حيستقر والمعلم بوحه والمعلم ابو محمود حيعطوه مهدئ
ويرجع يعقل انشاء الله :0031::0031::0031:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
طيب ياغاليين استأذنكم ساعتين وراجع .. من أمبارح مفرومين .. ويمكن عم المعلمين يجيكم بعد ماريح شوية .. وبمشيئة الله مافيش قلق سايبين ورانا رجالة وستات المدبح ياكلوا الزلط
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
ياريت كل واحد يروح يشوف شارت الباوند دولار وشارت الدولار ين حيعرف المجنون بيفكر في أيه
العلاقة دى محتاجة فكر عالى
و تدقيق نظر لأنها صعبة إلى حد ما :inlove:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
ارت أستمر بالمتابعة وشوف متى يتفقوا على الأتجاه أو على الأقل الباوند دولار يكون غير معارض تحرك الين .. حتلاقي المجنون تحرك ورى الدولار ين
إن شاء الله تطلع ربحان يارب ومافيش قلق ..
صح الصح يا كبير :0031:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
طيب ياغاليين استأذنكم ساعتين وراجع .. من أمبارح مفرومين .. ويمكن عم المعلمين يجيكم بعد ماريح شوية .. وبمشيئة الله مافيش قلق سايبين ورانا رجالة وستات المدبح ياكلوا الزلط
كان الله فى العون
و ربنا يبارك جهودك يا ابو محمود
و يجعله فى ميزان حسناتك :eh_s(7):
:hands:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
طيب ياغاليين استأذنكم ساعتين وراجع .. من أمبارح مفرومين .. ويمكن عم المعلمين يجيكم بعد ماريح شوية .. وبمشيئة الله مافيش قلق سايبين ورانا رجالة وستات المدبح ياكلوا الزلط
:0031::0031::0031:
1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اغلقت تحت 22427 ماذا نفعل يا اخواني
و اي الاراء يا معلمين
شكرا لكم
بانتظار ردكم ان شاء الله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alifxpert
اغلقت تحت 22427 ماذا نفعل يا اخواني
و اي الاراء يا معلمين
شكرا لكم
بانتظار ردكم ان شاء الله
هو أغلق صحيح تحت البيفوت 224.28
لكن هو فى منطقة خطر بين الموفينجات
فى انتظار مكان دخول آمن
تحت 223.40 كما قال المعلم بوحة
و هى أئمن منطقة للدخول شورت
أو فوق 224.90 لونج
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadwa
اخر وضع لحالة المجنون
:0031:
تمام يا معلمة
و لو بصيتى على فريم 4 ساعات هتلاقى العكس
بصى عليه و قولى لى رأيك اتغير ولا لأ
:016:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طاهرالمصرى
:0031:
تمام يا معلمة
و لو بصيتى على فريم 4 ساعات هتلاقى العكس
بصى عليه و قولى لى رأيك اتغير ولا لأ
:016:
اه صحيح الاربع ساعت في وضع خطر في كل الاحوال هو وضعه غير مستقر بحاجه لبعض الوقت
:013:
1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
هدا الوضع على الاربع ساعات !!!
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
bu-ahmad taipan: تصريحات من بنك انجلترا فى مجملها ضد الباوند
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اتشرف بأن تكون أول مشاركة لي في هذا الموضوع الرائع
واحب ان ابدي اعجابي بالقروب الرائع في هذا الموضوع وبالقائد المحنك بوحه والى الامام واتمنى لكم التوفيق .
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadwa
هدا الوضع على الاربع ساعات !!!
:0031: