رد: توصيات غريبة جدا ....
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jedawy
ايه رايك فى اليورو دولار الان ياحبيبى حان وقت شراؤه ولا لسة؟ وتسلملى
لم يعطى اشارة شاء حتى اللحظة . انت مطلعتش سعودى وطلعت ابن بلد يبقى نقلبها كوارع بدل الكبسة على اخر السنة .
رد: توصيات غريبة جدا ....
خلاص خليها كوارع فى الحسين او فى السيدة . واشكرك على سرعة الرد وربنا يكرمك دايما يارب
رد: توصيات غريبة جدا ....
شراء اخر للمجنون من 4054 ...
رد: توصيات غريبة جدا ....
اخ عمر هو لسه الشراء قائم؟:drive1:
فى الباوند ين طبعا
رد: توصيات غريبة جدا ....
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahlawyalatol
اخ عمر هو لسه الشراء قائم؟:drive1:
فى الباوند ين طبعا
ايوة يا زملكاوى قائم وانا اخذتة من 4049 شراء وواضع استوب على 4000 والهدف 42 أذن الله ... ومن يريد اخذة الان4025 مجميل لا ينسى الاستوب .
رد: توصيات غريبة جدا ....
للعايز نقطتين حلوين بيع النيوزيلاند من 7500 والاستوب 40 نق .
رد: توصيات غريبة جدا ....
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar el shrif
ايوة يا زملكاوى قائم وانا اخذتة من 4049 شراء وواضع استوب على 4000 والهدف 42 أذن الله ... ومن يريد اخذة الان4025 مجميل لا ينسى الاستوب .
صباح الخيرات يأستاذ عمر
لو صدقت توصيتك هذه يبقى انت فعلا المسئول عن تحريك الشموع قي اسواق الفوركس انا داخل عليه شورت من 240.87 وبعد توصيتك هاخرج وانتظر 239.20مع اني متوقع له238.88
تحياتي
رد: توصيات غريبة جدا ....
غلطت غلطة لكن ماهي مشكلة انا لسا عالديمو
بالنسبة للاسترليني ين اشتريت زي ما اتفضلت
بس حطيت الاستوب على 240.12 وضرب ورجع طالع تاني
ايش رايك اشتري تاني
رد: توصيات غريبة جدا ....
:compress:مش عارف ليه fxcm بيعملو كده,بقا لى نص ساعه مش عارف ادخل شراء على الباوند ين:nono:
رد: توصيات غريبة جدا ....
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar el shrif
30 نقطة حتى الان ... مستمرين وبقوة للهدف .
الحساب ,,, 235 نق + 30 = 265 نق الصافى حتى الان .
:thumb:بسم الله ما شاء الله:thumb:
طبعا علشان انا كنت غايب اليوم
متابعين معاك من غدا يا صاحبى
رد: توصيات غريبة جدا ....
فاكر يا اخ عمر الملوخية بالارانب والكوارع اللى كنت عاوزهم لما تنزل مصر ( اخذت منى كتير بالتفكير ) ،،،
رد: توصيات غريبة جدا ....
رد: توصيات غريبة جدا ....
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar el shrif
ايوة يا زملكاوى قائم وانا اخذتة من 4049 شراء وواضع استوب على 4000 والهدف 42 أذن الله ... ومن يريد اخذة الان4025 مجميل لا ينسى الاستوب .
ضرب الاستوب حمدا لله وبعدها طارفى طريقة للهدف ... الاستوب كان لابد وان يكون تحت الخط الاسفل للبولنغر ب 10 نق ولكنى كيف اقول للاخوة ضع الاستوب على بعد 100 نقطة ولكن الاصول اصول فى الفوركس وكان لابد ان اتبع اصول وضع الا ستوب .. الحمد لله . وصباح الخير .
رد: توصيات غريبة جدا ....
صباح الفل ياعمر باشا حبيت اصبح عليك واتمنى لك يوم ملىء بالارباح ان شاء الله
رد: توصيات غريبة جدا ....
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبده المصرى
فاكر يا اخ عمر الملوخية بالارانب والكوارع اللى كنت عاوزهم لما تنزل مصر ( اخذت منى كتير بالتفكير ) ،،،
اهلا باحلى عبدة .... ازيك يا اخى عبدة .... انا اتفتشت بقى بسبب الملوخية .