السلام عليكم انا عضوه جديده وبصراحه لي فتره احاول اسجل والتسجيل موقف وحبيت هالمنتدى عشان استراتيجية صبح صبح 0سلام كبير للمعلم بوحه
Printable View
السلام عليكم انا عضوه جديده وبصراحه لي فتره احاول اسجل والتسجيل موقف وحبيت هالمنتدى عشان استراتيجية صبح صبح 0سلام كبير للمعلم بوحه
هناك بوادر فرصة بيع
:boxing: :boxing:
سلام عليكم على سيد الحته ورجالة الحته
جمعه مباركه عليكم باذن الله
يا طيار أخبار أمريكا انهاردا غالبا هتؤدي لهبووووووووووووووووووووووط
وليه بعد افتتاح سوق لندن لم نرى الصعود اليومي الاعتيادي؟؟
وتم كسر الترند الصاعد على الساعة والاغلاق تحته بشمعة ذات ذيل طويل مرتدة من الدعم 236.60
وسؤال : هو الدبل توب دا بيعبر عن انعكاس الحركة واللا استمرارها؟
صبح صبح وجمعة مباركة علي الجميع ان شاء الله
حدث تقاطع هبوطي بين موفينج 7 و 15 وننتظر تحقق شرط الأر إس أي
بالنسبة للفرصة اللونج : اللي خرج بمكسب مبروك عليه واللي ضرب الاستوب عنده علي نقطة الدخول
ان شاء الله يعوض في فرصة تانية واللي شغال بدون ستوب زي حالاتي هننتظر تحقق شروط فرصة عكسية
ونخرج معاها وندخل الفرصة الجديدة باذن الله .. او ننتظر حدوث تقاطع صعودي مرة اخري
كل الامنيات بالتوفيق ان شاء الله لحبايب قلبي الغاليين وصبح صبح
الله يكرمك يا غالي
ان شاء الله ربنا يسهل وتكمل الطلعه دي وعلشان نتأكد ان احنا هنكمل طلوع جيد جدا لازم نخترق مستوى 237.63 لازم جدا جدا علشان الواحد يطمن
بالنسبه لاخبار امريكا انا معاك ان خبرNonfarm Employment Change الساعه 2:30 بتوقيت القاهره ممكن ينزل الباوند بس بيواجهه خبر تاني في نفس الوقت وهو نسبة البطاله ومتوقع انه يكون سلبي على الدولار وبالتالي اعتقد الخلاصه تعادل ويبقى الوضع زي ما هو في الاتجاه العام وهو الصعود ان شاء الله
حصل ارتداد من دعم ترند صاعد كما موضح بالشارت مع عمل سبايك الى اللسفل مكونا ما يسمي بالقيعان القذره ولكنه عاود وارتد واصبحت الحركه الآن محصوره بين دعم الترند الصاعد عند 237 تقريبا ومقاومة الترند الهابط عند 237.52 بالوقت الحالي وهذه القيمه ستنزل حوالي 2 نقاط كل ساعه
وان شاء الله باختراق مستوى 237.63 هنرتاح ونشوف مستويات جيده جدا باذن الله
http://img187.imageshack.us/img187/9436/46423588wj9.gif
http://img513.imageshack.us/img513/5296/95850443zc7.gif
اما بالنسبه للنظره العامه على الفريم اليومي سنجد ان تواجدنا فوق النقطه الهامه جدا جدا جدا 235.20 ستدعم الصعود فحتى الآن اغلقت 4 شمعات على الفريم اليومي فوق مستوى 235.20 والذي يمثل 50% من مستويات فيبوناتشي مما يدعم ان شاء الله توجهنا للنقطه التاليه عند 238.94 والتي تمثل مقاومة 61.8%
وان شاء الله ندخل ونخرج باستخدام الاستراتيجيه وبالتوفيق للجميع وجمعه مباركه ان شاء الله
http://img256.imageshack.us/img256/8350/41091909ut0.gif
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مساء الخير للجميع وبالاخص المعلم المعلم بوحه ((صبح صبح)) انا صراحه لي تقريبا 3اسابيع اتابع الاستراتيجيه بس متابع معكم بصمت واشوف الاسراتيجيه ماشاء الله من نجاح الى نجاح وقررت اني اسجل وانضم الى رابطة صبح صبح ((بعد اذنك طبعايابوحه))وبالتوفيق يامعلم
:016::yikes3:السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مساء الخير للجميع وبالاخص المعلم المعلم بوحه ((صبح صبح)) انا صراحه لي تقريبا 3اسابيع اتابع الاستراتيجيه بس متابع معكم بصمت واشوف الاسراتيجيه ماشاء الله من نجاح الى نجاح وقررت اني اسجل وانضم الى رابطة صبح صبح ((بعد اذنك طبعايابوحه)):mad_argue:وبالتوفيق يامعلم:drive1::015::015::015:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جمعة مباركة على الجميع وتقبل الله صلاتكم وصيامكم
وأحاى سلام لمعلم بوحه محمل بعطر الياسمين الشامي ولكل الحبايب الموجودين
شو الأخبار ياجماعة الخير:eh_s(7): حودة أخبارك حبيب. شو شايفين السوق
وصبح صبح