رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
الشارت عندك يامعلم علي تمام هو نفس اللي عندنا خط النص في المومنتم خليه بس 100 للسهولة ، الأرقام في الزاوية العليا مالهاش دعوة ، تكبير السعر عشان أصحاب النظارات التايواني يشوفوا كويس .. وفيها أخبار الفريمات بس ماتشغلش نفسك بيها .. وإن شاء الله نزبط بيان رقم 1 في الأجازة ، وتشوفوا المعلم أبوعبده يذيعه قبل بداية الأسبوع .. تحياتي
شكرا جزيلا ياباشا
بخصوص rsi هل سيكون البيع تحت 50 والشراء فوق 50 ام لكم طريقة اخرى؟
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
يا معلم بوبحة مش دلوقتي تقاطع موفينج 7 مع موفنج 15 وال rsi 57 مش دي شروط الشرا ولأا أيه؟؟:Emoticon1:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
اللهم لك الحمد حتي ترضي ولك الحمد اذا رضيت ولك الحمد بعد الرضا >>> ألف ألف مبروك يامعلمة .. وإن شاء الله .. أرباح ونجاح دائم ...
ألف حمد وشكر لك يارب
الله يبارك فيك يا ابو محمود ومليون مبروك عليك يا كبيرنا
ويبارك فيك يا غالي ويكرمك ويرزقك برزق طيب
وتسلم يا قمرنا علي المجهود الكبير معانا ويجعله في ميزان حسناتك ان شاء الله
صبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali55
شكرا جزيلا ياباشا
بخصوص rsi هل سيكون البيع تحت 50 والشراء فوق 50 ام لكم طريقة اخرى؟
تمام 100% لكن مايكون ضد التوجه العام للسوق .. أعتقد أنت شفت معلمنا بوحه رد علي أنا وعلى عدد من الأخوان عندما كانت فرصة شراء حسب الأستراتيجية لم يوجهنا للشراء ولكن أو صى بالدخول بيع من منطقة قوية .. وبسم الله ماشاء الله .. مشي الشارت حسب التوصية .. وطلعنا بربح سريع 100 نقطة .. تابع حتوضح أكثر .. تحياتي
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mamy2006
الحمدالله رب العالمين والشكر لله
والف مبرووك على تحقيق الهدف وبإنتظار الفرصه الثانيه :015:
الله يبارك فيك يا دكتور ومليون مبروك عليك يا غالي
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخواني الافاضل والاستاذ بوحة ...........................
انا قرأت الموضوع الاساسي للاستراتيجية ووصلت الى الصفحة 100 وسوف اكمل ان شاء الله ولكن لفت نظري اختلاف الشارتات من شخص لاخر فهل الشارت المرفق يمثل المؤشرات المطلوبة لهذه الاستراتيجية
وهل ممكن (فضلا لا امرا) احد الاخوان يستطيع ان يوضح لي كيف استفيد منها بهذه الاستراتيجية وماذا تعني الارقام الموجودة بالاعلى
اي على اي اساس يكون البيع او الشراء حسب الشارت وما يحتوية
اريد البدء معكم من الاسبوع القادم ان شاء الله
بارك الله بكم جميعا
اهلا بيك يا زعيم معانا نورتنا بوجودك ومشاركتك الجميلة
ان شاء الله يكون حبيبنا ابو محمود رد علي استفساراتك تمام وتكون عرفتها
وصبح صبح يا برنس
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
تسلم يامعلمي .. أنا عارف السر في بير .. كويس أنك خليت بالك .. عم المعلمين عزمني والمعلم طاهر على مقهى في الحسين .. وعشاء كوراع وبعدها رز بلبن .. وحلينا بأم علي .. وشيشة وسهرة للفجر ... الكلام ده من يومين .. شوف عمايل السهرة دي من يومين كلما أصحى أشتغل ساعة تلاقيني نايم ساعتين .. مش متعود سهر .. تربية مدارس خاصة .. ونوم بدري .. وأكل منظم وخفيف .. بس نعمل أيه .. عم المعلمين ولازم نقول حاضر .. بس أمانه ماتقوله ..
هههههههههههههههههههههههههه
والله كانت أحلي سهرة يا ابو محمود مع صحبة حلوة وناس طيبين
وكنت بقول يا ليل طول شوية ع الصحبة الحلوة دي بس ما حبينا نسهرك أكتر من كدا :0023:
محدش يشبع من القعدة معاك يا غالي والله ربنا يديم المعروف
وصبح صبح ..
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
هههههههههههههههههههههههههه
والله كانت أحلي سهرة يا ابو محمود مع صحبة حلوة وناس طيبين
وكنت بقول يا ليل طول شوية ع الصحبة الحلوة دي بس ما حبينا نسهرك أكتر من كدا :0023:
محدش يشبع من القعدة معاك يا غالي والله ربنا يديم المعروف
وصبح صبح ..
بص يامعلمه الشارت يمكن نعمل وحدة تانية .. أبو 70 نقطة ؟؟ مستنيك
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex_syria
خلاص يامعلمي ما بقول لحدا ريتوا ألف هنا وشفا وألف صحة وعافية
بس طول بالك على وشوف شوبدي أعمل بمعلم بوحة وحبيبنا طاهر من ورانا العزومة معليش
ماأكول الهنا يارب
فاتتني والله يا ابو عبده السماح يا غالي ... دا انت تشرفنا والله يا زعيمنا
وأحلي صبح صبح لأحلي ابو عبده
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moon14
يا معلم بوبحة مش دلوقتي تقاطع موفينج 7 مع موفنج 15 وال rsi 57 مش دي شروط الشرا ولأا أيه؟؟:Emoticon1:
تمام يا ست الكل الاستراتيجية تحققت شروطها تماما
ولكن السوق هابط وفضلنا عدم الدخول في الفرصة لانها تعاكس اتجاه السوق
وان شاء الله هنستغل اي صعود للبيع من مستويات قوية واهداف سريعة لحد ما يحدد اتجاهه بشكل عام
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
بص يامعلمه الشارت يمكن نعمل وحدة تانية .. أبو 70 نقطة ؟؟ مستنيك
تمام يا كبير المعلمين نشوف اغلاق الساعة دي وربنا يوفقنا جميعا ان شاء الله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
تمام يا كبير المعلمين نشوف اغلاق الساعة دي وربنا يوفقنا جميعا ان شاء الله
:boxing:ايوه يمعلم فيه مهمه تانية احنا جاهزين بس قشر :boxing:
1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
أشوف كدا الطبخة استوت ان شاء الله وندخل نبيع المجنون
دي وجهة نظري المتواضعة وأحب أتناقش فيها مع حبايب قلبي
السعر صحح الحركة الهبوطية الأخيرة بنسبة 50 %
مستوي 227.80 ممتاز للبيع وبهدف 226.80 ان شاء الله
يدعم هذا المستوي خط فايبو 50 % وفايبو 23.6 % علي الأربع ساعات للحركة الهبوطية
موفينج 90 الشرس يرتكز علي المقاومة ( دعم سابق ) قبل هذا المستوي بقليل ويدعم الهبوط أيضا
وايضا عودة لاختبار الدايلي بايفوت بعد كسره عند مستوي 226.80
أنا وضعت أوردر عند 227.80 و الهدف 226.80 والله الموفق
الشارت بالمرفقات وصبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
أشوف كدا الطبخة استوت ان شاء الله وندخل نبيع المجنون
دي وجهة نظري المتواضعة وأحب أتناقش فيها مع حبايب قلبي
السعر صحح الحركة الهبوطية الأخيرة بنسبة 50 %
مستوي 227.80 ممتاز للبيع وبهدف 226.80 ان شاء الله
يدعم هذا المستوي خط فايبو 50 % وفايبو 23.6 % علي الأربع ساعات للحركة الهبوطية
موفينج 90 الشرس يرتكز علي المقاومة ( دعم سابق ) قبل هذا المستوي بقليل ويدعم الهبوط أيضا
وايضا عودة لاختبار الدايلي بايفوت بعد كسره عند مستوي 226.80
أنا وضعت أوردر عند 227.80 و الهدف 226.80 والله الموفق
الشارت بالمرفقات وصبح صبح
100% هو في بعد كذا كلام وكمان الفايبو بايفوت الديلي 61 موجود وراهم على طول نتوكل على الله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
100% هو في بعد كذا كلام وكمان الفايبو بايفوت الديلي 61 موجود وراهم على طول نتوكل على الله
الله يكرمك يا ابو محمود ... توكلنا علي الله والله الموفق