رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة safwan86
الاشارة وصلت , وننتظر نقطة دخول كويسة ان شاء الله...
الف شكر ياعم بوحة, وكل سنة وانت طيب.
ولكمووووز يا صفوان
1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
تحققت فرصة للدخول لونج كاملة الشروط كالآتي :
1 ) تقاطع موفينج 7 و 15 صعوداً .
2 ) صعود الأر إس أي فوق مستوي 55 .
وعليه سنقوم بالدخول شراء بإذن الله من 238.00 والهدف 238.75 إن شاء الله
الشارت بالمرفقات .... تمنياتي بالتوفيق للجميع وصبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة :: EslaM IbraheM ::
ولكمووووز يا صفوان
اهلا يااسلام, ايه ياعم الاجنحة والحجات الحلوة دى, :0016:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
يا معلم بوحه ،،
انت ناسي انو فيه خبر كمان25 دقيقة بالضبط و الخبر ده مهم جدا يعني مش ممكن يخرب بيتنا الخبر ده !!
14:30 USDCore CPI m/m http://forexfactory.com/images/misc/...mpact_high.gif
0.2%0.2%
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة attya1411968
ان شاء الله ولا خراب بيوت ولا حاجة بعيد الشر عننا جميعا
أعتقد كدا المجنون أخد إتجاه ولو مؤقت باذن الله وان شاء الله نروح للهدف
حتي لو السعر عكس معانا هنخرج من اقرب نقطة وندخل شورت اذا اتحققت فرصة عكسية
يا زعيم : احنا ملتزمين تماما تماما بالطريقة وربنا يوفقنا جميعا ان شاء الله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
تحققت فرصة للدخول لونج كاملة الشروط كالآتي :
1 ) تقاطع موفينج 7 و 15 صعوداً .
2 ) صعود الأر إس أي فوق مستوي 55 .
وعليه سنقوم بالدخول شراء بإذن الله من 238.00 والهدف 238.75 إن شاء الله
الشارت بالمرفقات .... تمنياتي بالتوفيق للجميع وصبح صبح
بسم الله وعلى بركة الله حطيت الامر وان شاء الله ومساء الخير للمعلم بوحه والشباب جميعا والى الهدف باذن الله و((صبح صبح)):18:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
:015::015::015:
الله يباركلك يا معلم .. شغل علي مية بيضا وربنا يوفقنا ويرزقنا جميعا برزق طيب
تحياتي للدعم الفني بقيادة سبايسي باشا :0016:
اوكى ياعم بوحة ده انت بقى بتأيد فــــريــــد
ماشى يافريـــد ولّـعتها انت وحرّفت فى اسمى ...
وبعدين ماله إسم ( فريد) ده حتى اسم شاعرى ... ( شاعرى مش شاعرك انت :0023: )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
تحققت فرصة للدخول لونج كاملة الشروط كالآتي :
1 ) تقاطع موفينج 7 و 15 صعوداً .
2 ) صعود الأر إس أي فوق مستوي 55 .
وعليه سنقوم بالدخول شراء بإذن الله من 238.00 والهدف 238.75 إن شاء الله
الشارت بالمرفقات .... تمنياتي بالتوفيق للجميع وصبح صبح
:015::015:
مبروك مقدما ... ان شاء الله نكسب الصفقة
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
تحققت فرصة للدخول لونج كاملة الشروط كالآتي :
1 ) تقاطع موفينج 7 و 15 صعوداً .
2 ) صعود الأر إس أي فوق مستوي 55 .
وعليه سنقوم بالدخول شراء بإذن الله من 238.00 والهدف 238.75 إن شاء الله
الشارت بالمرفقات .... تمنياتي بالتوفيق للجميع وصبح صبح
الله يبارك فيك يامعلم بوحه
مشكور ياغالي
وصبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
تحققت فرصة للدخول لونج كاملة الشروط كالآتي :
1 ) تقاطع موفينج 7 و 15 صعوداً .
2 ) صعود الأر إس أي فوق مستوي 55 .
وعليه سنقوم بالدخول شراء بإذن الله من 238.00 والهدف 238.75 إن شاء الله
الشارت بالمرفقات .... تمنياتي بالتوفيق للجميع وصبح صبح
وصلت الاشارة يامعلم وتكلنا على الله ... والى الهدف باذن الله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
تحققت فرصة للدخول لونج كاملة الشروط كالآتي :
1 ) تقاطع موفينج 7 و 15 صعوداً .
2 ) صعود الأر إس أي فوق مستوي 55 .
وعليه سنقوم بالدخول شراء بإذن الله من 238.00 والهدف 238.75 إن شاء الله
الشارت بالمرفقات .... تمنياتي بالتوفيق للجميع وصبح صبح
صباحك فل يامعلم بوحة
وصلت الاشارة ربنا يباركلنا فيك ويرزقك
بالتوفيق ان شاء الله للجميع
وصبح صبح
:0016::icon26::0016:
:eh_s(7):
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
وصلت الاشارة يا كبير والف شكر الك
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
منورين جميعا والله وتمنياتي للجميع بالتوفيق ان شاء الله
صبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
بارك الله فيك وبالتوفيق انشاء الله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
سلام عليكم
ازيك يامعلمه نسيتنى بالاشارة اليوم ماشى ياعم حد ادك كل الناس رشحوك ماعدا ولاد ابواسماعيل
صبح صبح ياباشا
بالتوفيق ان شاء الله