النتائج 1 إلى 12 من 12
  1. #1
    الصورة الرمزية الفقير_لله
    الفقير_لله غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2026
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    149

    افتراضي تضخم ثروة ترامب من التصريحات بنسبة 100 %

    قولتها من زمان ترامب ليس مجنون وليس غاوي تصريحات ولا بميه كلمه مضاده لبعضها .
    هو عارف بيعمل ايه بالضبط.
    ترامب عمل في ٢٠٢٦ بس حتي الان ٣٧٠٠ عمليه تداول أسهم في البورصات بمليارات وكسب مليارات بلعبه التصريحات المتضاربة حنحارب لا حنتفاوض لا فيه سلام لا فيه حرب الخ
    حاجه بسيطه جدا من تلك اللعبه رئيس شركه ديل اتبرع ب ٦.٥ مليار دولار لحساب ترامب الخيري قام ترامب شاري اسهم كتير في ديل وقال للامريكين اشتروا اسهم ديل قام اسهم ديل قفزت فجائه ١٥٪ 😲 شوف انت بقي لو حطيت مليار يبقي كسبت في يومين ١٥٠ مليون دولار وانت قاعد
    علشان كده ثروه ترامب تضخمت بحوالي ١٠٠٪ من قيمتها اثناء وجوده في الحكم حتي الان
    ذي لعبه النفط والمعادن والدهب
    اللعبه شغاله تمام وعمالين يضغطوا علي الدهب وينزلوه تحت قصاد الدولار علشان الناس يجيلها هلع و تبيع وخاصه الناس اللي فاتحه مارچن ( رافعه ماليه في البورصه . يعني بتشتري بفلوس البورصه ن
    مسلفاها ليك وتستردها برسوم ماليه)
    كله بيلحق يبيع علشان خسارته في المارچن حتبقي كبيره ولازم يسدد الفلوس .ولكن لما تيجي تبص علي البنوك المركزيه تلاقيها شاريه بصفقات غير معلنه اطنان علي سعر الاونصه ٥٤٠٠ دولار 😲 ده معناه ان سعر الدهب علي الشاشه العالميه ليس السعر الحقيقي للذهب الفيزكال ( الحقيقي)
    فهما حيفضلوا يضغطوا علي الدهب لادني نقطه ويكسبوا من فرق الاسعار و ينزلوا يشتروه من اقل سعر وهوب في لحظه حتقوم من النوم حتلاقيه طار بتاع الف دولار مره واحد عن الان .
    لان في النهايه هو الملاذ الامن والقيمه الحقيقيه و اوراق العملات لا تساوي تمت ورق التواليت.
    لعبه الفضائين وانهم اعداء قادمين دي الفصل الاخير من اللعبه اللي حتبتدي او بمعني اصح ابتدت من اسبوعين برصد اجسام غريبه وشويه شويه حتزيد الفديوهات عن اطباق طائره وعن اجسام غريبه تهاجم الاقمار الصناعيه وحتعمل كوارث اقتصاديه واجتماعيه في توقف النت في اماكن كتير يعمل شلل بالبنوك و الحسابات و حركه الطيران و الملاحه البحريه وانقطاع التيار الكهربي و فيضانات من مياه الصرف الصحي و مياه السدود تغرق مدن بسبب اعطال التشغيل والتحكم فيها من الفضائين .
    وهنا سيظهر الفارس الهمام علي حصانه الابيض لينقذ الاميره من الاشرار .
    حتطلع امريكا او بالأصح حكومه العالم الخفيه تقول كله يجيب فلوس علشان نجهز جيش نحارب بيه الفضائين اللي عايزين يدمروا الكوكب واللي مش حيدفع حنسيبه الفضائين يهاجموه ويدمروه ومع الرعب والخوف وحتي اللي فاهم اللعبه بس عايز يحافظ علي دولته حيدفع وبكده يلموا كل ثروات العالم المرعوب .
    الموضوع مش حيحصل في يوم وليله ده حياخد سنوات من التحضير النفسي والعقلي .لكن دي البدايه

  2. #2
    الصورة الرمزية PLUS_MINES
    PLUS_MINES غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    May 2026
    الإقامة
    عمان
    المشاركات
    1

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفقير_لله مشاهدة المشاركة
    قولتها من زمان ترامب ليس مجنون وليس غاوي تصريحات ولا بميه كلمه مضاده لبعضها .
    هو عارف بيعمل ايه بالضبط.
    ترامب عمل في ٢٠٢٦ بس حتي الان ٣٧٠٠ عمليه تداول أسهم في البورصات بمليارات وكسب مليارات بلعبه التصريحات المتضاربة حنحارب لا حنتفاوض لا فيه سلام لا فيه حرب الخ
    حاجه بسيطه جدا من تلك اللعبه رئيس شركه ديل اتبرع ب ٦.٥ مليار دولار لحساب ترامب الخيري قام ترامب شاري اسهم كتير في ديل وقال للامريكين اشتروا اسهم ديل قام اسهم ديل قفزت فجائه ١٥٪ 😲 شوف انت بقي لو حطيت مليار يبقي كسبت في يومين ١٥٠ مليون دولار وانت قاعد
    علشان كده ثروه ترامب تضخمت بحوالي ١٠٠٪ من قيمتها اثناء وجوده في الحكم حتي الان
    ذي لعبه النفط والمعادن والدهب
    اللعبه شغاله تمام وعمالين يضغطوا علي الدهب وينزلوه تحت قصاد الدولار علشان الناس يجيلها هلع و تبيع وخاصه الناس اللي فاتحه مارچن ( رافعه ماليه في البورصه . يعني بتشتري بفلوس البورصه ن
    مسلفاها ليك وتستردها برسوم ماليه)
    كله بيلحق يبيع علشان خسارته في المارچن حتبقي كبيره ولازم يسدد الفلوس .ولكن لما تيجي تبص علي البنوك المركزيه تلاقيها شاريه بصفقات غير معلنه اطنان علي سعر الاونصه ٥٤٠٠ دولار 😲 ده معناه ان سعر الدهب علي الشاشه العالميه ليس السعر الحقيقي للذهب الفيزكال ( الحقيقي)
    فهما حيفضلوا يضغطوا علي الدهب لادني نقطه ويكسبوا من فرق الاسعار و ينزلوا يشتروه من اقل سعر وهوب في لحظه حتقوم من النوم حتلاقيه طار بتاع الف دولار مره واحد عن الان .
    لان في النهايه هو الملاذ الامن والقيمه الحقيقيه و اوراق العملات لا تساوي تمت ورق التواليت.
    لعبه الفضائين وانهم اعداء قادمين دي الفصل الاخير من اللعبه اللي حتبتدي او بمعني اصح ابتدت من اسبوعين برصد اجسام غريبه وشويه شويه حتزيد الفديوهات عن اطباق طائره وعن اجسام غريبه تهاجم الاقمار الصناعيه وحتعمل كوارث اقتصاديه واجتماعيه في توقف النت في اماكن كتير يعمل شلل بالبنوك و الحسابات و حركه الطيران و الملاحه البحريه وانقطاع التيار الكهربي و فيضانات من مياه الصرف الصحي و مياه السدود تغرق مدن بسبب اعطال التشغيل والتحكم فيها من الفضائين .
    وهنا سيظهر الفارس الهمام علي حصانه الابيض لينقذ الاميره من الاشرار .
    حتطلع امريكا او بالأصح حكومه العالم الخفيه تقول كله يجيب فلوس علشان نجهز جيش نحارب بيه الفضائين اللي عايزين يدمروا الكوكب واللي مش حيدفع حنسيبه الفضائين يهاجموه ويدمروه ومع الرعب والخوف وحتي اللي فاهم اللعبه بس عايز يحافظ علي دولته حيدفع وبكده يلموا كل ثروات العالم المرعوب .
    الموضوع مش حيحصل في يوم وليله ده حياخد سنوات من التحضير النفسي والعقلي .لكن دي البدايه
    اخي الكريم كل الكلام الذي قمت بذكره هي مجرد اقاويل وليس لها أساس من الصحه
    هذا الرجل ترامب رجل قيادي وسياسي محنك يستطيع ان يفتح اكثر من جبهه في وقت واحد
    وليس هذا موضوع حديثنا
    حيث ان الجميع يذكر في فوزه في الولايه الثانية الحاليه
    بنفس اليوم صعد الدولار اندكس لميت اب الى ان وصل تقريبا
    110
    وبعد ذلك وصلت البيتكوين الى
    127000
    وبعد ذلك وصل الداو جونز الى اكثر من
    50000
    كل هذه الأمور والانجازات حدثت بالفعل
    هل نشكك بالرجل ونقول انه هو من يتداول او أصحابه
    هذا الكلام عار عن الصحة
    ثم بعد ذلك كل هذه الاشاعات بحق الرجل غير صحيحه
    ولا أساس لها من الصحه
    والدليل على كلامي بانه لا توجد شركة او بنك بالعالم وليس أمريكا
    تستطيع ان تقدم معلومات عن حسابات سريه لعملائها
    هذا يخالف القانون ويترتب عليه عقوبة إيقاف البنك وشطبه نهائيا الكل يعرف بهذا الامر

    اما بشان حرب أمريكا مع ايران
    انا من وجهة نظري المتواضعه
    ان أمريكا بالفعل خسرت أموال ولكنها ستعوض خلال سنه واحدة
    ويكفي فخر أمريكا انها شنت حرب
    دون ان تخسر رجل واحد من قواتها
    اما بشان الغبار الكوني او النووي
    من واقع الاحداث والاخبار
    أمريكا متشدده على ان تتملك هذا الغبار ويكون بحوزتها
    وايران متشدده لا تريد تسليمه
    انا من رايي الشخصي
    القطب الجنوبي المتجمد اليس فيه مجموعة دول تسكنه او تقيم فيه
    اذن فليوضع هناك بعيد كل البعد عن الدولتين المتنازعتين
    ونخلص ونفتك من الحرب
    الأسواق وقف حالها
    خلو العجله تمشي
    وخير الأمور اوسطها

  3. #3
    الصورة الرمزية Kareem_Alemir
    Kareem_Alemir غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Feb 2026
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    51

    افتراضي

    مش مستغرب بصراحه، الراجل اصلا تاجر وده بس اللي ظاهر للناس. اكيد في حاجات اكتر بكتير بتحصل ورا الكواليس واحنا منعرفش غير جزء صغير جدا.

  4. #4
    الصورة الرمزية hamied_azez
    hamied_azez غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Feb 2021
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    483

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PLUS_MINES مشاهدة المشاركة
    اخي الكريم كل الكلام الذي قمت بذكره هي مجرد اقاويل وليس لها أساس من الصحه
    هذا الرجل ترامب رجل قيادي وسياسي محنك يستطيع ان يفتح اكثر من جبهه في وقت واحد
    وليس هذا موضوع حديثنا
    حيث ان الجميع يذكر في فوزه في الولايه الثانية الحاليه
    بنفس اليوم صعد الدولار اندكس لميت اب الى ان وصل تقريبا
    110
    وبعد ذلك وصلت البيتكوين الى
    127000
    وبعد ذلك وصل الداو جونز الى اكثر من
    50000
    كل هذه الأمور والانجازات حدثت بالفعل
    هل نشكك بالرجل ونقول انه هو من يتداول او أصحابه
    هذا الكلام عار عن الصحة
    ثم بعد ذلك كل هذه الاشاعات بحق الرجل غير صحيحه
    ولا أساس لها من الصحه
    والدليل على كلامي بانه لا توجد شركة او بنك بالعالم وليس أمريكا
    تستطيع ان تقدم معلومات عن حسابات سريه لعملائها
    هذا يخالف القانون ويترتب عليه عقوبة إيقاف البنك وشطبه نهائيا الكل يعرف بهذا الامر

    اما بشان حرب أمريكا مع ايران
    انا من وجهة نظري المتواضعه
    ان أمريكا بالفعل خسرت أموال ولكنها ستعوض خلال سنه واحدة
    ويكفي فخر أمريكا انها شنت حرب
    دون ان تخسر رجل واحد من قواتها
    اما بشان الغبار الكوني او النووي
    من واقع الاحداث والاخبار
    أمريكا متشدده على ان تتملك هذا الغبار ويكون بحوزتها
    وايران متشدده لا تريد تسليمه
    انا من رايي الشخصي
    القطب الجنوبي المتجمد اليس فيه مجموعة دول تسكنه او تقيم فيه
    اذن فليوضع هناك بعيد كل البعد عن الدولتين المتنازعتين
    ونخلص ونفتك من الحرب
    الأسواق وقف حالها
    خلو العجله تمشي
    وخير الأمور اوسطها
    اخى ليس كلاما لا تنسى ما حدث مع التعريفات الجمركية وقتها

  5. #5
    الصورة الرمزية Cash
    Cash غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2014
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    155

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PLUS_MINES مشاهدة المشاركة
    اخي الكريم كل الكلام الذي قمت بذكره هي مجرد اقاويل وليس لها أساس من الصحه
    هذا الرجل ترامب رجل قيادي وسياسي محنك يستطيع ان يفتح اكثر من جبهه في وقت واحد
    وليس هذا موضوع حديثنا
    حيث ان الجميع يذكر في فوزه في الولايه الثانية الحاليه
    بنفس اليوم صعد الدولار اندكس لميت اب الى ان وصل تقريبا
    110
    وبعد ذلك وصلت البيتكوين الى
    127000
    وبعد ذلك وصل الداو جونز الى اكثر من
    50000
    كل هذه الأمور والانجازات حدثت بالفعل
    هل نشكك بالرجل ونقول انه هو من يتداول او أصحابه
    هذا الكلام عار عن الصحة
    ثم بعد ذلك كل هذه الاشاعات بحق الرجل غير صحيحه
    ولا أساس لها من الصحه
    والدليل على كلامي بانه لا توجد شركة او بنك بالعالم وليس أمريكا
    تستطيع ان تقدم معلومات عن حسابات سريه لعملائها
    هذا يخالف القانون ويترتب عليه عقوبة إيقاف البنك وشطبه نهائيا الكل يعرف بهذا الامر

    اما بشان حرب أمريكا مع ايران
    انا من وجهة نظري المتواضعه
    ان أمريكا بالفعل خسرت أموال ولكنها ستعوض خلال سنه واحدة
    ويكفي فخر أمريكا انها شنت حرب
    دون ان تخسر رجل واحد من قواتها
    اما بشان الغبار الكوني او النووي
    من واقع الاحداث والاخبار
    أمريكا متشدده على ان تتملك هذا الغبار ويكون بحوزتها
    وايران متشدده لا تريد تسليمه
    انا من رايي الشخصي
    القطب الجنوبي المتجمد اليس فيه مجموعة دول تسكنه او تقيم فيه
    اذن فليوضع هناك بعيد كل البعد عن الدولتين المتنازعتين
    ونخلص ونفتك من الحرب
    الأسواق وقف حالها
    خلو العجله تمشي
    وخير الأمور اوسطها
    اول مشاركة لك دفاعا عن هذا المختل
    ترامب ليس سياسى ولا محنك ولا حتى رجل أعمال
    واذا قلت لى ملياراتة تثبت انه رجل أعمال
    سأقول لك تاجر فى المخدرات والدعارة وستكون مليونير مثله
    ترامب شخص بلا اخلاق ولا مباديء(وملفات ابستين تثبت ذلك )
    ترامب لا يعرف إلا لغة البلطجة والنصب
    وماعرف عنه انه رجل صفقات وا وا كل ذلك تلاعب بالحقائق من يفقد بشريته ويغتصب أطفال ويقتلهم
    يستطيع أن يكون إمبراطورية من الأموال بكل سهولة

  6. #6
    الصورة الرمزية donald_trump
    donald_trump غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Sep 2024
    الإقامة
    زيمبابوي
    المشاركات
    1,738

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Cash مشاهدة المشاركة
    اول مشاركة لك دفاعا عن هذا المختل
    ترامب ليس سياسى ولا محنك ولا حتى رجل أعمال
    واذا قلت لى ملياراتة تثبت انه رجل أعمال
    سأقول لك تاجر فى المخدرات والدعارة وستكون مليونير مثله
    ترامب شخص بلا اخلاق ولا مباديء(وملفات ابستين تثبت ذلك )
    ترامب لا يعرف إلا لغة البلطجة والنصب
    وماعرف عنه انه رجل صفقات وا وا كل ذلك تلاعب بالحقائق من يفقد بشريته ويغتصب أطفال ويقتلهم
    يستطيع أن يكون إمبراطورية من الأموال بكل سهولة
    توقيع العضو
    رئيس الولايات المتحدة الامريكية •
    مؤسس مصنع الظلال (قريبا)•

  7. #7
    الصورة الرمزية Cash
    Cash غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Sep 2014
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    155

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة donald_trump مشاهدة المشاركة
    مش انت طبعا
    انت النسخة المحسنة من ترامب

  8. #8
    الصورة الرمزية donald_trump
    donald_trump غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Sep 2024
    الإقامة
    زيمبابوي
    المشاركات
    1,738

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Cash مشاهدة المشاركة
    مش انت طبعا
    انت النسخة المحسنة من ترامب

    بارك الله فيك•
    توقيع العضو
    رئيس الولايات المتحدة الامريكية •
    مؤسس مصنع الظلال (قريبا)•

  9. #9
    الصورة الرمزية الفقير_لله
    الفقير_لله غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jan 2026
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    149

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PLUS_MINES مشاهدة المشاركة
    اخي الكريم كل الكلام الذي قمت بذكره هي مجرد اقاويل وليس لها أساس من الصحه
    هذا الرجل ترامب رجل قيادي وسياسي محنك يستطيع ان يفتح اكثر من جبهه في وقت واحد
    وليس هذا موضوع حديثنا
    حيث ان الجميع يذكر في فوزه في الولايه الثانية الحاليه
    بنفس اليوم صعد الدولار اندكس لميت اب الى ان وصل تقريبا
    110
    وبعد ذلك وصلت البيتكوين الى
    127000
    وبعد ذلك وصل الداو جونز الى اكثر من
    50000
    كل هذه الأمور والانجازات حدثت بالفعل
    هل نشكك بالرجل ونقول انه هو من يتداول او أصحابه
    هذا الكلام عار عن الصحة
    ثم بعد ذلك كل هذه الاشاعات بحق الرجل غير صحيحه
    ولا أساس لها من الصحه
    والدليل على كلامي بانه لا توجد شركة او بنك بالعالم وليس أمريكا
    تستطيع ان تقدم معلومات عن حسابات سريه لعملائها
    هذا يخالف القانون ويترتب عليه عقوبة إيقاف البنك وشطبه نهائيا الكل يعرف بهذا الامر

    اما بشان حرب أمريكا مع ايران
    انا من وجهة نظري المتواضعه
    ان أمريكا بالفعل خسرت أموال ولكنها ستعوض خلال سنه واحدة
    ويكفي فخر أمريكا انها شنت حرب
    دون ان تخسر رجل واحد من قواتها
    اما بشان الغبار الكوني او النووي
    من واقع الاحداث والاخبار
    أمريكا متشدده على ان تتملك هذا الغبار ويكون بحوزتها
    وايران متشدده لا تريد تسليمه
    انا من رايي الشخصي
    القطب الجنوبي المتجمد اليس فيه مجموعة دول تسكنه او تقيم فيه
    اذن فليوضع هناك بعيد كل البعد عن الدولتين المتنازعتين
    ونخلص ونفتك من الحرب
    الأسواق وقف حالها
    خلو العجله تمشي
    وخير الأمور اوسطها
    اخى ليست اقاويل بل حقيقة والثروات معلنة وواضحة

  10. #10
    الصورة الرمزية مهتاب
    مهتاب متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Jan 2021
    الإقامة
    مصر
    المشاركات
    1,337

    افتراضي

    طبيعى راجل بيزنس ما يهمه سوى الفلوس

  11. #11
    الصورة الرمزية ALRAKEEBI_SOCK
    ALRAKEEBI_SOCK غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2026
    الإقامة
    الكويت
    المشاركات
    56

    افتراضي

    قاعدين تتكلمون عن الرجال دون اية مستندات داله تفيد بتضخم حسابات الرجل هذا اولا
    ثانيا - ان كانت الارقام صحيحه من هو مصدر هذه الارقام من الشركة او البنك الذي اعلمكم بهذا الموضوع

    كلها اشاعات مقرضه تريدون ان تشوهو سمعة الرجل
    توقيع العضو
    محلل الازمة العالميه للداوجونز 2008 (15500 - 6420 القاع)
    محلل الارقام القياسيه الحالية للداوجونز
    جهراوي يجرح ويداوي
    محلل استراتيجي /احمد راشد دعيج الركيبي

  12. #12
    الصورة الرمزية donald_trump
    donald_trump غير متواجد حالياً عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Sep 2024
    الإقامة
    زيمبابوي
    المشاركات
    1,738

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ALRAKEEBI_SOCK مشاهدة المشاركة
    قاعدين تتكلمون عن الرجال دون اية مستندات داله تفيد بتضخم حسابات الرجل هذا اولا
    ثانيا - ان كانت الارقام صحيحه من هو مصدر هذه الارقام من الشركة او البنك الذي اعلمكم بهذا الموضوع

    كلها اشاعات مقرضه تريدون ان تشوهو سمعة الرجل
    شفت كيف وانا مسكين وربي ما احد يعرفني مثلك منهم•
    توقيع العضو
    رئيس الولايات المتحدة الامريكية •
    مؤسس مصنع الظلال (قريبا)•


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17