النتائج 1 إلى 12 من 12
- 18-05-2026, 07:32 PM #1
تضخم ثروة ترامب من التصريحات بنسبة 100 %
قولتها من زمان ترامب ليس مجنون وليس غاوي تصريحات ولا بميه كلمه مضاده لبعضها .
هو عارف بيعمل ايه بالضبط.
ترامب عمل في ٢٠٢٦ بس حتي الان ٣٧٠٠ عمليه تداول أسهم في البورصات بمليارات وكسب مليارات بلعبه التصريحات المتضاربة حنحارب لا حنتفاوض لا فيه سلام لا فيه حرب الخ
حاجه بسيطه جدا من تلك اللعبه رئيس شركه ديل اتبرع ب ٦.٥ مليار دولار لحساب ترامب الخيري قام ترامب شاري اسهم كتير في ديل وقال للامريكين اشتروا اسهم ديل قام اسهم ديل قفزت فجائه ١٥٪ 😲 شوف انت بقي لو حطيت مليار يبقي كسبت في يومين ١٥٠ مليون دولار وانت قاعد
علشان كده ثروه ترامب تضخمت بحوالي ١٠٠٪ من قيمتها اثناء وجوده في الحكم حتي الان
ذي لعبه النفط والمعادن والدهب
اللعبه شغاله تمام وعمالين يضغطوا علي الدهب وينزلوه تحت قصاد الدولار علشان الناس يجيلها هلع و تبيع وخاصه الناس اللي فاتحه مارچن ( رافعه ماليه في البورصه . يعني بتشتري بفلوس البورصه ن
مسلفاها ليك وتستردها برسوم ماليه)
كله بيلحق يبيع علشان خسارته في المارچن حتبقي كبيره ولازم يسدد الفلوس .ولكن لما تيجي تبص علي البنوك المركزيه تلاقيها شاريه بصفقات غير معلنه اطنان علي سعر الاونصه ٥٤٠٠ دولار 😲 ده معناه ان سعر الدهب علي الشاشه العالميه ليس السعر الحقيقي للذهب الفيزكال ( الحقيقي)
فهما حيفضلوا يضغطوا علي الدهب لادني نقطه ويكسبوا من فرق الاسعار و ينزلوا يشتروه من اقل سعر وهوب في لحظه حتقوم من النوم حتلاقيه طار بتاع الف دولار مره واحد عن الان .
لان في النهايه هو الملاذ الامن والقيمه الحقيقيه و اوراق العملات لا تساوي تمت ورق التواليت.
لعبه الفضائين وانهم اعداء قادمين دي الفصل الاخير من اللعبه اللي حتبتدي او بمعني اصح ابتدت من اسبوعين برصد اجسام غريبه وشويه شويه حتزيد الفديوهات عن اطباق طائره وعن اجسام غريبه تهاجم الاقمار الصناعيه وحتعمل كوارث اقتصاديه واجتماعيه في توقف النت في اماكن كتير يعمل شلل بالبنوك و الحسابات و حركه الطيران و الملاحه البحريه وانقطاع التيار الكهربي و فيضانات من مياه الصرف الصحي و مياه السدود تغرق مدن بسبب اعطال التشغيل والتحكم فيها من الفضائين .
وهنا سيظهر الفارس الهمام علي حصانه الابيض لينقذ الاميره من الاشرار .
حتطلع امريكا او بالأصح حكومه العالم الخفيه تقول كله يجيب فلوس علشان نجهز جيش نحارب بيه الفضائين اللي عايزين يدمروا الكوكب واللي مش حيدفع حنسيبه الفضائين يهاجموه ويدمروه ومع الرعب والخوف وحتي اللي فاهم اللعبه بس عايز يحافظ علي دولته حيدفع وبكده يلموا كل ثروات العالم المرعوب .
الموضوع مش حيحصل في يوم وليله ده حياخد سنوات من التحضير النفسي والعقلي .لكن دي البدايه
- 19-05-2026, 02:31 AM #2
اخي الكريم كل الكلام الذي قمت بذكره هي مجرد اقاويل وليس لها أساس من الصحه
هذا الرجل ترامب رجل قيادي وسياسي محنك يستطيع ان يفتح اكثر من جبهه في وقت واحد
وليس هذا موضوع حديثنا
حيث ان الجميع يذكر في فوزه في الولايه الثانية الحاليه
بنفس اليوم صعد الدولار اندكس لميت اب الى ان وصل تقريبا
110
وبعد ذلك وصلت البيتكوين الى
127000
وبعد ذلك وصل الداو جونز الى اكثر من
50000
كل هذه الأمور والانجازات حدثت بالفعل
هل نشكك بالرجل ونقول انه هو من يتداول او أصحابه
هذا الكلام عار عن الصحة
ثم بعد ذلك كل هذه الاشاعات بحق الرجل غير صحيحه
ولا أساس لها من الصحه
والدليل على كلامي بانه لا توجد شركة او بنك بالعالم وليس أمريكا
تستطيع ان تقدم معلومات عن حسابات سريه لعملائها
هذا يخالف القانون ويترتب عليه عقوبة إيقاف البنك وشطبه نهائيا الكل يعرف بهذا الامر
اما بشان حرب أمريكا مع ايران
انا من وجهة نظري المتواضعه
ان أمريكا بالفعل خسرت أموال ولكنها ستعوض خلال سنه واحدة
ويكفي فخر أمريكا انها شنت حرب
دون ان تخسر رجل واحد من قواتها
اما بشان الغبار الكوني او النووي
من واقع الاحداث والاخبار
أمريكا متشدده على ان تتملك هذا الغبار ويكون بحوزتها
وايران متشدده لا تريد تسليمه
انا من رايي الشخصي
القطب الجنوبي المتجمد اليس فيه مجموعة دول تسكنه او تقيم فيه
اذن فليوضع هناك بعيد كل البعد عن الدولتين المتنازعتين
ونخلص ونفتك من الحرب
الأسواق وقف حالها
خلو العجله تمشي
وخير الأمور اوسطها
- 19-05-2026, 02:13 PM #3
مش مستغرب بصراحه، الراجل اصلا تاجر وده بس اللي ظاهر للناس. اكيد في حاجات اكتر بكتير بتحصل ورا الكواليس واحنا منعرفش غير جزء صغير جدا.
- 20-05-2026, 06:47 PM #4
- 20-05-2026, 07:00 PM #5
اول مشاركة لك دفاعا عن هذا المختل
ترامب ليس سياسى ولا محنك ولا حتى رجل أعمال
واذا قلت لى ملياراتة تثبت انه رجل أعمال
سأقول لك تاجر فى المخدرات والدعارة وستكون مليونير مثله
ترامب شخص بلا اخلاق ولا مباديء(وملفات ابستين تثبت ذلك )
ترامب لا يعرف إلا لغة البلطجة والنصب
وماعرف عنه انه رجل صفقات وا وا كل ذلك تلاعب بالحقائق من يفقد بشريته ويغتصب أطفال ويقتلهم
يستطيع أن يكون إمبراطورية من الأموال بكل سهولة
- 20-05-2026, 07:43 PM #6
- 20-05-2026, 08:10 PM #7
- 20-05-2026, 08:25 PM #8
- 22-05-2026, 11:11 AM #9
- 25-05-2026, 08:22 PM #10
طبيعى راجل بيزنس ما يهمه سوى الفلوس
- 12-06-2026, 01:49 AM #11
قاعدين تتكلمون عن الرجال دون اية مستندات داله تفيد بتضخم حسابات الرجل هذا اولا
ثانيا - ان كانت الارقام صحيحه من هو مصدر هذه الارقام من الشركة او البنك الذي اعلمكم بهذا الموضوع
كلها اشاعات مقرضه تريدون ان تشوهو سمعة الرجل
- 12-06-2026, 01:57 AM #12
الأكثر زيارة
رد مع اقتباس

بارك الله فيك•