رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
أللهم لك الحمد حتى ترضى ودي أول 50 نقطة من المجنون اليوم
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة arwa1
اخذنا 40 نقطه الحمد لله
وقت الصلاة وهي اولى قفلتها العقود لا يغدر في واقعد اهوجس في الصلاة
طيب كذا السكري والقهوة ثبتوا ...
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
لأشبال صبح صبح راقبوا 237.66 و 237.28 عايزين نخبط المجنون كمان وحدة قبل مانمشي ..
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
سؤال :
يعني شراء من 237.28 ؟؟
1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/AA2A1%7E1.JAB/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG]الحركة أسرع من المشاركات دي عمليتين الأولى نبهت عليها والتانية مالحقت ..
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو إبراهيم
سؤال :
يعني شراء من 237.28 ؟؟
لا بيع شرط فتح شمعة 15 دقيقة تحت الرقم 237.28 الى 237.20
1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
*** شكر على سرعة الرد **
معذرة لأني أشكل على كلام المعلم بوحة:
((ننتظر كسر الترند الهابط علشان الدخول يكون آمن ان شاء الله
اما اذا هبط لمستويات 237.25 أعتبرها جيدة للشراء بهدف 150 نقطة باذن الله ان لم تعطي فرصة عكسية ))
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raja
:asvc:
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/AA2A1%7E1.JAB/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-3.jpg[/IMG]تمام يامعلم .. ولو رجعت شوية وراء تلاقي أحلى خط ترند .. وذيل شمعة واحدة ممكن نعديه ..
1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raja
:asvc:
تمام يامعلم .. ولو رجعت شوية وراء تلاقي أحلى خط ترند .. وذيل شمعة واحدة ممكن نعديه ..
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو إبراهيم
*** شكر على سرعة الرد **
معذرة لأني أشكل على كلام المعلم بوحة:
((ننتظر كسر الترند الهابط علشان الدخول يكون آمن ان شاء الله
اما اذا هبط لمستويات 237.25 أعتبرها جيدة للشراء بهدف 150 نقطة باذن الله ان لم تعطي فرصة عكسية ))
تمام كلام معلمنا .. أنت ممكن تشتري كل ما يلامس خط الترند في الشارت السابق وتبيع كل مايلامس خط 90 ده خط قوي جداً ولو فتحت كمان شمعة فوقه تخش شراء بقلب جامد ...
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
حادخل بيع من 238.10 - 238 عشان خط 90
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
طيب كذا السكري والقهوة ثبتوا ...
اليوم انا ماخذ منه 140 نقطه لايف
وابشر بالسكري والقهوة بالهيل
بس متحسف على الاخيره كنت بعيد عن الجهاز
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
حادخل بيع من 238.10 - 238 عشان خط 90
اخى شارت يومى
هل هناك امل ان يكون التبية على الفرص عن طريق الماسنجر
انا عارف انة حيكون تعب ليك بس لو امكن حيكون رائع جدا