الحمد لله عالسلامة.............
أنا متابع أخبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــارك.
مبروك للمنتدى ...........
Printable View
الحمد لله عالسلامة.............
أنا متابع أخبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــارك.
مبروك للمنتدى ...........
يلله يوم جديد و توصيات نشالله تعوضنا عن الاسبوع كله
GBPUSD Sell @ 2.0243 Target : 2.0141 Stoploss : 2.0280
EURUSD Sell @ 1.3690 Target : 1.3615 Stoploss : 1.3744
USDJPY Sell @ 118.45 Target : 117.60 Stoploss : 119.00
USDCHF Buy @ 1.1957 Target : 1.2015 Stoploss : 1.1905
AUDUSD Sell @ 0.8530 Target : 0.8455 Stoploss : 0.8570
USDCAD Buy @ 1.0570 Target : 1.0625 Stoploss : 1.0525
بالتوفيق للجميع
نور الدين
أهلا بعودتك الجميلة
بقولك يا صديقي : أنا بقيت أخاف من الكندي والياباني والاسترالي من كتر ما ضربوني الايام اللي فاتت
ايه رأيك .. أدخل عليهم بردو ولا بلاش ؟؟
ولله هادا شي يرجع الك يا صاحبي اذا حسابك جيد فوت على اليورو او الباوند اما بالنسبة للباقي انا هيك شايف و السوق واضح انه في حالة بيع
يا أستاذ نور نأخذ الأورد الأن
يا اخ نور جزاك الله خيراانا عندي مشكلةانا خلصت كل رصيدي في ماركتيفا في يومين مكانش ربنا موفقني فيهمو دلوقت انالسة بابدا مع الميتا تريدرارجوك تساعدنيكل ما اعمل اوردر باي volume يديني not enough moneyمع ان رصيدي معاهم 25 دولارممكن تقولي ازاي اعمل اوردر في الميتا تريدرو شكرا
يا نجاتي باشا ، انت لو حاولت تسحب ال 25 دولار ، راح يصلك 1 دولار وال 24 راح تروح عمولات ومصاريف بنك ، وانصحك تاخد استراحة من السوق وتفكر في سبب الخسائر وعدم الانتقام منه ، حيث ان هذه الفترة بالذات من اسوء حالات السوق تخبط وعدم وضوح.
تاجر باقل مبلغ بمارجن لا يتعدى 5 % واتبع توصيات اخونا نور الدين وباذن الله يوفقك.
اللهم صلي وسلم على سيدنا محمد ، اكثروا من الصلاة عليه يومي الخميس والجمعة
أكثروا من الصلاة على محمد واله وصحبه ومن تبعه ووالاه
ويا سيدي انتا ممكن تفتح حساب جديد ماركتيفا ويعطوك 2.5$ مجانا
وممكن تفتح حينها عقد ب 50 دولار اللوت (اللوت العادي ب 10000 أو 100000)
ايزي
واكسب بسيط
حتى تتعلم
الهدف حينها تعلم المكسب وليس المكسب
انا بعمل كدا دلوقت
ربنا يسهلي ويسهلك الحال
سلام
السلام عليكم يا اخوه جزاكم الله خيرا اخوكم جديد في الفوركس لو احد منكم عنده خطه مجربه طيبه تكون نسبه نجاحها عاليه حتي لو فرص الدخول قليله يخبرني بها زوجزاه الله خيرا
الشيء الثاني يا اخوه عاوز رايكم في قضيه الهيدج هل هي طيبه ولا خطره؟
وجزاكم الله خيرا:)
يا نجاتي شيل الميتا تريدر واعملة سيت اب تاني وخلاص يمكن يشتغل معاك لأن هو ساعات بيرخم
حبتين
نورالدين
ازي صحتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انتا فيييييييييين؟؟؟؟
مساء الخير الاستاذ نورالدين .... التوصية اعطت بسخاء ومشكور الف والف حمدالله على السلامه ... ايش رايك الحين فيه شي فرصه؟