1 مرفق
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناشئ
هناك اخبار الساعة الرابعة والساعة الخامسة بتوقيت الرياض http://forexfactory.com/ لو حد يعرف ما هو التأثير المتوقع على الدولار وبالتالي على المجنون ياريت لا يبخل علينا
لعيونك يا باشا
الملف المرفق 88714
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Photon
يسلموا الأيادي يا كريم
يسلموا الأيادي والله :icon31:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوتركي الثبيتي
مبروك يامعلم
الله يكفيك شر الحساد
هنيئا لك يامعلم
نحن نراقبك من خلف الكواليس
لك منا الدعاء بالتوفيق والسداد
الله يبارك فيك يا كبيرنا واستاذنا وحبيبنا
الحمد لله يا كبير .. ونشكركم علي دعمكم الدائم لنا
تحياتي لمن ملك حياتي :icon26:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة QTR ONLINE
خرجت بالرح كامل ولله الحمد
الف الف الف مبروك يا زعيم ويارب موفق دائما ان شاء الله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
تفادياً لأي أضرار إن شاء من قلة المتابعة أو لفوات أي فرصة علي الجميع
سأقوم أنا واخواني " ناشئ و freedomfighter "
بتنبيه الجميع ان شاء الله فور حدوث فرصة او عند تحقق فرصة عكسية للدخول والمتابعة معنا
لكل من يريد المتابعة بإستمرار بإذن الله برجاء إرسال رقم الموبيل علي الخاص
وعند حدوث فرصة أو فرصة عكسية سنقوم ان شاء الله بتنبيهكم فور حدوثها
للدخول علي المنتدي ومعرفة تفاصيل الفرصة للدخول فيها باذن الله
فقط : دعواتكم لحبايبي ناشئ و freedomfighter علي مجهوداتهم معنا
وربنا يبارك في الجميع
Up
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
صبح صبح يامعلمه الحمد لله حتى يرضى وله الحمد بعد الرضا .. عايز أقول لك كلمتين بس مش عارف أقولهم .. حينط مندوب الشركة أياها ويخش معايا شمال ويمين .. يالله خليني أقول وعلى مسؤليتك ... تصدق مسؤول الشركة اللي فيها حسابي أتصل اليوم وقعدنا ندردش شوية عشان كنت طالب منهم شوية معلومات عن حاجة في برنامجهم .. تخيل سألني أذا كان عندي أستراتيجية بشتغل عليها ,, رديت عليه لا مافيش هي كذا ماشية الناس تشتري نشتري الناس تبيع نبيع .. وكله بالبركة ..قال لي لا خصوصاً عمليات الهيدج .... أنا متأكد أن مجموعة كبيرة الآن مش حتصدق الكلام دا لكن والله حصل وأهو أحنا صايمين وفي رمضان .. تفتكر لو قلت لهم أستراتيجية صبح صبح بتاع معلمي بوحة .. كان حيحصل أيه .. ؟؟؟
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanyassal
تحت النظر يا معلم و الله وحشنى موت انت و كل الرجالة:icon26:
انا كنت معاكم فى الفرصة الصغيرة و اتحقق الهدف و الحمد لله و متابع الفرصة الكبيرة برضة و الله المستعان و يا رب تكمل على خير:thumb: و ربنا معانا.
انا بس كنت زعلان شوية من السيد ناشئ علشان مشوار اسكندرية اللى فات دة:012: اول لما رحت الاسكندرية لقيت يوفت كبيرة اوى مكتوب عليها يا نهار ابيض ناشئ خفض العمولة على التوصيات فعرفت ان هو عامل كدة علشانى مخصوص:012: المهم مطولش عليك انا فى نفسى قلت لا يمكن الناشئ دة حبيبى مستحيل يعمل معايا كدة و اول ما اتصلت بية :thmbdn:
اول كلمة نطق بيها معاك $$ ولا يبقا ميلزموش :no3:يرضيك كدة يا معلمة مع انى كنت فكرة اكتر من اخ ...... وصبح صبح
جرى ايه يا هاني بيه .. احنا متفقين على السعر من الأول :013:
وأنا يا هاني عملت حساب الضيافة وعملتلك تخفيض كمان :clap:
يبقى ايه المشكلة بقى
وبعدين .. دا انت محظوظ انك مشتركتش
الناس اللي اشتركوا : دفعوا مرتين
1- لما اشتركوا:clap:
2-لما خسروا :nono:
بس الحمد لله .. عرفت أجمع كام زبون جديد
وهعمل محفظة واسافر على سويسراااااااااا
:drive1: :drive1: :drive1:
صبح صبح يا احلى هاني في الشرق الأوسط كله :icon31:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
يسعد مساء الجميع بالخير والمسرات
سبحان الله مانكسبه في المجنون يأتي زوج آخر ويأخذه والحمدلله على ما اعطى وما اخذ
المهم...حبيبنا بوحه..هل الفرصة لازالت قائمة بيع وبهدف 229.50 ؟
أم ننتظر فرصة اخرى ؟
تحياتي وتقديري لك
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
صبح صبح يامعلمه الحمد لله حتى يرضى وله الحمد بعد الرضا .. عايز أقول لك كلمتين بس مش عارف أقولهم .. حينط مندوب الشركة أياها ويخش معايا شمال ويمين .. يالله خليني أقول وعلى مسؤليتك ... تصدق مسؤول الشركة اللي فيها حسابي أتصل اليوم وقعدنا ندردش شوية عشان كنت طالب منهم شوية معلومات عن حاجة في برنامجهم .. تخيل سألني أذا كان عندي أستراتيجية بشتغل عليها ,, رديت عليه لا مافيش هي كذا ماشية الناس تشتري نشتري الناس تبيع نبيع .. وكله بالبركة ..قال لي لا خصوصاً عمليات الهيدج .... أنا متأكد أن مجموعة كبيرة الآن مش حتصدق الكلام دا لكن والله حصل وأهو أحنا صايمين وفي رمضان .. تفتكر لو قلت لهم أستراتيجية صبح صبح بتاع معلمي بوحة .. كان حيحصل أيه .. ؟؟؟
صباح الفل يا سيد الناس
والله كويس انك ما قلتله . ولو اني شاكك في موضوع ضرب الاستراتيجيات دا
بس قلة معرفته أحسن ولو اني حاسس ان مفيش مندوب لاي شركة تخفي عليه اي استراتيجية في الدنيا
صبح صبح يا سيد الناس ولا يهمك .. ولو اتصل بيك تاني هبعتلك ولاد ابو اسماعيل يروقوه
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
صبح صبح يامعلمه الحمد لله حتى يرضى وله الحمد بعد الرضا .. عايز أقول لك كلمتين بس مش عارف أقولهم .. حينط مندوب الشركة أياها ويخش معايا شمال ويمين .. يالله خليني أقول وعلى مسؤليتك ... تصدق مسؤول الشركة اللي فيها حسابي أتصل اليوم وقعدنا ندردش شوية عشان كنت طالب منهم شوية معلومات عن حاجة في برنامجهم .. تخيل سألني أذا كان عندي أستراتيجية بشتغل عليها ,, رديت عليه لا مافيش هي كذا ماشية الناس تشتري نشتري الناس تبيع نبيع .. وكله بالبركة ..قال لي لا خصوصاً عمليات الهيدج .... أنا متأكد أن مجموعة كبيرة الآن مش حتصدق الكلام دا لكن والله حصل وأهو أحنا صايمين وفي رمضان .. تفتكر لو قلت لهم أستراتيجية صبح صبح بتاع معلمي بوحة .. كان حيحصل أيه .. ؟؟؟
صبح صبح يا معلمنا الكبير .. اعتقد لو كنت قولت كان زمانهم بعتوا ولاد أبو اسماعيل يخطفوا المعلم بوحة علشان يجندوه لحسابهم بس علي مين ده احنا مليونيرات المستقبل :013: :013: :013:
دعواتكم يا رجالة الهدف يتححق بأمر الله
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابووخالد
يسعد مساء الجميع بالخير والمسرات
سبحان الله مانكسبه في المجنون يأتي زوج آخر ويأخذه والحمدلله على ما اعطى وما اخذ
المهم...حبيبنا بوحه..هل الفرصة لازالت قائمة بيع وبهدف 229.50 ؟
أم ننتظر فرصة اخرى ؟
تحياتي وتقديري لك
مساء الهنا يا ابو خالد .. معلش ان شاء الله تعوض يا غالي
البيع من المستويات الحالية صعب شوية .. انتظر اي ارتداد وادخل بيع وبنفس الهدف يا قمر
وصبح صبح
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bo7a
صباح الفل يا سيد الناس
والله كويس انك ما قلتله . ولو اني شاكك في موضوع ضرب الاستراتيجيات دا
بس قلة معرفته أحسن ولو اني حاسس ان مفيش مندوب لاي شركة تخفي عليه اي استراتيجية في الدنيا
صبح صبح يا سيد الناس ولا يهمك .. ولو اتصل بيك تاني هبعتلك ولاد ابو اسماعيل يروقوه
يا خبر يا معلم هو ولاد أبو اسماعيل طلعوا تبعك ... معلش يا رجالة والله اللي مايعرفكوا يجهلكوا ...
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freedomfighter
يا خبر يا معلم هو ولاد أبو اسماعيل طلعوا تبعك ... معلش يا رجالة والله اللي مايعرفكوا يجهلكوا ...
تبعي لما بياخدوا فلوس .. لكن لو منعت عنهم الفلوس يوم واحد اسال ناشئ بيعملوا فيا ايه :inlove:
وعموما يا معلمما تقلقش لو حاولوا معايا بكنوز الدنيا مقدرش اسيبكوا واسيب الحارة اللي اتربيت فيها :icon26:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شارت يومي
صبح صبح يامعلمه الحمد لله حتى يرضى وله الحمد بعد الرضا .. عايز أقول لك كلمتين بس مش عارف أقولهم .. حينط مندوب الشركة أياها ويخش معايا شمال ويمين .. يالله خليني أقول وعلى مسؤليتك ... تصدق مسؤول الشركة اللي فيها حسابي أتصل اليوم وقعدنا ندردش شوية عشان كنت طالب منهم شوية معلومات عن حاجة في برنامجهم .. تخيل سألني أذا كان عندي أستراتيجية بشتغل عليها ,, رديت عليه لا مافيش هي كذا ماشية الناس تشتري نشتري الناس تبيع نبيع .. وكله بالبركة ..قال لي لا خصوصاً عمليات الهيدج .... أنا متأكد أن مجموعة كبيرة الآن مش حتصدق الكلام دا لكن والله حصل وأهو أحنا صايمين وفي رمضان .. تفتكر لو قلت لهم أستراتيجية صبح صبح بتاع معلمي بوحة .. كان حيحصل أيه .. ؟؟؟
يا حاج الحكاية بسيطة
تلاقيه مش عارف طريقة كويسة
وعاوز يعرف طريقتك لما شافك ماشي كويس
شركات الفوركس دول أصلهم غلابة جدا:nono:
وفي احتمال تاني
انه يكون جاسوس من ولاد أبو اسماعيل:012:
رد: █▓▒░ إستراتيجية صبــح صبــح █▓▒░
بص يامعلمه وأحنا طالعين أبوظبي ( خلي بالك من طالعين ) يبقى نتأكد مافيش أختطافات وتحويل على ... وأمانة ناشئ وفريدوم يخلوا بالهم مننا والأستاذ طلال يخليها خمس تذاكر .. برضه أنا قلت خمس مش أربعة عشان معرفي مايتلغيش !!!!