النتائج 1 إلى 7 من 7
  1. #1
    الصورة الرمزية alskndry
    alskndry غير متواجد حالياً فريق عمل المنتدى
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    19,316

    افتراضي الذهب هذا الاسبوع 22 يونيو

    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	fb314a8d-f797-4e39-a557-5e860cc1538d.jpg
المشاهدات:	12
الحجـــم:	237.8 كيلوبايت
الرقم:	569558
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

    http://forum.arabictrader.com/t249104.html

  2. #2
    الصورة الرمزية مهتاب
    مهتاب غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Jan 2021
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    1,348

    افتراضي

    الله ينور استاذ محمد بس سؤال لو سمحت مش المفروض الحرب خلصت ليه الذهب بيهبط

  3. #3
    الصورة الرمزية ALRAKEEBI_STOCK
    ALRAKEEBI_STOCK متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2026
    الإقامة
    الكويت
    المشاركات
    58

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alskndry مشاهدة المشاركة
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	fb314a8d-f797-4e39-a557-5e860cc1538d.jpg
المشاهدات:	12
الحجـــم:	237.8 كيلوبايت
الرقم:	569558
    ماشاءالله تحليل اكثر من ممتاز
    ربنا يخليك ويطول عمرك
    وبالفعل لقد لامست الشمعه مستوى الدعم الثالث الاخير الذي اشرت اليه انت عند 4110
    واعتقد انه يوجد فرصة للارتفاع من الاسعار الحالية

    موفق خير مشرفنا
    آخر تعديل بواسطة ALRAKEEBI_STOCK ، 23-06-2026 الساعة 08:33 PM
    توقيع العضو
    محلل الازمة العالميه للداوجونز 2008 (15500 - 6420 القاع)
    محلل الارقام القياسيه الحالية للداوجونز
    جهراوي يجرح ويداوي
    محلل استراتيجي /احمد راشد دعيج الركيبي
    ----------------------------
    متى يموت الحجاج الثقفي الكويتي

  4. #4
    الصورة الرمزية alskndry
    alskndry غير متواجد حالياً فريق عمل المنتدى
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    19,316

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ALRAKEEBI_STOCK مشاهدة المشاركة
    ماشاءالله تحليل اكثر من ممتاز
    ربنا يخليك ويطول عمرك
    وبالفعل لقد لامست الشمعه مستوى الدعم الثالث الاخير الذي اشرت اليه انت عند 4110
    واعتقد انه يوجد فرصة للارتفاع من الاسعار الحالية

    موفق خير مشرفنا
    حبيبى الغالى رفع الله قدرك واشكرك على كلامك الطيب وهذا من كرم اخلاقك

    تحياتى لشخصكم الكريم
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

    http://forum.arabictrader.com/t249104.html

  5. #5
    الصورة الرمزية ALRAKEEBI_STOCK
    ALRAKEEBI_STOCK متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2026
    الإقامة
    الكويت
    المشاركات
    58

    افتراضي

    للرفع ...
    توقيع العضو
    محلل الازمة العالميه للداوجونز 2008 (15500 - 6420 القاع)
    محلل الارقام القياسيه الحالية للداوجونز
    جهراوي يجرح ويداوي
    محلل استراتيجي /احمد راشد دعيج الركيبي
    ----------------------------
    متى يموت الحجاج الثقفي الكويتي

  6. #6
    الصورة الرمزية alskndry
    alskndry غير متواجد حالياً فريق عمل المنتدى
    تاريخ التسجيل
    Feb 2011
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    19,316

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهتاب مشاهدة المشاركة
    الله ينور استاذ محمد بس سؤال لو سمحت مش المفروض الحرب خلصت ليه الذهب بيهبط
    علشان الضتخم مرتفع ومتوقع رفع سعر الفائدة فالدولار يرتفع والذهب يهبط ده السبب العلمى

    ولكن قد يكون هناك اسباب خفية والله اعلم
    توقيع العضو
    فهرس بأهم موضوعاتى التعليمية

    http://forum.arabictrader.com/t249104.html

  7. #7
    الصورة الرمزية abdelrhman10
    abdelrhman10 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Aug 2020
    الإقامة
    إيطاليا
    المشاركات
    340

    افتراضي

    عودة مرة اخرى للمنتدى بعد انقطاع طويل واشنغال بالتداول

    احب اشكرك اخى الاسكندرى بكل امانة طريقتك للرينكو استفدت منها كتير والحمد والفضل لله استقالت من العمل وبقى عملى للفوركس احتررافى


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17