رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
ما شاء الله عائله واحده عيني عليكم بارده
انا قرأت الصفحات الاولى عشان اعرف الاستراتيجيه وما لقيت نفسي الا عند 81صفحه من كثر ما شدتني المحادثه بينكم وكأني بأشوف فيلم بصراحه متعه مجرد قرأت الصفحات وطول الوقت وانااضحك ولو مو الدنيا رمضان ولا كان كملت على الصفحات الباقيه
الله يديم المعروف بينكم ويحفظ لنا المعلم بوحه يارب ... وعندي سؤال هل ابتدا الشغل على الحقيقي ولا ما زلتوا على الديمو مع شكري وتقديري للجميع:hands:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
معليش وعندي سؤال ثاني كمان ....هل ممكن تصلني الفرص على الماسنجر او باي طريقه عشان اعرف متى تبدأ الفرصه ؟ اكررررررر شكري وتقديري كمان:AA:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_hb90
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
في البداية أوجه تحية كبيرة لصاحب الموضوع والأخ freedomfighter
أنا عضو جديد على المنتدى وعلى الفوركس أيضا ..... وقد أخبرني الأخ freedomfighter عن هذه الأستراتيجية جزاه الله كل خير
التي لم أجربها بعد .... ولكن من خلال مشاركات الأعضاء ( قرأتها جميعها ) :yikes3:
تأكدت أنها فعالة ... وساباشر العمل بها عند الأفتتاح هذا الأسبوع ......
والله الموفق
تقبلوا تحياتي
اهلا بيك يا حوده نورت الموضوع يا زعيم
ومنتظرين مشاركاتك معانا وبالتوفيق دائما ان شاء الله
صبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sora
ما شاء الله عائله واحده عيني عليكم بارده
انا قرأت الصفحات الاولى عشان اعرف الاستراتيجيه وما لقيت نفسي الا عند 81صفحه من كثر ما شدتني المحادثه بينكم وكأني بأشوف فيلم بصراحه متعه مجرد قرأت الصفحات وطول الوقت وانااضحك ولو مو الدنيا رمضان ولا كان كملت على الصفحات الباقيه
الله يديم المعروف بينكم ويحفظ لنا المعلم بوحه يارب ... وعندي سؤال هل ابتدا الشغل على الحقيقي ولا ما زلتوا على الديمو مع شكري وتقديري للجميع:hands:
لا تعمل بأي استراتيجية على حسابك الحقيقي الا عندما تجربها مدة كافية على حساب تجريبي
حتى لو كانت استراتيجية برنانكي شخصيا:013:
لان قرار البيع والشراء و الربح والخسارة هو مسؤوليتك الشخصية لا يتحملها غيرك
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wildmanisme
السلام عليكم يا سيد المعلمين بوحه ما شاء ربنا يزيدك من فضله وعلمه لتنفع اخوانك فى هذا المنتدى الكريم والذى لا يبخل فيه اى عضو عن اعطاء النصائح والخبرات للجدد ويمسكوا بايديهم الى بر الامان .
ممكن اطلب طلب من الاخ الكريم بوحه ارسال رساله عند وجود فرصه وربنا يبارك لنا فيك يا جميل
:015::015::015::015::015::015:
صباح الفل والياسمين علي عيونك يا غالي
الله يبارك فيك ويكرمك يا قمر
ابعتلي رقم موبايلك علي الخاص وان شاء الله اي فرصة تتحقق شروطها هبعتلك sms
تحياتي لك وصبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freedomfighter
بالنسبة لشرح الاستراتيجية هتلاقيه في الصفحة الأولي من المشاركة في ملف وورد أعده المعلم بوحة ربنا يباركلنا فيه نصيحة حمله واقرأه وابدأ معانا من أول الأسبوع
ثانيا بالنسبة للوقف المتحرك رغم اننا مابنستخدموش هنا في الاستراتيجية لكن هشرحهولك بسرعة
هو يا سيدي عبارة عن انك كل ما السعر يتجه في صالحك تحرك الاستوب بتاعك بالمقدار اللي انت عايزه أو مثلا تحطه علي سعر الدخول علشان تضمن انك ماتخسرش
لكن مع المجنون مش هتعرف تعمل كدا لأنه غالبا هينزل يضربك الاستوب ويطلع يجيب الهدف وتقعد انت تاكل في نفسك
تسلم الايادي يا سيد الناس :015:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sora
ما شاء الله عائله واحده عيني عليكم بارده
انا قرأت الصفحات الاولى عشان اعرف الاستراتيجيه وما لقيت نفسي الا عند 81صفحه من كثر ما شدتني المحادثه بينكم وكأني بأشوف فيلم بصراحه متعه مجرد قرأت الصفحات وطول الوقت وانااضحك ولو مو الدنيا رمضان ولا كان كملت على الصفحات الباقيه
الله يديم المعروف بينكم ويحفظ لنا المعلم بوحه يارب ... وعندي سؤال هل ابتدا الشغل على الحقيقي ولا ما زلتوا على الديمو مع شكري وتقديري للجميع:hands:
الله يبارك فيكي ويخليكي يا ست الكل .. احنا فعلا عيلة واحدة وربنا يعلم والعيلة دي زادت أخت لينا
مسألة الشغل علي الحقيقي والديمو دي ناتجة عن مدي ثقتك بالطريقة ولما تكوني اتدربتي عليها كويس
يعني انا لا انصحك بالدخول حقيقي الآن الا لما تجربيها فترة طويلة علشان تتعودي عليها وتتدربي علي مرونتها
وبخصوص التنبيه لحدوث فرص ابعتي رقم موبايلك علي الخاص واذا فيه فرص جديدة اتحققت شروطها هنبعتلك sms
تمنياتي بالتوفيق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشئ
لا تعمل بأي استراتيجية على حسابك الحقيقي الا عندما تجربها مدة كافية على حساب تجريبي
حتى لو كانت استراتيجية برنانكي شخصيا:013:
لان قرار البيع والشراء و الربح والخسارة هو مسؤوليتك الشخصية لا يتحملها غيرك
تسلم ايدك يا جوز بنتي :012:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
تسلم ايدك يا جوز بنتي :012:
تحت أمرك يا حمايا العزيز :ongue:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
تسلم ايدك يا جوز بنتي :012:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a https://forum.arabictrader.com/image...s/viewpost.gif
تسلم ايدك يا جوز بنتي :012:
تحت أمرك يا حمايا العزيز
الله يسعد أيامكم شو هالخبر
له له له شه شه شه
شو القصة ياشباب الموضوع مو طبيعي
شو ياحودة وخطيبتك يلى بالشام شو منساوي فيها معلم...................... بسيطة
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex_syria
الله يسعد أيامكم شو هالخبر له له له شه شه شه
شو القصة ياشباب الموضوع مو طبيعي
شو ياحودة وخطيبتك يلى بالشام شو منساوي فيها معلم...................... بسيطة
ايه ولو تكرم عينك يا أبوعبده
منخطب من مصر
ومن أشراف الشام :AA:
والله كريم
تحياتي يا نسيبنا العزيز :eh_s(7):
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صراحه ما ادري شقول واللسان يعجز عن التعبير والنطق بس كل الي اقدر اقوله هو
إبداع + إبداع
يا سلام عليكم ويا سلام عليك يا سيد كل المعلمين بوحه
يشهد علي الله إني سجلت بالفوركس لخاطر إني أنظم للعائله الكريمه وأكون جزء منكم وإنشالله من خلال الأسبوع القادم راح أكون وياكم لحظه بلحظه...
تقبلوني أخوكم فهد المغري
__ وصبح صبح __
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
وحشتوني والله يا شباب..ويا رب اسبوع جديد وخير عليكم جميعا
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
:015:وحشتوني والله يا شباب..و اسبوع جديد وخير عليكم جميعا :015:
:015:الاسبوع الهاى والارقام القياسيه:015:
:015:وصبح صبح:015:
تحياتى
:015:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
الأستاذ المعلم بوحة الكبير ..اشكرك شكر خاص على اهتمامك وهاستنى الmissed call
ويا رب بس ماكونش بتقل عليك .. ومبروك على خطوبة الأنسة كريمتكم ..مش كنت قولت يا راجل علشان نعمل اي واجب ..حكيم ولا عمرو ودياب يغنوا للأقمر اللي منورنا ووشه حلو علينا ..ياله معلش تتعوض في كتب الكتاب ان شاء الله..